نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰

معرفی کمپین میلیاردر شو صرافی بیت ۲۴

سیستم ریفرال یا دعوت از دوستان (Referral) یکی از محبوب‌ترین روش‌های افزایش تعداد کاربران صرافی های ارز دیجیتال است و بایننس، کوین‌بیس و سایر پلتفرم‌های معاملاتی کوچک و بزرگ از آن استفاده می‌کنند.

البته این سیستم ساختار ثابتی ندارد و برای مثال در صرافی بایننس تنها پس از آغاز معاملات فرد دعوت شده، درصدی را به‌عنوان کمیسیون دریافت خواهید کرد. اما در کمپین میلیاردر شو صرافی ارز دیجیتال بیت 24، به ازای هر فردی که با کد دعوت شما ثبت نام کند، پاداش مشخصی به حساب شما اضافه خواهد شد. لازم به ذکر است که در میلیاردر شو صرافی بیت ۲۴ خبری از قرعه کشی یا شرط‌های اضافی نیست و معرف علاوه‌بر جایزه ثبت نام کاربران جدید، پس اتمام کمپین ۲۰ درصد از کارمزد خریدهای آن‌ها را هم به‌صورت دائمی دریافت خواهند کرد!

این یعنی علاوه‌بر امکان دریافت پاداش ازطریق دعوت کاربران جدید، یک منبع درآمد نامحدود خواهید داشت.

سیستم دعوت از دوستان (ریفرال) چیست؟

ریفرال یا دعوت از دوستان یکی از پرکاربردترین روش‌های بازاریابی و جذب مشتری است که بسیاری از شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند. در این روش معمولا شرکت‌های ارائه کننده خدمات یا کالا، به کاربرانی که موجب ثبت نام و فعالیت افراد جدید شوند، پاداش خواهند داد. این پاداش هم معمولا در قالب کمیسیون ارائه شده و می‌تواند به منبع درآمد مناسبی برای معرف تبدیل شود.

مرد بلنگو در دست درون موبایل

کاربران می‌توانند با دعوت کردن از دوستان یا آشنایان خود،‌ از مزایای این سیستم‌ها بهره‌مند شوند. البته مالکان حساب‌های پربازدید شبکه‌های مجازی بیشترین شانس کسب درآمد را دارند؛ زیرا این دسته از افراد می‌توانند کد دعوت خود را طی چند ثانیه با هزاران یا صدها هزار کاربر دیگر به اشتراک بگذارند. به عبارتی دیگر می‌توان گفت که سیستم ریفرال یکی از بهترین روش‌های جذب مشتری ازطریق پلتفرم‌های مجازی است و همچنین منبع درآمد مناسبی برای تولید کنندگان محتوا خواهد بود.

روش کسب درآمد از کمپین میلیاردر شو

در اولین قدم باید در صرافی بیت ۲۴ ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت را طی کنید. اکنون می‌توانید به بخش دعوت از دوستان مراجعه کرده و کد دعوت اختصاصی خود را دریافت کنید. حالا در ازای هر کاربری که با استفاده از کد شما ثبت نام و حسابش را تایید کند، پاداش به حساب شما اضافه می‌شود. درضمن هر چقدر تعداد افراد دعوت شده توسط شما بیشتر شود، پاداش دریافتی هم افزایش خواهد یافت و می‌تواند از ۵۰ هزار تومان به حداکثر ۱۱۰ هزار تومان افزایش پیدا کند. برای مثال اگر کاربری ۴۳ کاربر فعال دعوت کند، از کاربر اول تا ۳۰‌ام با نرخ هر کاربر فعال ۵۰ هزار تومان دریافت می‌کند و از کاربر ۳۰ ام تا ۴۳ ام با نرخ هر کاربر فعال ۷۰ هزار تومان جایزه دریافت می‌کند. که در مجموع ۲ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان دریافت خواهد کرد.

۱,۵۰۰,۰۰۰ +۹۱۰,۰۰۰ = ۲,۴۱۰,۰۰۰

تعداد جوایز بیت ۲۴

تصویر بالا جزئیات پاداش‌های کمپین میلیاردر شو صرافی رمز ارز بیت 24 را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که برای دریافت جایزه لازم نیست حتما یکی از پله‌ها را کامل کنید و حتی اگر یک نفر را هم دعوت کرده باشید، پاداش مربوطه را دریافت خواهید کرد. درضمن فراموش نکنید که این پاداش صرفا مربوط‌به احراز هویت شدن کاربران است و پس از اتمام مدت کمپین، هر زمان خریدی توسط آن‌ها انجام شود، ۲۰ درصد از کارمزد به شما تعلق خواهد گرفت. این سهم ۲۰ درصدی شما به‌صورت مادام العمر و برای تمام خریدها پرداخت خواهد شد.

نکات مهم در مورد کمپین میلیاردرشو

  • آمار کاربران دعوت شده توسط شما و مبلغ کل پاداش دریافتی به‌صورت روزانه به‌روزرسانی خواهد شد.
  • شما هر زمان که بخواهید می‌توانید مبلغ دریافتی خود را برداشت کنید.
  • افراد دعوت شده باید حتما در طول اجرای کمپین میلیاردر شو ( ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ تا ۱۴۰۱/۰۳/۳۱) در سایت بیت ۲۴ ثبت نام و هویت خود را تایید کنند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده