نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰

افزایش فروش با تبلیغات هدفمند در گوگل

یکی از سوالاتی که ذهن وب‌مسترها را به خودش مشغول کرده است؛ آیا تبلیغات در گوگل می‌توانند باعث افزایش سود یک کسب‌وکار شود؟

تبلیغات کلیکی گوگل یا گوگل ادز دریچه‌ای است که دنیای دیجیتال مارکتینگ به روی کسب‌وکارها باز کرده است تا بتوانند محصولات و خدمات خود را معرفی کنند و سود خود را افزایش دهند. گوگل ادز باعث افزایش ترافیک سایت می‌شود؛ درواقع افراد بیشتری را به سایت شما هدایت می‌کند. این روزها رقابت بر سر محتوای خوب بسیار سخت شده است و به آسانی نمی‌توانید در مقابل چشم کاربران قرار بگیرید. علاوه‌بر این گوگل تصمیم می‌گیرد با هر کلمه کلیدی کدام سایت را به کاربر نشان دهد. با افراک همراه باشید.

تبلیغات در گوگل به چه صورتی انجام می‌شود؟

پر بازدید ترین تبلیغات آنلاین، پلتفرم تبلیغاتی گوگل است. با این روش تبلیغاتی بالقوه ترین مشتریان را وارد سایت خود کنید! شاید جالب باشد که بدانید بیشترین درآمد شرکت گوگل از راه تبلیغات آن است! در ادامه انواع تبلیغات گوگل را بررسی خواهیم کرد.

تبلیغ در شبکه جستجوی گوگل (search ads)

تبلیغ در شبکه جست‌وجوی به‌نوعی همان تبلیغ کلیکی است. به این معنا که تبلیغ‌کننده با درنظرگرفتن بودجه‌ای برای هزینه به ازای هر کلیک، کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکارش را تعیین می‌کند، تا توسط ابزار سرچ گوگل به کاربران پیشنهاد داده شود. به زبان ساده شما مبلغی را به گوگل می‌دهید تا هر زمان که کاربری در مورد محصول یا خدمات مرتبط با کسب‌وکار شما جست‌وجو کرد، سایت شما را نشان دهد. این هزینه برای جایگاه شما نیست. چرا که گوگل شما را در صفحه اول قرار می‌دهد؛ اما به ازای هر کلیک کاربر و انجام عملیاتی مانند خرید، مقدار هزینه مشخصی می‌پردازید.

تبلیغ در شبکه نمایشی گوگل (display ads)

یکی دیگر از انواع تبلیغات گوگل ادز، کمپین دیسپلی است. با استفاده از این کمپین به طیف گسترده ای از مخاطبان دسترسی خواهید داشت حتی اوقاتی که کاربران به‌دنبال محصول و خدمات نیستند. کمپین شبکه نمایشی، برند های مختلف را تقویت کرده و به تبلیغ کنندگان اجازه می‌دهد تا نظر مشتریان هدف را جلب کند. بنابراین این کمپین، ابزار مناسبی جهت دستیابی به مشتریانی است که ممکن است به محصول شما علاقه دارند. یکی از بهترین سایت‌ها برای انجام تبلیغات دیسپلی، یوتیوب است. شما به‌راحتی می‌توانید تبلیغات در یوتیوب خود را به مجموعه با تجربه افراک بسپارید.

شارژ اکانت گوگل ادز

چگونه اکانت گوگل ادزمان را شارژ کنیم؟

زمانی‌که شما حساب کاربری خود را ایجاد کردید، گوگل آستانه شروع را برای شما 50 دلار در نظر می‌گیرد. دلیل انجام این کار هم این است که گوگل می‌خواهد مطمئن باشد شما سرمایه کافی برای انجام تبلیغات آنلاین را دارید.

در صورتی که ظرف مدت 30 روز، این 50 دلار توسط شما استفاده شود، مقدار آستانه به 200 دلار تغییر پیدا خواهد کرد.

اگر کمتر از 50 دلار خرج کردید، آستانه شما برای ماه بعد نیز 50 دلار خواهد بود، با این تفاوت که خودتان می‌توانید این مقدار را تعیین کنید.

اگر 200 دلار را در یک ماه خرج کردید، گوگل آستانه شارژ شما را به 350 دلار افزایش می‌دهد.

در صورتی که کمتر از 200 دلار استفاده کرده باشید، آستانه برای ماه بعد نیز همان 200 دلار خواهد بود.

این روند به همین صورت ادامه پیدا می‌کند تا شما به آستانه بعدی یعنی 500 دلار در ماه برسید.

به‌دلیل تحریم های صورت گرفته از طرف گوگل، متاسفانه نمی‌توان به‌صورت مستقیم اکانت گوگل ادز را شارژ کرد. بهترین روش برای شارژ اکانت گوگل ادز مراجعه به پارتنرهای گوگل است.

پریمیر گوگل پارتنر افراک

افراک تنها پارتنر پریمیر گوگل در ایران است. شما می‌توانید تعرفه تبلیغ در گوگل را در وب‌سایت افراک, در قسمت تعرفه های تبلیغات را ببینید. اگر سوالی دارید، ازطریق شماره های تماس موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. 021284262

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده