نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

تجربه اقامت در هتل زندیه شیراز

شهر توریستی و زیبای شیراز، هتل‌های مختلفی دارد که هم شامل هتل‌های لوکس و مدرن می‌شود و هم شامل هتل‌های قدیمی یا سنتی.

ما در مقاله قصد داریم یکی از هتل‌های لوکس شیراز که معماری سنتی دارد و یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره این شهر نیز است را به شما معرفی کنیم و درنهایت بگوییم که چطور می‌توانید آن را به‌صورت آنلاین رزرو کنید. پس تا انتهای این مطلب همراه اسنپ تریپ باشید.

درباره هتل زندیه شیراز

یکی از زیباترین هتل‌های شیراز که در نزدیکی فلکه شهرداری ساخته شده و یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره شیراز است، هتل زندیه شیراز است. این هتل که معماری سنتی بسیار جذاب و چشم‌نوازی دارد، 70 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت دارد که می‌توانید هر یک از آن‌ها را رزرو کنید و در آن اقامت داشته باشید. این هتل در سال 1394 افتتاح شده و در حال حاضر، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های این شهر است.

هتل زندیه امکانات تفریحی مختلفی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به استخر، سونا و سالن بدنسازی اشاره کرد. البته داخل هتل رستوران‌های مختلفی نیز وجود دارد که می‌توانید انواع غذاهای باکیفیت فرنگی و ایرانی را در این رستوران‌ها نوش جان کنید و برای صرف ناهار یا شام، دیگر از هتل خارج نشوید.

موقعیت مکانی هتل

هتل زندیه، در خیابان هجرت شیراز ساخته شده و تقریبا در شمال این شهر قرار گرفته است. این هتل فاصله خیلی کمی با ارگ کریمخانی شیراز دارد و می‌توانید با پای پیاده خود را ظرف 5 دقیقه از هتل به ارگ برسانید. آرامگاه حضرت حافظ و سعدیه هم فاصله زیادی با هتل ندارند و اگر با خودرو شخصی یا تاکسی بخواهید به هر یک از این مکان‌های دیدنی بروید، باید حدود یک ربع زمان صرف کنید. اگر بخواهید از باغ ارم دیدن کنید، باید با ماشین حدود 10 دقیقه زمان طی کنید و اگر قصد داشته باشید باغ عفیف آباد را ببینید، باید حدود 20 دقیقه زمان با تاکسی صرف کنید.

رزرو هتل در شیراز

برای رزرو هر یک از هتل‌های شیراز با بهترین قیمت، کافی است به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ سر بزنید. سپس به بخش هتل داخلی بروید، شهر مورد نظر برای سفرتان را انتخاب کنید و تاریخ مورد نظر برای اقامت در هتل را نیز تعیین کنید. اسنپ تریپ براساس جستجوی شما، فهرست هتل‌های آن شهر را برای‌تان نمایش می‌دهد. شما می‌توانید هتل‌های مختلف را به لحاظ تعداد ستاره، قیمت اتاق‌ها، دسترسی و موقعیت مکانی و همچنین امکانات تفریحی و رفاهی، باهم مقایسه کرده و درنهایت هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید و با پرداخت هزینه آن به‌صورت اینترنتی، رزروتان را قطعی کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده