نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰

خدمات پیامکی مدیانا برای دیجیتال مارکترها و برنامه نویس ها

اگر برنامه‌نویس یا مارکتر هستید به‌طور حتم با بازاریابی پیامکی و ضرورت استفاده از پیامک در سایت و کسب‌و‌کار خود آگاه هستید.

اگر هم آشنایی ندارید، بازاریابی پیامکی روشی کاربردی برای تبلیغات با هزینه مناسب و در سطح وسیع برای هر نوع کسب و کاری است.

روش اجرای بازاریابی پیامکی سخت و پیچیده نیست و تنها نیاز به مطالعه و تحقیق در این زمینه دارد. در این مقاله به خدماتی که یک سامانه پیامکی خوب در اختیارتان می‌گذارد صحبت می‌کنیم و مدیانا را که یکی از جامع ترین سامانه‌های پیامکی در کشور است به شما معرفی می‌کنیم.

در هر کسب و کاری معیارهای مختلفی برای ارسال پیامک وجود دارد اما سامانه ای موفق است که پاسخ به نیازهای تمامی کسب و کارها را فراهم و خدمات کاملی را به کاربران ارائه دهد تا مشتریان فارغ از هرگونه نگرانی از پنل پیامکی خود استفاده کنند.

مدیانا جامع ترین سامانه پیامکی در کشور

مدیانا جامع ترین سامانه‌های پیامکی در کشور است که تا امروز به بیش از 200000 کسب‌و‌کار کوچک و بزرگ خدمات پیامکی و پنل sms ارائه کرده است.

این سامانه جدا از خدمات پیامکی سایر ابزارهای ارتباط با مشتری مانند تلفن ابری، ایمیل و... را به‌صورت یکپارچه در یک پلتفرم ارائه می‌دهد.

از دلایل محبوبیت این سامانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که سبب تمایز از سایر رقبای خود شده است:

  • خدمات با کیفیت
  • پشتیبانی 24 ساعته تخصصی
  • تعرفه مناسب
  • مشاوره رایگان

بازاریابی پیامکی با پنل رایگان مدیانا

ارائه پنل پیامک به‌صورت رایگان

یکی از خدماتی که، سامانه پیامکی مدیانا را از سایر رقبا متمایز کرده است ارائه نسخه پنل اس ام اس به‌صورت رایگان است. با این ویژگی، کاربران قادر خواهند بود بدون نیاز به خرید پنل که هزینه جداگانه ای در تمامی سامانه ها دارد، بازاریابی پیامکی خود را آغاز کنند.

ارائه خطوط اختصاصی برای ارسال پیامک

امکان بهرمندی از خطوط اختصاصی برای ارسال پیامک از خدمات سامانه پیامکی مدیانا برای کابران این مجموعه است، از ویژگی‌های این سامانه می‌توان به ارائه خطوط پیامکی رند به کسب و کارها و امکان خدماتی کردن خطوط اشاره کرد. این خطوط همان‌طور که از نامشان پیدا است منحصرا به کسب و کاری مشخص تعلق دارند.

امکان ارسال یا دریافت پیامک، سرعت بالا، امکان گزارش گیری دقیق و... از امکانات خطوط اختصاصی هستند.

وب سرویس تخصصی اس ام اس

وب سرویس اس ام اس یک سرویس کاربردی برای برنامه‌نویسان، مارکترها و صاحبان سایت است که امکان اتصال به سایت و اپلیکیشن را به‌راحتی فراهم می‌کند. نیازی به دانش برنامه‌نویسی ندارد و صاحبان سایت می‌توانند به‌راحتی ازطریق وب سرویس اس ام اس کسب‌و‌کار خود را به ابزار پیامک مجهز کنند.

ارسال پیامک انبوه

استفاده از بانک جامع و به روز یکی از راه‌های مناسب برای تبلیغات هدفمند است. به وسیله تفکیک مخاطبان و انواع روش‌های ارسال پیامک انبوه می‌توانید به‌راحتی تبلیغات پیامکی کنید. روش‌های ارسال پیامک انبوه در سامانه مدیانا عبارت‌اند از:

  • ارسال پیامک از روی نقشه
  • بانک مشاغل و اصناف
  • ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
  • ارسال پیامک کدپستی
  • ارسال پیامک نظیر به نظیر
  • ارسال پیامک با کلمات کلیدی
  • ارسال پیامک گروهی
  • ارسال پیامک صوتی

جذب مشتری در مدیانا

اجرای کمپین پیامکی

کمپین پیامکی یک امکان ویژه و منحصر‌به‌فرد در سامانه پیامکی مدیانا است که با ارائه جزئیات، تحلیل رفتار مشتری، بررسی داده ها و انتخاب زمان مناسب برای اجرا کمپین‌های پیامکی، امکان تبلیغات هدفمند و ارسال پیامک هوشمند را برای کسب و کارهای مختلف فراهم می‌کند.

این سامانه دارای راهنمای جامعی برای افرادی که تمایل به اجرای بازاریابی پیامکی دارند و همچنین تمایل دارند از پیامک برای بازگشت مشتریان به کسب‌و‌کار ( ریتنشن) خود استفاده کنند است. در وبلاگ مدیانا به انواع نمونه متن پیامک برای مناسبت های مختلف، زمان مناسب برای ارسال پیامک هر نوع از مشاغل و... پرداخته شده است.

ارسال پیام صوتی

برقراری ارتباط با پیام صوتی، ارتباط صمیمانه تری را با مخاطب ایجاد می‌کند. با استفاده از این قابلیت صاحبان کسب و کارها قادرخواهند بود تا با صدا و موسیقی دلخواه، پیام‌های خود را به گوش مخاطبان برسانند. پیام صوتی یکی از امکاناتی است که در سامانه‌های دیگر به‌صورت مجزا ارائه می‌شود. در مدیانا تمامی سرویس‌ها از جمله پیام صوتی به‌صورت یکپارچه ارائه می‌شود.

نمایندگی پنل اس ام اس

مدیانا همان‌طور که پیش‌تر عنوان شد یکی از قدیمی ترین پنل های پیامک است که نمایندگان زیادی را در سراسر کشور دارد.

کسب درآمد از پیامک یا دریافت نمایندگی پنل پیامک یک شغل دوم پرسود است. در این روش با ارسال پیامک، فروش خطوط، پنل و.... می‌توان به درآمدزایی رسید.

در​ پنل نمایندگی اس ام اس علاوه‌بر ارسال و دریافت پیامک و سایر قابلیت های پنل کاربری، امکان کسب درآمد از اعطای پنل کاربری پیامک، شارژ پیامک و همچنین فروش خطوط پیامکی به کاربران زیرمجموعه نیز وجود دارد. شخص یا شرکتی که پنل نمایندگی پیامک تهیه می‌کند، می‌تواند پنل نمایندگی با دسترسی های مشابه پنل خود (امکان ایجاد زیر مجموعه) تعریف کند و از فروش پنل نمایندگی و فعالیت زیرمجموعه ها کسب درآمد کند. در نمایندگی پنل اس ام اس، نماینده قابلیت تعیین بسته (تعرفه، امکانات، نمایندگی یا کاربری و …) با دسترسی و قیمت‌های متفاوت نیز دارد.

نمایندگان می‌توانند تعرفه ارسال پیامک و خطوط را باتوجه‌به سیاست‌های فروش و بازاریابی خود تعیین کنند.

دریافت پنل اس ام اس رایگان مدیانا

مدیانا جامع ترین سامانه پیامکی است که هر آنچه برای تبلیغات و بازاریابی پیامکی به آن نیازمند دارید را به‌صورت تخصصی و پایین ترین تعرفه در اختیار شما می‌گذارد.

برای دریافت فوری پنل پیامکی مدیانا کافی است وارد سایت این سامانه شوید و فرم ثبت نام را پر کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره یا انتخاب پکیج پیشرفته به‌راحتی می‌توانید با مشاورین سامانه پیامکی مدیانا در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده