نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰

فروش اقساطی انواع صندلی گیمینگ و میز گیمینگ تا سقف 50 میلیون تومان

صندلی گیمینگ و البته میز گیمینگ از لازمه‌های هر اتاق گیمینگ حرفه‌ای هستند. اصلا گیمر حرفه‌ای بودن تا حدی گره خورده با داشتن لوازم گیمینگ و به‌ویژه صندلی گیمینگ و میز گیمینگ.

اما چه می‌توان کرد که این دو وسیله از گران‌ترین لوازم جانبی هستند و نمی‌توان آن‌ها را به‌راحتی خرید. خوشبختانه امروز این فرصت در اختیار گیمرها است که صندلی گیمینگ و البته میز گیمینگ را نه به‌صورت نقدی بلکه به‌صورت اقساطی خریداری کنند. فروشگاه دراگون‌شاپ، عرضه‌کننده‌ی انواع صندلی گیمینگ و میز گیمینگ، شرایط را برای خرید اقساطی صندلی گیمینگ و میز گیمینگ فراهم کرده است. اینکه چگونه می‌توان از دراگون‌شاپ این وسایل را اقساطی خریداری کرد، در ادامه توضیح خواهیم داد.

شرایط خرید اقساطی صندلی گیمینگ و میز گیمینگ

خوشبختانه در فروشگاه تخصصی دراگون‌شاپ از چند طریق می‌توان نسبت به خرید اقساطی میز و صندلی گیمینگ اقدام کرد. در همه‌ی روش‌هایی که کارشناسان دراگون‌شاپ جلوی پای خریداران گذاشته‌اند، سعی بر این بوده که خریدار کمترین دردسر را تجربه کند و مجبور نباشد که برای خرید میز و صندلی گیمینگ به‌صورت اقساطی، وقت و انرژی زیادی صرف کند.

کلیت کار تقریباً به این شکل است که در وب‌سایت‌هایی که به شما معرفی می‌شود، حساب کاربری می‌سازید و با آپلود مدارک لازم و پس از تأیید حساب و مدارک‌تان، مقداری اعتبار تا سقف 50 میلیون تومان دریافت می‌کنید. پس از دریافت اعتبار می‌توانید به وب‌سایت دراگون‌شاپ مراجعه کنید و از بین ده‌ها میز و صندلی گیمینگ، بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. توضیحات بیشتر در این زمینه در وب‌سایت دراگون‌شاپ داده شده‌اند.

میز و صندلی گیمینگ

راهنمای خرید صندلی گیمینگ

پس از تهیه‌ی اعتبار از یکی وب‌سایت‌های والتا، ازکی‌وام و لندو، می‌توانید از بین ده‌ها مدل صندلی گیمینگ بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای این منظور بهتر است به چند معیار توجه ویژه داشته باشید:

  • جنس بدنه‌ی صندلی گیمینگ [بهتر است بدنه از فولاد یا آلیاژ آلومینیوم باشد تا هم دوام بالایی داشته باشد و هم از مقاومت کافی برای تحمل وزن برخوردار باشد]
  • بالشتک‌های سر و گردن و کمر [این بالشتک‌ها برای جلوگیری از درد کمر و گردن مفید اند. بهتر است صندلی‌ای را انتخاب کنید که بالشتک‌های آن قابل جداشدن باشند]
  • تنظیم زاویه‌ی تکیه‌گاه [برخی صندلی‌های گیمینگ این فرصت را به گیمر می‌دهند که زاویه‌ی تکیه‌گاه را تا 180 درجه تنظیم کنند. برخی دیگر هم تا 150 درجه این فرصت را به گیمر می‌دهند. در عین حال برخی دیگر چندان اجازه‌ی تنظیم زاویه‌ی تکیه‌گاه را به گیمر نمی‌دهند. این‌ها گزینه‌ی مناسبی برای خرید نیستند]
  • امکان تنظیم دسته‌ها [برخی از صندلی‌های گیمینگ دارای دسته‌های 1D هستند، یعنی دسته‌های آن‌ها فقط بالا و پایین می‌شوند، اما صندلی‌های دیگر دارای دسته‌های 2D، 3D و 4D هستند. قطعاً صندلی‌های گیمینگ دارای دسته‌های 4D بهتر از سایر صندلی‌ها هستند، چراکه دسته‌های آن‌ها را می‌توان در 4 جهت و 8 مسیر مختلف حرکت داد و بهترین موقعیت را برای‌شان تنظیم کرد]
  • سیلندر بالابر گازی کلاس 4 [برای تنظیم ارتفاع در صندلی‌های گیمینگ درجه‌یک و رده‌بالا، از سیلندر بالابر گازی کلاس 4 استفاده می‌شود. این نوع سیلندر مقاومتی بالا دارد و حرکتی روان و تنظیم ارتفاعی سریع و دقیق را به گیمر ارائه می‌دهد]

چند صندلی گیمینگ

چند نمونه صندلی گیمینگ و میز گیمینگ مناسب برای خرید

1- میز گیمینگ یوریکا Gaming Desk Eureka GTG-I43 RGB

این میز گیمینگ یوریکا از بهترین گزینه‌ها برای خرید است. رویه‌ی آن جنسی از شیشه دارد، اما این شیشه کاملاً مستحکم و ضد خش است. همچنین به بهترین شکل از RGB پشتیبانی می‌کند. خبر خوب این است که RGB آن واکنشی است، یعنی میز می‌تواند موسیقیِ در حال پخش را تشخیص دهد و RGB را با موسیقی هماهنگ کند. درضمن این میز از نگهدارنده‌ی هدست، نگهدارنده‌ی لیوان و همچنین قفسه برای نگه‌داری دسته‌ها برخوردار است.

2- میز گیمینگ Twisted Minds T Shaped با تنظيم ارتفاع برقى

بدنه‌ی فولادی و امکان تنظیم ارتفاع میز به‌صورت برقی، شاخص‌ترین ویژگی‌های این میز گیمنگ هستند. رویه‌ی میز بسیار عریض است و می‌توانید حتی 2 مانیتور را روی آن قرار دهید. این محصول همچنین دارای نگهدارنده‌ی هدست و لیوان است.

3- صندلی گیمینگ صورتی Fantech ALPHA GC-283 PINK

اما برای خرید صندلی گیمینگ می‌توانید روی یکی از بهترین محصولات برند فن‌تک یعنی صندلی گیمینگ مدل ALPHA GC-283 حساب کنید. رنگ صورتی این صندلی بسیار جذاب است و می‌تواند زیباییِ خاصی به اتاق گیمینگ‌تان ببخشد.

این محصول دارای 2 بالشتک طبی است و خوشبختانه بالشتک پایینی بسیار بزرگ است و به‌خوبی کل کمر را پشتیبانی می‌کند. نکته‌ی مثبت این است که این بالشتک‌ها قابل جدا شدن هستند و بنابراین می‌توانید زمان‌هایی که حس می‌کنید به آن‌ها نیاز ندارید، آن‌ها را از صندلی جدا کنید.

همچنین برای این صندلی از دست‌های 4D استفاده شده‌است. خبر خوب دیگر اینکه روکش آن از چرم PU است و می‌توانید روی دوام بالای آن و مقاومت‌اش دربرابر پوسیدگی و ترک‌خوردگی حساب کنید.

4- میز گیمینگ فن تک Fantech Desk BETA GD512

پیشنهاد دیگر ما میز گیمینگ فن‌تک GD512 است. این میز گیمینگ دارای رویه‌ی پترنی است، یعنی رویه‌ی آن صاف نیست و بنابراین می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که با قرار دادن وسایل مختلف روی آن، هیچ‌یک از آن‌ها دچار لغزش نمی‌شوند.

این محصول همچنین دارای رویه‌ای وسیع است و می‌توانید وسایل مختلفی روی آن قرار دهید. درضمن، در دو سوی میز نور RGB منتشر می‌شود و همین به‌خوبی می‌تواند روی زیبایی اتاق گیمینگ‌تان تأثیرگذار باشد. همچنین این میز فن‌تک از نگهدارنده‌ی لیوان و هدست برخوردار است.

5- صندلی گیمینگ ریزر ISKUR

ISKUR جدیدترین صندلی عرضه‌شده از سوی برند مشهور ریزر است. این صندلی گیمنیگ در چند مدل طراحی شده که تفاوت آن‌ها بیشتر در قسمت بالشتک است. مدل اصلی بالشتک ندارد و در عوض یک برآمدگیِ طبی دارد. این برآمدگی در قسمت تکیه‌گاه را می‌توان تنظیم کرد و استفاده‌ای عالی از آن برای جلوگیری از درد کمر و کمک به ثبات ستون فقرات داشت. روکشی که برای این صندلی گیمینگ استفاده شده – طبق ادعای خود سایت ریزر – از چرم مصنوعی و چرم PU محکم‌تر است و دوام آن بسیار بیشتر است.

در مجموع این صندلی گیمینگ در حال حاضر از بهترین صندلی‌های گیمینگ در کل جهان است و قطعاً برای تمامی گیمرها از بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود.

خرید اقساطی صندلی گیمینگ و میز گیمینگ از دراگون‌شاپ

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید روی لینک خرید اقساطی از دراگون‌شاپ کلیک کنید. همچنین مشاورین دراگون‌شاپ آماده اند که در سریع‌ترین زمان به پرسش‌ها و ابهامات‌تان پاسخ دهند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده