نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

رزرو هتل استانبول از فلایتیو

فصل سفر است و بسیاری از مسافران استانبول را برای مسافرت تابستانی خود انتخاب می‌کنند. دو تا از ملزومات مهم برای وقتی که قصد سفر داریم، بلیط و یک اقامتگاه خوب است که در آن احساس آرامش کنیم.

فصل سفر است و بسیاری از مسافران استانبول را برای مسافرت تابستانی خود انتخاب می‌کنند. دو تا از ملزومات مهم برای وقتی که قصد سفر داریم، بلیط و یک اقامتگاه خوب است که در آن احساس آرامش کنیم. جایی که بتوانیم پس از گشت‌وگذار و تفریح روزانه، اوقات خوبی را در آن سپری کرده و خود را برای روز بعد آماده کنیم. برای این کار باید هتل خود را از جاهای معتبر و شناخته‌شده رزرو کنیم تا خیالمان از بابت تمیزی و قیمت و امکانات آن راحت باشد. فلایتیو یکی از این جاهای معتبر است. شما می‌توانید برای رزرو هتل استانبول از فلایتیو کمک بگیرید و با خیال راحت سایر کارهای سفر خود را انجام دهید.

رزرو هتل در فلایتیو

هتل استانبول را در فلایتیو جست‌وجو کنید

جستجوی هتل از فلایتیو کار بسیار ساده‌ای است. کافی است شما وارد سایت فلایتیو شوید یا اپلیکیشن فلایتیو را نصب کرده و از آن طریق وارد فلایتیو شوید. پس از اینکه به صفحه‌ی اصلی فلایتیو رفتید، یک باکس سفید روبه‌روی شماست که یکی از عناوین آن، رزرو هتل خارجی است. وارد این بخش بشوید در اولین مربع سمت راست در جایی که نام شهر یا هتل را از شما می‎خواهد کلمه‌ی استانبول را وارد کنید. سپس تاریخ اقامت خود را در قسمت مربوطه وارد کنید تا با دریایی از هتل‌های استانبول مواجه شوید.

چگونه یک هتل را براساس نام در فلایتیو پیدا کنیم؟

همان‌طور که گفتیم شما برای پیدا کردن هتل در شهر استانبول، نام این شهر را در باکس مربوطه وارد می‌کنید. اما فلایتیو علاوه‌بر نام شهر استانبول، گزینه‌ی دیگری را نیز پیش روی شما می‌گذارد و آن وارد کردن نام هتل است. یعنی اگر شما قصد دارید که در یک هتل خاص که پیش از این در آن اقامت داشته‌اید یا دوستان و آشنایان آن را به شما سفارش داده و مورد تایید آنهاست اقامت کنید، کافی است به‌جای شهر استانبول، نام این هتل را در باکس مورد نظر وارد کنید و به‌صورت مستقیم مشخصات و امکانات و اتاق‌های این هتل را مشاهده کنید. به این ترتیب یک مسیر کوتاه را در کمترین زمان برای رزرو کردن هتل استانبول فلایتیو طی کرده‌اید.

انتخاب هتل‌های استانبول براساس قیمت

پس از اینکه کار جست‌وجو در میان هتل‌های استانبول در فلایتیو را شروع کرده و وارد صفحه‌ی هتل‌ها شدید، می‌بینید که در قسمت سمت راست کلمه‌ی فیلترها نوشته شده است و در زیر آن فلایتیو از شما می‌خواهد که محدوده‌ قیمت را تعیین کنید. شما در این بخش می‌توانید با انتخاب حدود قیمتی که برای رزرو و انتخاب هتل مد نظرتان است، تمام هتل‌هایی که در آن میزان قیمت وجود دارند را مشاهده کرده و هتل مناسب را در میان هتل‌هایی در یک حدود قیمت انتخاب کنید.

هتل‌های استانبول را براساس ستاره انتخاب کنید

یکی دیگر از فیلترهایی که شما می‌توانید برای انتخاب هتل استانبول از آن کمک بگیرید، تعداد ستاره‌ی هتل است. با این کار شما در بخش سمت راست صفحه‌ی هتل‌ها، تعداد ستاره هتل را مشخص می‌کنید و پس از آن، به‌دنبال هتل مورد نظر خود می‌گردید. با این روش و با استفاده از این فیلتر نیز، می‌توانید جستجوی خود را محدود کنید و به‌سادگی هتل‌های مد نظر خود را پیدا کنید.

گزینه مرتب‌ سازی براساس چه کاربردی دارد؟

در قسمت بالایی صفحه انتخاب هتل‌ها در سمت چپ گزینه‌ای با عنوان مرتب سازی براساس نوشته شده است. شاید از خود بپرسید این مرتب سازی براساس چگونه عمل می‌کند؟ پاسخ ساده است. درکنار این نوشته، یک نوار عمودی وجود دارد که در آن چهار گزینه‌ی ارزان‌ ترین، گران ‌ترین، کمترین ستاره و بیشترین ستاره دیده می‌شود. شما با کلیک روی هر کدام از آن‌ها، می‌توانید گزینه‌های مورد نظر خود را با همان ترتیبی که خودتان می‌خواهید مشاهده کنید. به‌عنوان مثال شما قصد دارید که در ابتدا هتل‌های پنج ستاره‌ی استانبول را ببینید، پس مرتب سازی را براساس بیشترین ستاره تنظیم کنید و سپس تمام هتل‌های پنج ستاره به ترتیب برای شما نمایش داده می‌شوند.

صندلی بنفش در لابی هتل

مشاهده جزئیات و توجه به امکانات هتل‌ها

پس از اینکه شما یک هتل را انتخاب کردید، روی مشاهده جزئیات کلیک کرده و وارد صفحه‌ی دیگری می‌شوید. در اینجا و پس از ورود به این صفحه، شما می‌توانید اطلاعات مربوط‌به هتل مد نظرتان را ببینید. امکاناتی که در اینجا می‌بینید، توضیحات کلی در مورد هتل، آدرس، تعداد و انواع اتاق‌ها و ویژگی، کیفیت و امکانات آن‌ها به همراه قوانین هتل و امکانات و خدمات کلی هتل است. با کلیک روی باکس نارنجی انتخاب اتاق، تمام اتاق‌های موجود در هتل را می‌بینید. به فیلتر همه‌ی اتاق‌ها و اتاق‌های دارای صبحانه یا (Breakfast) توجه کنید. سپس اتاق مورد نظر خود را مشخص کرده و روی باکس نارنجی رزرو این اتاق کلیک کنید تا وارد مرحله‌ی بعد شوید.

نام و مشخصات خود را وارد کنید

پس از کلیک رزرو این اتاق، وارد صفحه‌ی دیگری می‌شوید که نام و مشخصات شما و همراهانتان را به لاتین از شما می‎خواهد. نام و مشخصات خود را با گذرنامه‌تان هماهنگ کنید تا در هنگام رفتن به هتل دچار مشکلی نشوید. توجه داشته باشید که این کار را حتماً با دقت انجام دهید. زیرا مرحله‌ی بعدی، شما را به پرداخت می‌رساند. البته شما در صفحه‌ی بعد هنوز امکان بررسی و کنترل اطلاعات داده شده‌تان را دارید که پس از ورود به این صفحه، حتماً این کار را یک بار دیگر با دقت کامل انجام دهید.

چرا از فلایتیو هتل استانبول رزرو کنیم

همان‌طور که می‌دانید کشور ما به‌دلیل تحریم‌ها امکان جابجایی اینترنتی پول با سایر کشورها را ندارد. یعنی اینکه شما نمی‌توانید ازطریق کارت اعتباری متعلق به بانک‌های ایرانی خود، در خارج از کشور پول پرداخت کنید. خوشبختانه فلایتیو در این زمینه کمک بزرگی به شما می‎کند و به‌جای شما برای پرداخت ارزی اقدام می‌کند. شما در اینجا با ریال هزینه‌ی مورد نظر رزرو هتل را به فلایتیو می‌دهید و فلایتیو با پرداخت ارزی این کار را برای شما انجام داده و خیال شما را در زمینه‌ی رزرو هتل در استانبول راحت می‌کند تا زمانی‌که به این شهر سفر کردید، به‌راحتی وارد هتلی بشوید که از پیش برایتان رزرو شده است.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده