نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰

نکات مهم هنگام خرید هدفون گیمینگ از زبان فروشگاه مبیت

اصولا محصولاتی که در زمینه گیمینگ تولید می‌شوند از قیمت بالاتری نسبت به محصولات عادی بهره‌مندند اما به نسبت امکانات بیشتری را نیز به کاربران ارائه می‌دهند.

هدفون گیمینگ نیز یکی از گجت‌های بسیار مهم برای افرادی است که به‌صورت تخصصی در زمینه بازی مشغول به فعالیت هستند. در ادامه این مطلب به‌صورت جامع به شما نکاتی را می‌گوییم که پیش از خرید هدفون گیمینگ باید بدانید و دانستن این نکات به شما کمک خواهد کرد تا هدفون خود را آگاهانه‌تر انتخاب کنید و از لذت کار با آن بهره‌مند شوید.

قبل ار خرید هدفون گیمینگ به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

بودجه: همان‌طور که اشاره کردیم تجهیزات گیمینگ نسبت به محصولات عادی قیمت بالاتری دارند؛ بنابراین بسیار مهم است که شما پیش از هرگونه اقدامی برای خرید هدفون گیمینگ به این نکته توجه کنید که تا چه میزان می‌توانید هزینه کنید. هدفون های مخصوص بازی با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند و امکانات متفاوتی را به شما ارائه می‌دهند اما بسیار مهم است که بدانید چقدر می‌توانید هزینه کنید تا به‌راحتی بتوانید هدفون مورد نظر خود را انتخاب کنید.

کارایی: درست است که از نام هدفون گیمینگ مشخص است چه کاربردی دارد، اما در همین بین شما باید مشخص کنید که تا چه اندازه گیمر حرفه‌ای هستید و چه سطح بازی‌هایی را انتخاب می‌کنید. برای افرادی که به‌صورت بسیار پیشرفته در زمینه بازی مشغول فعالیت هستند خرید هدفون گیمینگ با حساسیت بسیار بالا پیشنهاد می‌شود زیرا این ویژگی تمامی صداهای محیط مدنظر را به گوش شما می‌رساند تا بتوانید موقعیت خود را در بازی تشخیص دهید و امکان برد خود را افزایش دهید.

طراحی: بهترین هدفون گیمینگ مدلی است که طراحی مطابق با استانداردهای ارگونومی داشته باشد؛ این ویژگی تا حد زیادی مهم است زیرا اصولا گیمرها مدت زمان زیادی را مشغول به استفاده از هدفون خود هستند و اگر این هدفون طراحی استانداردی نداشته باشد در طولانی مدت سبب آسیب فرد خواهد شد بنابراین هنگام خرید مخصوص بازی حتما به این نکته توجه داشته باشید که طراحی اصولی و وزن سبکی نیز داشته باشد.

حذف نویز: اینکه هدفون گیمینگ تا چه حدی بتواند صداهای مزاحم موجود در محیط اطراف را به منظور افزایش تمرکز شما حذف کند، یک ویژگی مهم و حیاتی است؛ بنابراین زمانی‌که در نظر دارید که یک هدفون گیمینگ بخرید، حتما در مشخصات آن به‌دنبال پشتیبانی از حذف نویز فعال و غیرفعال بگردید. هر چقدر توانایی هدفون شما در ایزوله سازی صدا بالاتر باشد، این امکان برای شما فراهم می‌شود تا حتی با کمترین میزان صدا بتواند به‌راحتی صداهای بازی را بشنوید و کمترین آسیب را به گوش خود وارد کنید.

اهمیت میکروفون در هدفون‌های گیمینگ: بسیاری از گیمران حرفه‌ای بازی‌های خود را به‌صورت گروهی انجام می‌دهند؛ بنابراین بسیار مهم است که هدفون از میکروفونی با کیفیت صدای بالا برخوردار باشد تا در لحظات حساس بازی بتوانید به‌راحتی با هم‌تیمی‌های خود صحبت کنید و روند بازی خود را پیش ببرید.

کیبورد و ماوس گیمینگ در کنار هدست

خرید هدفون گیمینگ بی‌سیم یا با سیم؟

بسیاری از کاربران هنگام خرید هدفون گیمینگ بین دو راهی قرار می‌گیرند که آیا مدل‌های بی‌سیم بهتر اند یا انتخاب یک هدفون گیمینگ با سیم معقولانه‌تر است. برای پاسخ به این سؤال باید گفت به‌طور کلی هدفون های گیمینگ بی‌سیم به شما اختیار عمل بیشتری را حین بازی ارائه می‌دهند و تا حد زیادی نیز راحت‌تر اند اما برخی از هدفون‌های گیمینگ یک عیب بسیار بزرگ دارند که غیر قابل چشم پوشی است.

این هدفون ها در انتقال صدا اندکی تأخیر دارند که این ضعف ممکن است سبب شود تا شما موقعیت‌های حساس بازی را از دست بدهید و به‌راحتی ببازید؛ همچنین هدفون‌های بی‌سیم به منظور تأمین انرژی خود از باتری استفاده می‌کنند بنابراین اگر از میزان شارژ باقی‌مانده باتری غافل شوید ممکن است در حین بازی به یک‌باره شارژ باتری خالی شود و دیگر نتوانید از هدفون خود استفاده کنید.

از سوی دیگر هدفون های سیم دار نیز مزایا و معایب خاص خود را دارند؛ شما با استفاده از این هدفون‌ها آزادی عمل چندانی نخواهید داشت که ممکن است تا حد زیادی آزاردهنده باشد. پس هنگام خرید هدفون به این نکات توجه کنید و با خود بیندیشید که کدام یک از این موارد برای شما آزاردهنده‌تر است.

هدست گیمینگ ریزر

بهترین برند هدست گیمینگ کدام است؟

سازندگان مختلفی در سراسر جهان مشغول به تولید و طراحی هدفون‌های مخصوص بازی هستند. از جمله بهترین تولیدکنندگانی که در حال حاضر مشغول به تولید تجهیزات گیمینگ است می‌توان به تی‌دگر اشاره کرد. هدفون‌‌های گیمینگ تی دگر بسیار کاربردی‌اند و با قیمت متوسط به بازار عرضه می‌شوند که این ویژگی سبب شده تا در بین کاربران ایرانی بسیار پرطرفدار باشند.

از دیگر برندهای محبوب بازار ایران در زمینه گیمینگ می‌توان به هدفون‌های گیمینگ تسکو اشاره کرد؛ این برند از جمله تولیدکنندگانی است که کالای خود را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت عرضه می‌کند و به‌صورت جدی در حال فعالیت در حوزه کالای دیجیتال است. شما می‌توانید هدفون‌های گیمینگ تسکو را تنها با چند کلیک ساده و به‌راحتی از فروشگاه اینترنتی مبیت خریداری کنید.

خرید اینترنتی هدفون گیمینگ

بسیاری از کاربران در دنیای امروز و با پیشرفت تکنولوژی خریدهای خود را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهند؛ خرید اینترنتی مزایای بسیاری دارد که همین موضوع سبب شده است تا افراد زیادی به این نوع خرید روی آورند.

کالای دیجیتال نیز از جمله مواردی است که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا آن را به‌صورت اینترنتی خریداری کنند. زیرا پیدا کردن برخی از کالاهای خاص از جمله هدفون‌های گیمینگ ممکن است به‌صورت حضوری چندان کار ساده‌ای نباشد.

شما می‌توانید هم‌اکنون هدفون گیمینگ مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت و گارانتی معتبر از فروشگاه اینترنتی مبیت خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن در منزل تحویل بگیرید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده