نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

دانلود رایگان جدیدترین فیلم و انیمیشن های جهان در سال جدید در فیلیمو

قطعا تماشای جدیدترین انیمیشن ها و فیلم هایی که در سال 2022 اکران و منتشر شده‌اند، بسیار لذت بخش و خاطره انگیز است.

از آنجایی که در سال‌های قبل وجود بیماری کرونا، مانند سدی پیش روی تولیدکنندگان انیمیشن و فیلم بود، در سال جدید با کاهش روز افزون مبتلایان این سد بر داشته شد. در نتیجه در سال 2022 ما شاهد اکران فیلم ها و انیمیشن هایی هستیم که بسیار هیجان انگیز و جذاب هستند. از آنجایی که انیمیشن ها و کارتون ها، داستان هایی غیرواقعی هستند، برخی از افراد تصور می‌کنند که این دسته از فیلم و سریال ها مختص به کودکان است و نمی تواند بزرگسالان را سرگرم کند.

این طرز فکر قطعا اشتباه است؛ چرا که شرکت های تولید انیمیشن ثابت کرده‌اند که انیمیشن های تولید شده نه‌تنها برای کودکان جذابیت دارد، بلکه می‌تواند ساعت ها بزرگسالان را نیز سرگرم کند. ازاین‌رو مخاطبان بزرگسال نباید تماشای این ژانر مهیج و دوست داشتنی را از دست بدهند. امروزه یکی از دغدغه های بزرگ علاقه‌مندان به فیلم و انیمیشن، این است که دوست دارند جدیدترین فیلم ها و انیمیشن ها را هنگامی که اکران می‌شوند دانلود و تماشا کنند. فیلم های هیجان انگیزی همچون خروج ممنوع، مردعنکبوتی، انیمیشن شانس، انیمیشن بچه های بد، فیلم 355، فیلم جیغ و ... که در سال 2022 اکران و منتشر شده‌اند.

فیلیمو یکی از بهترین وب سایت‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال است که توانسته تنها چند دقیقه بعد از اکران عمومی فیلم ها و انیمیشن ها، آن‌ها را در وب سایت خود در دسترس مخاطبان قرار دهد. شما حتی می‌توانید فیلم های مورد علاقه تان را از این وب سایت مرجع دانلود و تماشا کنید. امروز با ما همراه باشید تا به معرفی جدیدترین فیلم ها و انیمیشن های جهان بپردازیم تا لذت تماشای آن‌ها را از دست ندهید.

لیستی از جدیدترین فیلم و انیمیشن های جهان

در این بخش ما فیلم ها و انیمیشن هایی را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم که در سال 2022 اکران شده‌اند و شما می‌توانید آن‌ها را به‌صورت آنلاین تماشا کنید.

انیمیشن قرمز شدن 2022

یکی از محبوب‌ترین و جذاب ترین انیمیشن هایی که در سال 2022 اکران و منتشر شد، انیمیشن زیبای قرمز شدن است. این انیمیشن به کارگردانی دامی شی است که در ژانر های مختلفی همچون خانوادگی، کمدی، فانتزی و ماجراجویی منتشر شده است. این کارتون محصول کشور کانادا و آمریکا است که توسط دو شرکت استودیو پیکسار و والت دیزنی پیکچرز تولید شده است. در نسخه اصلی انیمیشن قرمز شدن هنرمندانی چون روزالی چیانگ، ساندراه اوه و... به صداپیشگی کاراکتر های اصلی آن پرداخته اند.

تماشای انیمیشن قرمز شدن برای تمامی رده های سنی مناسب است. داستان جذاب این انیمیشن درباره دختر بچه ای 13 ساله است که رفتار های عجیب و غریبی از خود نشان می‌دهد. نام این دختر می لی است و برعکس دیگر دختران نوجوان، دوران عجیبی را پشت سر می‌گذارد. می لی هر زمان که بسیار هیجان زده یا عصبانی می‌شود، به‌طور خارق‌العاده ای به یک پاندای قرمز غول پیکر تبدیل می‌شود. همین موضوع نیز موجب جالب و جذاب شدن این انیمیشن می‌شود.

کارتون قرمز شدن

فیلم جان ویک بخش 4

یکی از مهیج ترین و پرطرفدار ترین فیلم هایی که قرار است در تاریخ 6 خرداد 1401 منتشر شود، فیلم جان ویک است. جان ویک در 3 قسمت اکران و منتشر شده است که بخش 4 آن در سال 1401 اکران می‌شود. این فیلم سرتاسر مهیج توانسته موفقیت زیادی را در دنیای سینما به‌دست آورد. این فیلم در ژانر های مختلف اکشن، هیجان انگیز و جنایی منتشر شده که به کارگردانی چاد استاهلسکی است. این فیلم محصول کشور آمریکا است که در سه شرکت Lionsgate و Summit Entertainment و Thunder Road Pictures تولید و منتشر شده است.

در فیلم هیجان انگیز جان ویک هنرمندانی چون لارنس فیشبرن، کیانو ریوز، لنس ردیک، دانی ین، ایان مک شین، کلنسی براون، هیرویوکی سانادا، بیل اسکاشگورد، رینا ساوایاما، شامیر اندرسون و... نقش آفرینی کرده‌اند. قسمت 4 این فیلم در ادامه قسمت قبلی آن آمده است که جان ویک از دست سرانی بسیار ناراحت است؛ چرا که او خیانت کرده و خواهانان مرگ جان ویک هستند. او در این قسمت می‌خواهد با همکاری دوستانش، انتقام زخم بدی را که در طول جنگ خورده است را بگیرد.

فیلم دزد قهرمان 2021

یکی دیگر از فیلم های مهیج و جذاب که در سال 2021 اکران و منتشر شده است، فیلم دزد قهرمان است. این فیلم در ژانر های مختلف اکشن، هیجان انگیز و ماجراجویی منتشر شده است و توانسته با استقبال بی نظیر مخاطبان رو‌به‌رو شود. فیلم زیبای دزد قهرمان به کارگردانی گو هو و محصول کشور چین است. این فیلم توانسته از سایت رسمی IMDB امتیاز 6.7 از 10 را کسب کند. در این فیلم هنرمندانی چون لی جی، گوا ژن، فی لانگ، راکل شو، ژانگ لی و... نقش آفرینی کرده‌اند.

یکی از نکات جالب در رابطه با این فیلم هزینه 50 میلیون دلاری آن بوده است. فیلم دزد قهرمان با داستان جذاب و هیجان انگیزی که داشت توانست نظر بسیاری از منتقدین را به خود جلب کند. داستان این فیلم درباره نقشه گنج سلسله مینگ است که بار دیگر پیدا شده است؛ اما به نظر می‌رسد که این نقشه گنج دست رهبر سازمانی مرموز یعنی شن یوان افتاده و این گنج را تصاحب کرده است. در ادامه تله ای که برای این رهبر به کار گذاشته است موجب مجروح شدن او می‌گردد و داستان هیجان انگیز از اینجا آغاز می‌شود.

تمامی فیلم ها و انیمیشن های معرفی شده در این مقاله را می‌توانید به‌راحتی در وب سایت فیلیمو تماشا کنید. با اینکه فیلم جذاب دزد قهرمان برای سال 2021 است؛ اما به قدری داستان این فیلم قشنگ و جذاب است که ما در این مقاله این فیلم را به شما عزیزان معرفی کردیم تا مبادا لذت دیدن آن را از دست بدهید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده