نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰

کسب درآمد میلیونی از طریق کار در منزل به کمک "تحلیل داده"

امروزه با معروف شدن وبسایت‌هایی نظیر دیجیکالا، شیپور، دیوار و همچنین موفقیت کسب و کارهایی چون اسنپ، تپسی و بازار کسب‌و‌کار سنتی ایران که اغلب دارای سرمایه بسیار زیادی هستند .

متوجه اهمیت کسب و کارهای اینترنتی و توسعه مشاغل خود به‌صورت استارتاپ شده‌اند و این موقعیتی است که بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت درآمدی میلیاردی از اجرای ( نه مشارکت) این استارتاپ ها به‌دست می آورند. شما نیز می‌توانید در این بازار روبه پیشرفت و پر تب و تاب و نوین، برای خود درآمدی بسیار بالا با تضمینی شغلی تأمین کنید. جالب است بدانید که ماهانه ۱۲۰۰۰ هزار بار کلماتی از جمله: طراحی سایت، ۹۰۰۰ هزار بار شرکت طراحی سایت و ... در گوگل سرچ می‌شود که این هم نشان‌دهنده‌ی تعداد افرادی است که در جستجوی شرکت یا فرد مناسب برای راه اندازی سایت خود هستند. با توجه به حجم کثیر کسب و کارهای اینترنتی و میل بازار برای آنلاین کردن کسب‌و‌کار خود و بکر بودن ۷۰ درصدی این کسب و کارها امروزه شغل طراحی سایت از خود راه اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی پردرآمدتر است.

شغل طراحی سایت برای چه کسانی مناسب است؟

  1. چنانچه از تحصیلات دانشگاهی خود رضایت کامل ندارید یا شغل کنونی شما مورد علاقه شما نیست یک پیشنهاد خوب برای شما داریم. با آموزش طراحی سایت می‌توانید تخصصی جدید و پر کاربرد و روبه پیشرفت با درآمدی بالا و چشم اندازی روبه موفقیت آینده شغلی خود را به روش خودتان برنامه‌ریزی کنید.
  2. چنانچه شما قصد مهاجرت در یکی از کشورهای اروپایی یا کانادا یا استرالیا را دارید بهترین روش برای کسب درآمد در طی زمان اقامت‌تان اشتغال در یکی از شغلهای طراحی سایت است . مدت زمان لازم برای اشتغال در تخصص طراحی سایت در کشور آلمان سه هفته، در کشور کانادا 5 هفته و در استرالیا 2 ماه است.
  3. چنانچه شما خانه دار هستید یا در شهرستانهای دور که مشاغل IT و طراحی سایت در آن‌ها رونق ندارد زندگی می‌کنید می‌توانید به‌صورت پروژه‌ای (Freelancing) در محل سکونت خود با شرکت‌های کل کشور و گاهاً بین‌المللی کار کنید و درآمدی بین 7 تا 60 میلیون تومان در ماه کسب کنید.
  4. چنانچه شما سال‌های طولانی از زمان وقت خود را به درس خواندن در رشته IT یا کامپیوتر گذرانده اید ولی از عملکرد دانشگاه خود مایوس هستید و مباحث عملی را به درستی نیاموخته اید با آموزش طراحی سایت آینده شغلی خود را در رشته تحصیلی خود تضمین کنید.
  5. چنانچه شما قصد راه اندازی یک استارتاپ اینترنتی را دارید با آموزش طراحی سایت می‌توانید نظارت دقیق و صحیح از عملکرد اعضای تیم خود داشته باشید و به‌عنوان صاحب شغل خود نیز دستی بر آتش داشته باشید.

درآمد طراحی سایت

درآمد طراحی سایت:

  • درآمد پروژه‌ای: درآمد طراح سایت باتوجه‌به میزان معروفیت و طراحی و سوابق کاری ،متفاوت است به نحوی که راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی از ۴۵ میلیون تومان تا ۵ میلیارد تومان قیمت دارد. این قیمت بسته به امکانات و ساختار و میزان قابلیتهای راه انداز آن متفاوت است و هیچ تعرفه مشخصی ندارد.
  • درآمد استخدامی داخل کشور: حقوق یک طراح سایت از حداقل ۵ میلیون تومان در ماه شروع می‌شود. که با میانگین حقوق ۸.۵ میلیون تا ۱۳ میلیون ممکن است برسد.میانگین حقوق برنامه‌نویسان ارشد طراح سایت ۲۱ میلیون است که حداکثر تا ۴۵ میلیون در ماه هم حقوقشان می‌رسد.

برای طراحی سایت از کجا شروع کنیم؟

مهم‌ترین مسئله برای طراح سایت شدن داشتن یک نقشه راه مشخص و هدایت گری دلسوز و امین و مسلط به توانایی‌های علمی است. یادگیری به‌صورت سعی و خطا بدون داشتن نقشه های از قبل موجب اتلاف وقت و انرژی و درنهایت دلسردی شما می‌شود.

آموزشگاه تحلیل داده با بیش از 23 سال سابقه تخصصی در حوزه آموزش برنامه‌نویسی با بهره‌گیری از برترین متخصصان و مشاوران علمی به‌عنوان بهترین هدایتگر شما تا رسیدن به موفقیت در کنار شما است. کافی است اسم آموزشگاه تحلیل داده را جست‌وجو کنید تا مشاوره رایگان دریافت کنید.

برای آموزش طراحی سایت به چه چیزهایی نیز دارید؟

  • آشنایی با مقدمات برنامه‌نویسی ،الگوریتم و فلوچارت: از آن‌جا که طراحی سایت وابستگی زیادی به برنامه‌نویسی و اصول آن دارد تسلط بر برنامه‌نویسی مقدماتی از پیش نیازهای این دوره است. برای آشنایی دوره آموزش مبانی برنامه‌نویسی کافی است سرفصلهای آن را با دقت مشاهده کنید .
  • وقت : تنها سرمایه موردنیاز برای تسلط بر طراحی سایت و کسب درآمد میلیونی از آن صرف وقت و پیگیری آموزش‌های دوره است.
  • یادگیری طراحی سایت: دوره آموزش طراحی سایت ۱۰درصد عملی و پروژه محور است و صفحه حرفه‌ای سایت دیجیکالا به‌صورت کامل در آن طراحی می‌شود و فارغ التحصیلان این دوره برای اجرای پروژه‌های واقعی آمادگی لازم را خواهند داشت. جهت اطمینان کافی است از اینستاگرام تحلیل داده @tahlildadeh دیدن کنید و نظرات دانشجویان قبلی را مشاهده کنید.

یادگیری طراحی سایت

مفهوم فرانت اند و بک اند در طراح سایت

فرانت اند کار که معمولا به یکی از کتابخانه React یا فریم ورکی مثل Angular تسلط دارد،فقط وظیفه ساخت فرمها، طراحی فرایندهای پوسته نرم‌افزار یا به زبان ساده تر آنچه که شما از سایت می بینید را برعهده دارد.اما سایت تنها پوسته نیست.بسیاری از فرایندها همچون لاگین،اعتبارسنجی (تعیین سطوح دسترسی کاربران)، ذخیره و بازیابی اطلاعات ،جست‌وجو،ساخت گزارش‌ها از عملکرد سامانه سایت و... به تخصص دیگری به نام بک اند کار سپرده شد. حال دیگر برای ساخت یک وب اپلیکیشن به یک انسان با چند تخصص نیاز نداریم و هر متخصصی صرفا در زمینه مورد علاقه خود (بک اند یا فرانت اند) عمل می‌کند.

به شخصی که به‌طور همزمان تسلط کافی به برنامه‌نویسی بک اند و فرانت اند دارد فول استک می‌گویند.

در طراحی سایت چه می‌کنید؟

طراحی سایت یک کلمه عام است و خود دارای تخصصهای زیادی است که همگی تحت طراحی سایت شناخته می‌شود.

نقشهایی که در طراحی یک سایت حرفه‌ای وظیفه بر عهده دارند:

  1. UI/UX Designer: وظیفه این نقش عبارت‌اند از طراحی رنگ بندی ، طراحی چیدمان عناصر ، انتخاب تصاویر و ایکونها،انتخاب فونت مناسب, انتخاب سایز مناسب برای هر یک از بخشها و ترکیب جانمایی آن‌ها یا بعبارت ساده تر هویت گرافیکی سایت مجموعه بر عهده این نقش است.
  2. :Web Designer که تخصص‌های HTML ، CSS ،JavaScript و همچنین کارکرد با کتابخانه های jQuery و Bootstrap را دارد و قادر به طراحی است.لازم به ذکر است تخصصهای جاوااسکرپیت و جی کوئری زیرمجموعه برنامه‌نویسی است و لازم است که برای آن‌ها برنامه‌نویسی را یاد بگیرید.این نقش در طراحی سایت فقط قابلیت طراحی صفحات استاتیک را دارد .
  3. FrontEnd Developer: که وظیفه طراحی فرمها ، ساخت پوسته نرم‌افزار را معمولا با یکی از کتابخانه های معروف مثل React یا فریم ورکهای جامع مثل انگولار برعهده دارد پیش نیاز شرکت در دوره آموزش فرانت اند تسلط به جاوااسکرپیت است.
  4. Developer BackEnd: تخصص بک اند یک تخصص حرفه‌ای و بسیار مهم در طراحی سایت است و معمولا با یکی از زبانهای برنامه‌نویسی مثل سی شارپ, جاوا یا پایتون انجام می‌شود. برنامه‌نویسی بک اند قابلیت تعامل بازدید کننده سایت و صفحات سایت شامل طراحی بانک اطلاعاتی،ساخت فرم جست‌وجو،امکان ثبت نام،پروفایل کاربری و ... بر عهده دارد.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده