نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

بنیان‌گذار الگوراند از آینده ارزهای دیجیتال در 10 سال آینده می‌گوید

سیلویو میکالی، خالق و بنیان‌گذار شبکه الگوراند در مصاحبه خود با لس‌آنجلس تایمز به تشریح آینده 10 سال آتی دنیای ارزهای دیجیتال پرداخته است.

او پیش‌بینی می‌کند احتمالاً در ده سال آینده سرمایه‌گذاران سنتی به دنیای بلاکچین وارد شوند و بلاکچین‌های خاص و منحصر‌به‌فرد با اقبال بیشتری مواجه خواهند شد.

میکالی باور دارد در 10 سال آینده برگ برنده تنها در اختیار آن دسته از بلاکچین‌هایی خواهد بود که قادر به مدیریت حجم بالایی از تراکنش‌ها با کارمزد کم هستند و همین موضوع باعث می‌شود که بتوانند در جذب سرمایه‌گذاران و کاربران موفق‌تر عمل کنند.

او در ادامه بیت‌کوین را با یک «مرد نئاندرتال» مقایسه کرد و گفت اگرچه شبکه این ارز ممکن است ویژگی‌های ذکر شده را نداشته باشد اما همچنان به بقای خود ادامه خواهد داد و سرمایه‌گذاران از آن فقط به‌عنوان ابزاری برای ذخیره ارزش استفاده خواهند کرد.

میکالی که خود یک نابغه علوم کامپیوتر است در سال 2022 جایزه تورینگ را برای مشارکت در حوزه رمزنگاری دریافت کرد. او بر این باور است که الگوراند نسل چهارم پروژه‌های بلاکچینی است.

میکالی در این مصاحبه از دلیل منحصر‌به‌فرد بودن بازار رمزارز صحبت کرد. به عقیده وی، بلاکچین‌های پیشرفته‌تری چون الگوراند در حال حاضر به‌جای جایگزینی با بلاکچین‌ های نسل اولیه درکنار آن‌ها فعالیت می‌کنند که به‌هیچ‌وجه در دوران انقلاب صنعتی بدین شکل نبوده است. بنیان‌گذار الگوراند باور دارد این همزیستی درست شبیه به زندگی انسان‌های خردمند و نئاندرتال‌ها کنار یکدیگر است.

به‌گفته میکالی، شبکه الگوراند نسبت به بیت‌کوین انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کند. درحالی‌که انرژی مصرف شده توسط شبکه بیت‌کوین به اندازه مصرف انرژی کل برخی از کشورهاست، الگوراند تنها به انرژی چند خانه احتیاج دارد. این دانشمند علوم کامپیوتر باور دارد ایده اولیه بیت‌کوین بسیار «زیبا» بوده اما اجرای آن مشکلاتی را به همراه داشته است.

الگوراند در چند ماه گذشته مورد توجهی زیادی قرار گرفته است. اوایل این هفته، فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) از همکاری رسمی خود با پروژه بلاکچینی الگوراند خبر داد. با این همکاری الگوراند اسپانسر رسمی جام جهانی 2022 خواهد بود.

از کجا ارز دیجیتال بخریم؟

صرافی ارز دیجیتال ایرانی رمزینکس با داشتن یک بازار همتا به همتای معاملاتی با بیش از 100 پروژه برتر دنیای ارزهای دیجیتال و طیف کاملی از امکانات از جمله حد سود و ضرر و پورتفوی با امکان مشاهده میزان سود و ضرر درکنار سادگی که درنهایت امنیت در ساختار خود جای داده است، بستر مناسبی برای فروش و خرید ارز دیجیتال است.

شروع به کار در رمزینکس به‌طورکلی روال کوتاه و ساده‌ای دارد. در گام اول بعد از ثبت‌نام اولیه، مدارک لازم را بارگذاری می‌کنید. با ارسال مدارک، شما قادر به خرید و فروش ارز دیجیتال در یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی خواهید بود.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده