نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰

کسب سه جایزه‌ی ارزشمند iF DESIGN Awards 2022 توسط MSI

حالا که گرد و غبار مربوط‌به مراسم Red Dot Design Award 2022 کم کم فرو می‌نشیند، ام‌اس‌آی، برند پیشرو در زمینه‌ی تولید سخت‌افزارهای مناسب بازی، تولید محتوا و تجاری اعلام کرده که سه جایزه‌ی معتبر دیگر در بخش سخت‌افزار/VR/AR گیمینگ در مراسم iF DESIGN AWARD کسب کرده است.

سم چرن، نایب رئیس بخش بازاریابی ام‌اس‌آی می‌گوید: «شناخته شدن توسط جایزه‌ی معتبر Red Dot Product Design برای فعالیت‌های پیوسته‌ی ما در زمینه‌ی نوآوری در طراحی محصول یک افتخار واقعی است و بهترین تشویق برای تیم طراحی ما به حساب می‌آید. توانایی طراحی MSI در رسیدن به شعار «تلاقی فناوری و زیبایی» غیر قابل تردید است. ما به عرضه‌ی محصولاتی با طراحی نوآورانه به مشتریانمان ادامه خواهیم داد.»

امسال، محصولات برنده‌ی ام‌اس‌آی لپ‌تاپ گیمینگ و رده بالای Stealth GS77 و دو مادربورد MEG Z690 GODLIKE و MPG Z690 FORCE WIFI هستند. جایزه‌ی iF DESIGN به‌عنوان یک داور معتبر برای طراحی استثنایی شناخته می‌شود و در یکی از مورد توجه‌ترین مسابقات مربوط‌به طراحی در دنیا به برندگان داده می‌شود. بردن این جایزه قطعاً نشان‌دهنده‌ی کیفیت بالای محصولات ام‌اس‌آی در زمینه‌ی طراحی است.

سم چرن ادامه می‌دهد: «ما مفتخریم که هیئت داوران iF DESIGN ما را انتخاب کرده‌اند. انتخابی که نمایانگر تعهد ما به ساخت محصولاتی با طراحی باکیفیت، کاربردی و نوآورانه است. ما به اینگونه طراحی‌ها برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوا ادامه می‌دهیم.»

Design Award 2022

مادربورد MSI MEG Z690 GODLIKE

پرچم‌دار مادربوردهای MSI یعنی MSI MEG Z690 GODLIKE از قدرتمندترین و قوی‌ترین تراشه اینتل به نام Intel Z690 بهره می‌برد. این محصول از داشبورد M-Vision، اولین نمایشگر ۳.۵ اینچی و قابل جدا شدن از نوع IPS بهره می‌برد که می‌تواند وضعیت سیستم، سرعت کلاک پردازنده و اطلاعات دیگری را نشان دهد.

ضمن اینکه این مادربورد جذاب از راهکار مستقیم تأمین برق با ۲۰+۲ فاز، طراحی 105A Smart Power Stage، دو کانکتور برق ۸ پین با فناوری Core Boost و PCB هشت لایه‌ی مناسب سرور با مس ۲ اونسی استفاده می‌کند. این مشخصات می‌تواند جدیدترین پردازنده‌ها را به بالاترین عملکردشان برسانند.

علاوه‌بر این‌ها، این محصول حرف‌های بسیازی در مورد پورت‌ها برای گفتن دارد. از جمله پورت شبکه‌ی 10G Super LAN، راهکار WI-FI 6E به همراه MSI LAN Manager، دو پورت Thunderbolt 4، پورت USB 4.0، دو شکاف Lightning PCIe 5.0، پشتیبانی از حافظه‌های DDR5، دو پورت USB 3.2 Gen 2x2 20G Type-C در جلو، برخورداری از Audio Boost 5 HD و نرم‌افزار MSI Center که همه درکنار هم، کارایی «خداگونه»ای برای شما به ارمغان می‌آورند.

MEG Z690 Godlike

مادربورد MSI MPG Z69 FORCE WIFI

گزینه‌ای دیگر با موجی از هیت‌سینک‌های نقره‌ای در سرتاسر محصول، MPG Z69 FORCE WIFI است که آن هم با آخرین مشخصات و امکانات عرضه شده و انتخابی ویژه با Intel Z690 برای علاقمندان سخت‌افزار و گیمرهای حرفه‌ای است.

برجسته‌ترین ویژگی‌های این مادربورد برخورداری از PCIe5.0 و پشتیبانی از حافظه‌ی DDR5 است. با ترکیب فرایند لحیم‌کاری SMT و فناوری MSI Memory Boost، مادربورد MPG Z690 FORCE WIFI آماده‌ی رساندن کارایی حافظه‌ها به حداکثر توانشان است. این خصوصیات درکنار 2.5 LAN و قابلیت Wi-Fi 6E قرار می‌گیرند تا اتصال قابل اعتماد و پایدار به شبکه را تضمین کنند.

علاوه‌بر این‌ها، طراحی بهبود یافته‌ی پاور از جمله ۱۸+۱+۱ فاز انرژی در آن باعث می‌شود سیستم در شرایط عملکرد سنگین هم به خوبی کار کند. با این ویژگی‌های فوق‌العاده و زیبایی خیره کننده، MPG Z690 FORCE WIFI می‌تواند کارایی پردازنده‌ی جدید شما را به حداکثر برساند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع MSI
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده