نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

آموزش استفاده از شماره مجازی گوگل ویس دائمی آمریکا برای وریفای بایننس

گوگل ویس یک سیستم طراحی شده توسط شرکت گوگل است که به کاربران امکانات زیادی می‌دهد. کارهایی که می‌توان با این شماره مجازی انجام داد، تنها به خلاقیت و نیازهای شما بستگی دارد.

در زمانی‌که اکثر پلتفرم‌ها و سایت‌های خارجی، مخصوصا آمریکایی، ایران را در فهرست تحریم پلتفرم خود قرار داده‌اند، دسترسی به آن‌ها بسیار دشوار شده است. در اغلب مواقع، کاربران برای کسب درآمد یا امور دیگر، نیاز دارند تا از پلتفرم‌های مختلفی مانند بایننس استفاده کنند. شماره مجازی گوگل ویس یکی از راه‌های مطمئن و بی‌دردسر برای وریفای و ساخت اکانت بایننس است. برای آشنایی با نحوه انجام این کار، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

خرید شماره مجازی گوگل ویس

شماره مجازی گوگل ویس

گوگل ویس یک سرویس تماس صوتی است. امکاناتی که این سرویس ارائه می‌دهد، مانند یک شماره واقعی است. تمامی کارهایی که می‌توانید با شماره حقیقی خود بکنید، با شماره مجازی گوگل ویس قابل انجام است. این سرویس یکی از پراستفاده‌ترین سرویس‌های ساخته شده توسط شرکت بزرگ گوگل شناخته می‌شود. گوگل با شناسایی نیازهای کاربران توانسته سیستمی را طراحی کند که کاربردی بیشتر از شماره‌های حقیقی داشته باشد.

با استفاده از این سرویس می‌توانید علاوه‌بر دریافت و برقراری تماس صوتی، کارهای دیگری مانند تماس تصویری و ارسال یا دریافت پیامک نیز انجام دهید. چنین قابلیت‌هایی، گوگل ویس را بیش‌ازپیش کاربردی می‌کند. با ساخت و افتتاح حساب در سرویس گوگل ویس، یک شماره مجازی به کاربران تعلق می‌گیرد. این شماره را می‌توانید در تمامی پلتفرم‌ها استفاده کنید. البته، استفاده از گوگل ویس محدودیت‌هایی نیز دارد که در ادامه نسبت به رفع و دور زدن آن‌ها می‌پردازیم.

کاربردهای شماره مجازی گوگل ویس

شماره مجازی گوگل ویس، کاربرد زیادی در کشورهای آمریکا و کانادا دارد. قابل ذکر است که این سرویس در حال حاضر فقط برای افراد این دو کشور ارائه می‌شود؛ اما لازم نیست نگران استفاده از شماره مجازی گوگل ویس در داخل ایران باشد. با استفاده از تعدادی پلتفرم‌های داخلی، امکان دریافت و استفاده از شماره مجازی گوگل ویس، در داخل ایران نیز انجامپذیر است. اولین کاربردی که گوگل ویس می‌تواند برای شما داشته باشد، ساخت حساب در سایت‌ها، برنامه‌ها و پلتفرم‌های خارجی است، برای خرید شماره مجازی اینجا کلیک کنید.

اکثر سایت‌ها و پلتفرم‌ها برای دسترسی کامل، نیاز به ثبت نام و وریفای حساب دارند. یکی از قدم‌های اولیه برای وریفای، استفاده از یک شماره تلفن برای تایید حساب است. شماره مجازی گوگل، مانند یک شماره حقیقی کار می‌کند و می‌توانید با وارد کردن آن در هر سایت یا برنامه‌ای، پیامک تایید حساب را دریافت کرده و حساب خود را تایید کنید. قابلیت‌های دیگر شماره مجازی گوگل، جذاب‌تر نیز می‌شود.

با استفاده از این پلتفرم می‌توانید به تاریخچه تمامی تماس‌های صوتی، تصویری و حتی پیامک‌های خود دسترسی داشته باشید. این اطلاعات در حساب کاربری شما در پلتفرم و برنامه گوگل ویس ذخیره می‌شوند. دیگر قابلیت جذاب گوگل ویس، امکان ضبط مکالمات صوتی است. این سیستم قبل از اینکه مکالمه شما را ضبط کند، شروع فرایند ضبط را به هردو طرف تماس اطلاع می‌دهد. دیگر قابلیت جذاب سیستم گوگل ویس، در قالب تبدیل پیام‌های صوتی به متن ارائه می‌شود.

بایننس چیست؟

اگر با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا باشید، می‌دانید که بایننس بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا است. حجم معاملات انجام شده در این صرافی ارز دیجیتال، بسیار بیشتر از دیگر صرافی‌ها بوده و روزانه تریدرهای زیادی در این صرافی به فعالیت می‌پردازند. اگر جزو افراد تریدر باشید، به‌طور حتم آرزوی استفاده از بایننس را در ذهن می‌پرورانید.

استفاده از صرافی بایننس به شما کمک می‌کند تا لول کاری و ترید خود را ارتقا دهید. با ورود و استفاده از سایت بایننس می‌توانید بیشتر از سایر صرافی‌ها به کسب درآمد بپردازید. یکی از دلایلی که افراد را به صرافی بایننس علاقه‌مند کرده، پشتیبانی قدرتمند و امنیت بسیار بالای آن است. صرافی بایننس در سال‌های اخیر به قدری محبوب شده که می‌تواند در دنیای ارزهای دیجیتال تأثیرگذار باشد. فهرست شدن یک توکن جدید در صرافی بایننس، یک امتیاز برای آن توکن محسوب می‌شود.

ثبت نام در صرافی بایننس، برای تعداد زیادی از کشورها امکان‌پذیر نیست. ایران یکی از کشورهای تحریم شده توسط پلتفرم بایننس است. اولین قدم برای ورود به سایت بایننس، تغییر آی پی است. هر فردی با تغییر آی پی می‌تواند از سایت بایننس استفاده کند. سیستم‌های امنیتی بایننس به نحوی طراحی شده‌اند که اگر رنج آی پی یک حساب کاربردی تغییر زیادی پیدا کند، آن حساب مسدود خواهد شد. پس در چنین موقعیتی، باید از یک وی پی اس، یا آیپی ثابت استفاده کنید. البته وریفای حساب نیز یکی از راه‌های جلوگیری از مسدود شدن حساب است.

چرا باید حساب بایننس را وریفای کرد؟

مانند تمامی صرافی‌های ارز دیجیتال، بایننس نیز برای کاربران خود سطح کاربری تعریف کرده است. سطوح کاربری در این سایت به سه بخش تقسیم می‌شوند. سطح کاربری شما با مقدار ارز دلاری که می‌توانید از این سایت به‌صورت روزانه برداشت کنید، رابطه مستقیم دارد. هرچه سطح وریفای حساب شما بالاتر باشد، مقدار ارز دلاری بیشتری را می‌توانید معامله و برداشت کنید. در صورتی که حساب شما در بایننس وریفای شده باشد، به‌راحتی می‌توانید از حساب مسدود شده خود برداشت انجام دهید.

آیکون گوگل ویس

ویژگی بسیار کاربردی بایننس که پس از وریفای حساب برای کاربران قابل دسترسی است، برای ایرانیان کاربرد بیشتری دارد. گفته شد که برای دسترسی به این سایت باید از یک آیپی ثابت خارجی استفاده کنید. با وریفای کردن حساب و ارتقا سطح کاربری خود، دیگر نیاز نیست برای ثابت نگه داشتن آیپی خود هزینه کنید. کاربرانی که حساب خود را وریفای کنند، می‌توانند با آیپی‌های مختلف (بجز کشورهای تحریم شده) به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشند.

این ویژگی زمانی کاربردی است که بخواهید به ترید یا معامله در گوشی یا سیستم‌های دیگر بپردازید. استفاده از یک آیپی ثابت در تمامی دستگاه‌ها امکان‌پذیر نیست. وریفای حساب این قابلیت را به شما می‌دهد که به‌راحتی بتوانید ازطریق دیگر دستگاه‌ها نیز به حساب خود وارد شوید. همچنین با وریفای کردن حساب بایننس، احتمال مسدود شدن اکانت شما بسیار کاهش پیدا می‌کند و در صورت فعالیت قانونی، حساب شما مسدود نخواهد شد.

استفاده از شماره مجازی گوگل ویس برای وریفای بایننس

مانند هر پلتفرم دیگری، اولین قدم برای ثبت نام و وریفای حساب در بایننس، استفاده از یک شماره موبایل است. علاوه‌بر آیپی ایران، استفاده از شماره ایرانی نیز در این سایت امکان‌پذیر نیست. بهترین راه برای وریفای حساب و فعال کردن ورود دو مرحله‌ای، استفاده از شماره مجازی گوگل ویس است. در اولین قدم‌های ثبت نام، پس از اینکه ایمیل خود را تایید کردید، بایننس از شما می‌خواهید تا یک شماره معتبر و فعال را وارد کنید.

در این مرحله، می‌توانید از شماره مجازی گوگل ویس دائمی آمریکا استفاده کنید. با وارد کردن شماره مجازی در سایت بایننس، پیامک تایید برای شما ارسال خواهد شد. گوگل ویس نیز امکان دریافت و ارسال پیامک از تمامی شماره‌های داخلی و خارجی آمریکا را به کاربران می‌دهد. در این مرحله، باید کد دریافت شده را در سایت بایننس وارد کنید تا حساب شما وریفای شود.

پس از اینکه از شماره مجازی گوگل ویس برای تایید و ثبت نام در سایت بایننس استفاده کردید، حساب بایننس در هر بار ورود، پیامی را برای شما ارسال می‌کند. دریافت این پیامک و مشاهده کد آن برای ورود به سایت بایننس اجباری است. شماره مجازی گوگل ویس نیز به‌صورت دائمی قابل استفاده است. پس بهتر است برای این منظور، از گوگل ویس استفاده کنید تا شماره مجازی شما همواره ثابت بوده و در دسترس باشد.

نحوه دریافت شماره مجازی گوگل ویس

کاربران با ثبت نام در سایت گوگل ویس، یک شماره مجازی خاص و همیشگی دریافت می‌کنند. این شماره همیشه ثابت بوده و مختص شما خواهد بود. در اولین قدم برای ثبت نام و دریافت شماره مجازی گوگل ویس، نیاز است تا یک شماره ثابت و حقیقی را به برنامه گوگل ویس متصل کنید. تنها پس از اتصال یک شماره و تایید اطلاعات است که می‌توانید شماره مجازی گوگل ویس را دریافت کنید.

شاید ساخت حساب کاربری در گوگل ویس و دریافت شماره مجازی، برای اکثر کاربران دشوار و غیرقابل انجام باشد. بدین صورت، ثبت نام و وریفای حساب بایننس نیز امکان‌پذیر نیست. در این مطلب قصد داریم تا با معرفی یک پلتفرم معتبر و داخلی، تمامی مشکلات شما در دریافت شماره مجازی گوگل ویس و وریفای حساب بایننس را رفع کنیم.

خرید شماره گوگل ویس برای بایننس

ساخت شماره مجازی گوگل ویس و وریفای بایننس با آریاپی

استفاده از شماره مجازی یا حقیقی برای وریفای حساب بایننس ضروری است. شماره‌ای که برای ساخت اکانت و وریفای در سایت بایننس استفاده می‌کنید، باید همیشه در دسترس شما بوده و تغییر نکند. تمامی این ویژگی‌ها به‌علاوه تعدادی ویژگی برتر و کاربردی دیگر نیز در پلتفرم گوگل ویس قرار داده شده است. برای ثبت نام و دریافت شماره مجازی گوگل ویس نیز نیاز است تا حساب کاربری خود را تایید کرده و از یک شماره مجازی یا حقیقی استفاده کنید.

پلتفرم معتبر آریاپی تمامی خدمات مرتبط با خرید شماره مجازی گوگل ویس و وریفای حساب بایننس را برای کاربران خود امکان‌پذیر کرده است. با ورود به سایت آریاپی می‌توانید یک شماره مجازی گوگل ویس برای خود دریافت کرده و به‌راحتی حساب بایننس خود را وریفای کنید. همچنین سایت آریاپی ، امکان وریفای بایننس مستقیم را نیز برای کاربران خود قرار داده تا درکنار امکانات دیگر، از حساب بایننس نیز بتوانید استفاده


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده