نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

3300 گیگ اینترنت خانگی، پیشنهاد تابستانه پیشگامان به مشترکین پرمصرف

فصل تابستان برای دانش آموزان و دانشجویان فرصت مناسبی برای استراحت و بالا بردن سطح مهارت‌ها است.

استفاده از ویدئوهای آموزشی و شرکت در دوره های غیرحضوری با داشتن مزیت های متنوعی همچون صرفه‌جویی در زمان و هزینه، انعطاف پذیری در مکان و زمان آموزش و .... یکی از گزینه های مناسب برای کسب مهارت های جدید است. در گذشته نسبت به بهره‌وری و کارایی دوره های آموزشی آنلاین تردید وجود داشت؛ اما در حال حاضر با وجود فناوری‌های پیشرفته، آموزش های مجازی بیشتر از قبل مورد توجه دانشجویان و مدرسین قرار گرفته است.

یکی از پیش نیازهای ضروری برای دسترسی به ویدئوهای آموزشی و برگزاری دوره های آنلاین، دسترس به اینترنت پرسرعت و با کیفیت است. یکی از مهم‌ترین فاکتورها در هنگام انتخاب سرویس اینترنت برای بسیاری از افراد و به‌خصوص کاربرانی که ترافیک مصرفی بالایی دارند و پرمصرف هستند، هزینه مورد نیاز برای خرید آن است. اگر مدرس دوره های آموزشی مجازی یا دانش آموز و دانشجو هستید و می خواهید در فصل تابستان درکنار تماشای آنلاین فیلم، وبگردی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی به فعالیت‌های آموزشی، برگزاری دوره های آنلاین و حضور در کلاس های مجازی بپردازید یا به‌دلیل نوع فعالیت و علاقه مندی ها به سرویس اینترنت پر حجم و با قیمت مناسب نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر در جشنواره تابستانه 3300 گیگ پیشگامان شرکت کنید.

و البته جشنواره تابستانه 3300 گیگ پیشگامان

شرکت پیشگامان، همواره در فصول مختلف جشنواره های متنوعی را با قیمت مناسب به مشترکین اولیه خود ارائه کرده است؛ در این جشنواره تابستانه نیز امکان خرید سرویس پرحجم 3300 گیگ را با قیمت مناسب و اقتصادی برای کاربران فراهم کرده است.

این سرویس مقرون‌به‌صرفه برای کاربرانی که میزان ترافیک مصرف بالایی دارند انتخابی هوشمندانه بوده و مدت زمان استفاده از آن نیز 180 روز است. سرعت این سرویس تا 16 مگابیت بر ثانیه باز است.

برای شرکت در جشنواره تابستانه 3300 گیگ پیشگامان روی این لینک کلیک کنید یا با شماره 1577 تماس بگیرید.کارشناسان واحد پشتیبانی شرکت به‌صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخگوی سوالات شما هستند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده