نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰

شگفتانه‌ای از جنس سیب در جشنواره سیب شانس شهر فافا

شگفتانه‌ای از جنس سیب، هفت محصول جدید اپل، ده جایزه ۵ میلیونی تومانی و ۲۴ میلیون تومان کد تخفیف، تنها در جشنواره سیبِ شانس شهر فافا.

کمتر از ۲۰ روز تا پایان جشنواره بزرگ «سیبِ شانس» فروشگاه اینترنتی شهر فافا باقی مانده است.

یک جشنواره همه سر برد که در آن می‌توانید هم خرید لذت بخش با تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه را تجربه کنید و هم شانس برنده شدن بزرگ‌ترین جایزه دیجیتال ایران تا این لحظه، (هفت محصول شگفت انگیز اپل برای یک نفر، شامل آی مک پرو 24 اینچ سری M1، مک بوک پرو 13 اینچ سری M1، آیپد پرو سری M1، گوشی آیفون 13، اپل واچ سری 7، ایرپاد 3 و مجیک موس اپل) را به‌دست آورید. علاوه‌بر آن در طول جشنواره قرعه کشی‌های متعددی برای انتخاب برندگان ده‌ها جایزه 5 میلیون تومانی و دوازده کد تخفیف 2 میلیون تومانی، در جشنواره سیبِ شانس شهر فافا برگزار خواهد شد تا شانس شما را برای برنده شدن در این جشنواره بزرگ افزایش دهد.

سیب شانس رو می‌شناسید؟

همه ما بارها ضرب المثل «شانس یک بار در خانه آدم را میزند» را شنیده‌ایم!

راستش را بخواهید، در زندگی ما خیلی وقت‌ها این شانس است که کارها را پیش می‌برد.

شانس، این کارگردان حرفه‌ای، در زندگی ما هرطور که خودش بخواهد سر و کله‌اش پیدا می‌شود و قابل پیش‌بینی نیست اما وقتی که پیدایش شد باید دو دستی به سر و کله‌اش چسبید!

پس از پنج سال برگزاری جشنواره «صد دانه یاقوت»، وقت آن رسیده این جشنواره را با جوایز بیشتر و باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار کنیم.

شهر فافا همه شما را به مهمانی سیب‌چینی از جشنواره «سیبِ شانس» شهر فافا دعوت کرده تا مسابقه دهید، تخفیف بگیرید، خرید کنید، سیب جمع کنید و جایزه ببرید!

مهمانی سیب چینی شهر فافا از اول بهمن ماه ۱۴۰۰ شروع شده و تا ۲۵ فرودین ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد. در این بازه زمانی می‌توانید کالاهای محبوب خود را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید و سیبِ شانس بگیرید! درضمن می‌توانید، دوستان خود را به این مهمانی دعوت کنید و به ازای خرید آن‌ها سبد خود را سنگین‌تر کنید.

جشنواره سیب شانس

فرصت خرید برای تمام سلیقه‌ها

این جشنواره یک فرصت استثنایی برای گیمرها، دانشجویان علاقه‌مند به بازی، افراد دورکار و همه کسانی که قصد خرید محصولات الکترونیکی و دیجیتالی مخصوص بازی را دارند، محسوب می‌شود.

پس اگر به‌دنبال خرید حرفه‌ای‌ترین و جدیدترین تجهیزات گیمینگ از جمله لپ‌تاپ‌ گیمینگ، مانیتور و صندلی گیمینگ، هارد و حافظه SSD، انواع رم و کارت گرافیک گیمینگ، پردازنده‌های مناسب گیمینگ، کیس و پاور مناسب گیمینگ، موس و کیبورد گیمینگ هستی، در جشنواره سیبِ شانس شهر فافا با مناسب‌ترین قیمت و تخفیف‌های ویژه خرید کن.

برنده خوش شانس جایزه بزرگ دیجیتال در ایران باش

برای شرکت در این جشنواره و به‌دست آوردن هفت محصول شگفت انگیز اپل از ایرپاد گرفته تا آی مک برای یک نفر، کافی است سیب‌های خود که نماد این جشنواره محسوب می‌شوند را افزایش دهید. چون در این جشنواره «هرکه سیب‌اش بیش، شانسش بیشتر»

راه‌های زیادی برای جمع کردن سیبِ شانس وجود دارد. در قدم اول کافی است با عضویت در وب سایت شهر فافا، ۱۰ سیبِ شانس هدیه بگیرید و پس از آن با هر ۱۰۰ هزار تومان خرید از فروشگاه اینترنتی شهر فافا، یک سیب به سبد خود اضافه کنید.

چطور سیب شانس بگیریم

البته بهتره بدونید که بدون خرید هم می‌شود سیب جمع کرد.

برای این کار می‌توانید لینک جشنواره را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا هم دوستان خود را در این شادی سهیم کنید و هم به ازای هر یک میلیون تومان خریدشان از شهر فافا، یک سیب شانس هدیه بگیرید. راه‌حل بعدی برای جمع آوری سیب، ثبت دیدگاه و تجربه خرید روی کالاهایی که تجربه استفاده از آن‌ها را دارید است تا به ازای ثبت هر دیدگاه، یک سیب به سبد خود بیفزایید.

جایزه این جشنواره فقط به هفت محصول اپل ختم نمی‌شود؛ شهر فافا هر هفته یک کد تخفیف ۲ میلیون تومانی به یکی از شرکت کنندگان جشنواره اهدا می‌کند. همچنین مسابقات متعددی در صفحه اینستاگرام این مجموعه به آدرس @fafaitnet برای انتخاب برندگان کالاهایی تا ارزش ۵ میلیون تومان برگزار می‌گردد. پس اگر شما هم در فکر به‌دست آوردن جوایز شگفت انگیز این جشنواره هستید، فرصت را از دست ندهید و همین حالا در جشنواره سیب شانس ثبت نام کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده