نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰

شرکت MSI محصولات گیمینگ خود را با طراحی جدید و رنگ سفید معرفی کرد

شرکت MSI گروهی از محصولات ویژه گیمینگ خود شامل کیس، پاور، خنک‌کننده و مادربرد را با طراحی خاص و رنگ سفید به‌زودی وارد بازار خواهد کرد.

این محصولات شامل کیس گیمینگ MPG GUNGNIR 110R WHITE درکنار خنک‌کننده MAG CORELIQUID 240R V2 WHITE، پاور گیمینگ MPG A750GF WHITE و دو مادربرد سری Z690 و B660M با رنگ‌بندی سفید است.

طراحی این محصولات دست‌خوش تغییر شده است و علاوه‌بر سازگاری با یکدیگر، از نظر ظاهری نیز تطابق بیشتری با هم دارند تا یک فرصت عالی برای گیمر‌های خواهان سیستم منحصر‌به‌فرد و خاص فراهم کنند.

کیس کامپیوتر گیمینگ MPG GUNGNIR 110R WHITE یکی از محصولات محبوب MSI است که اکنون در رنگ سفید به بازار عرضه شده است. این محصول گیمینگ دارای یک پنل شیشه‌ای در جلو و پنجره شیشه‌ای جانبی است که نمای جذابی از نورپردازی داخلی را ارائه می‌دهد.

در پنل جلویی این کیس شاهد یک درگاه USB 3.2 Gen 2×2 Type-C با سرعت 20 گیگابیت بر ثانیه هستیم که برای انتقال داده با سرعت بالا در نظر گرفته شد و درکنار یک دکمه سوئیچ LED برای کنترل نورپردازی، حس مدرن بودن را به کاربر القا می‌کند.

MPG Coreliqud 249r v2 white

دومین محصول خاص گیمینگ MSI خنک‌کننده مایع MAG CORELIQUID 240R V2 WHITE است که نورپردازی خیره کننده ARGB جلوه زیبایی به آن بخشیده است.

موتور سه فاز در هسته پمپ حداقل ارتعاشات را ایجاد می‌کند و این در حالی است که پمپ رادیاتور به‌گونه‌ای طراحی شده که باعث کاهش نویز و افزایش طول عمر پمپ می‌شود. همچنین این خنک‌کننده مایع سفیدرنگ MSI از سوکت LGA 1700 نیز پشتیبانی می‌کند.

پاور گیمینگ MPG A750GF WHITE با عملکرد قدرتمند خود حالا در طراحی جدید یک‌دست سفید ظاهر شده است. توان پاور گیمینگ MPG A750GF برابر 750 وات است. این پاور توانست گواهی طلایی 80 PLUS را کسب کند. محصول جدید MSI از جدیدترین کارت‌های گرافیک و پردازنده‌ها پشتیبانی کرده است و طراحی کاملا ماژولار و کابل‌های مسطح، نصب آن را برای کاربران بسیار راحت می‌کند.

MAG 8 880m mortar wifi Z690 Force

مادربرد MPG Z690 FORCE WIFI دارای دو اسلات PCIe 5.0 x16 و پنج اسلات داخلی M.2 شامل 4 اسلات M.2 Gen4 x4 است. علاوه‌بر این، MPG Z690 FORCE WIFI دارای 18 فاز VRM مستقیم با 75 A SPS است.

همچنین مادربرد MSI MAG B660M MORTAR WIFI از PCIe 4.0 پشتیبانی می‌کند که پهنای باند انتقال 64 گیگابایت بر ثانیه را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. این مادربرد مجهز به 12 DrMOS است و از بورد PCB شش لایه مسی برای انتقال هرچه بهتر جریان به پردازنده پشتیبانی می‌کند.

به‌صورت کلی MSI تلاش کرده است تا سری جدید محصولات سفید رنگ خود را با گزینش بهترین و کارآمدترین محصولات موجود خود عرضه کند؛ تا کاربرانی که به‌دنبال تهیه یک سیستم با رنگ بندی و ظاهر خاص هستند، بتوانند از بهترین کارایی و کیفیت ممکن بهره‌مند شوند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده