نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

خرید انسی پابجی نیو استیت، سانیکس

اگر به بازی‌های سبک بتل رویال/اکشن علاقه‌مند هستید، حتما بازی‌ پابجی را دنبال کرده‌ و از بازی کردن آن لذت برده‌اید.

در همین راستا شرکت‌ها و استودیوهای بازی‌ سازی به ارائه نسخه جدیدی از سری بازی‌های پابجی اقدام کرده‌اند که نام آن پابجی نیو استیت است. وجه تشابه هر کدام از این بازی‌های محبوب، استفاده از خرید انسی است. درواقع اگر تجربه‌ی بازی کردن پابجی رویال بتل را داشته باشید، به خوبی اطلاع دارید که برای نبرد بهتر و راحت‌تر پیروز شدن بر دشمنان، به وسایل و تجهیزات پیشرفته‌تری احتیاج خواهید داشت. پر واضح است که با استفاده از انسی که واحد پول این بازی است، به‌راحتی می‌توانید این تجهیزات را در اختیار داشته باشید. حال ما در این مقاله قصد داریم پس از معرفی بازی پابجی نیو استیت به یک مرجع معتبر به جهت خرید انسی، یعنی سایت سانیکس اشاره کنیم تا با استفاده از آن بتوانید با دغدغه‌ی کمتری نسبت به خرید این ارز اقدام کنید.

معرفی بازی پابجی نیو استیت

همان‌طور که عنوان کردیم این بازی نیز مانند بازی پابجی موبایل در سبک بتل رویال و اکشن منتشر شده است که سازنده‌ی آن شرکت KRAFTON بوده و از این بازی دقیقاً در اوایل سال 2021 رونمایی شده است. هدف مدیران این مجموعه از انتشار پابجی نیو استیت رقابت با بازی کالاف دیوتی موبایل عنوان شده چرا که کالاف دیوتی نسبت به بازی پابجی موبایل از تجهیزات بهتری برای مبارزه برخوردار بوده است. ضمناً گفتنی است که برای نسخه جدید بازی پابجی موبایل واحد پول جدید به نام انسی در نظر گرفته شد تا کاربران با خرید انسی راحت‌تر بتوانند از امکانات بازی استفاده کنند.

قابلیت‌های بازی پابجی نیو استیت

- بهبود قابل‌توجه گرافیک بازی.

- خرید انسی و استفاده از آن در هر مرحله از پابجی نیو استیت.

- افزایش واقع گرایی میدان جنگ در سطح گسترده.

- اضافه شدن نقشه‌های جذاب‌تر و کاربر پسندتر.

- اضافه شدن اسلحه‌های جدید و مدرن‌تر.

- بهبود صداگذاری نزدیک به واقعیت.

- افزودن آیتم‌هایی مانند عینک ضدگلوله و دیگر موارد حفاظتی.

- افزودن وسایل نقلیه جدید به بازی مانند قایق، ماشین، هواپیما و...

معرفی انسی (NC) بازی پابجی نیو استیت

درواقع گیمرها با استفاده از این ارز به خرید انواع تجهیزات و لوازم جنگی می‌پردازند تا با بکارگیری از آن شانس برتری‌شان نسبت به حریف را افزایش دهند. در مقابل در بازی نسخه جدید پابجی که به نیو استیت شهرت دارد، ارز دیگری برای خرید تجهیزات در نظر گرفته شده که معروف به انسی است. درواقع کاربران با خرید انسی به‌ راحتی می‌توانند به خرید تجهیزات جنگی مورد نظرشان بپردازند تا ادامه‌ی بازیِ راحت‌تری داشته باشند.

بازی پابجی موبایل با زاویه دوربین اول شخص

موارد استفاده از انسی پابجی نیو استیت

· اسکین لباس

یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌توان با استفاده از واحد پولی بازی پابجی نیو استیت؛ یعنی انسی تهیه کرد، اسکین لباس است. بسیاری از گیمرها علاقه‌مند به درنظرگرفتن لباس‌های مناسب و جذاب‌تر برای مبارزه هستند که برای این منظور باید پس از خرید انسی اقدام به تهیه لباس مدنظر کنند. البته ناگفته نماند که دریافت رایگان اسکین لباس نیز در بازی فراهم است که بااین‌حال کاربران ترجیح می‌دهند که از لباس‌ها با قابلیت بیشتر (مثلاً ضدگلوله) استفاده کنند.

· انواع اسلحه

در بازی‌های سبک بتل رویال/اکشن یکی از مهم‌ترین وسایل جنگی که دارای اهمیت است، انواع اسلحه‌ها هستند. درواقع اگر بنا به از دور خارج کردن رقبا باشد، پس حتماً باید از اسلحه‌های قدرتمند استفاده شود. این در حالی است که در بازی پابجی نیو استیت اسلحه‌های محدودی وجود دارد و حتی با پشت سر گذاشتن مراحل، باز هم بهترین اسلحه‌ها در اختیارتان قرار داده نخواهد شد. به همین منظور استفاده از خرید انسی می‌تواند کمک کننده باشد. درواقع با این واحد پولی به‌راحتی می‌توان به اسلحه‌های پیشرفته دسترسی داشت که در این صورت مبارزه با رقبا نیز آسان‌تر خواهد شد.

· امکان آپگرید

یکی از بهترین قابلیت‌هایی که خرید انسی بازی پابجی نیو استیت در اختیار کاربران قرار می‌دهد، امکان آپگرید موارد مورد استفاده در بازی است. درواقع حتماً نباید برای مبارزه راحت‌تر در بازی دست به خرید لوازم جنگی پیشرفته زد و چه بسا آپگرید لوازم و امکاناتی که در دسترس وجود دارد، عملکرد بهتری داشته باشد. به‌عنوان مثال شاید با یک اسلحه بازی می‌کنید که کاملاً با آن راحت هستید و فقط اعتقاد به ارتقای آن دارید که برای این منظور کافی است که انسی خریداری کنید و سپس لوازم جنگی مورد نظرتان را ارتقا داده و استفاده کنید. گفتنی است که با خرید انسی امکان ارتقا یا آپگرید همه‌ی لوازم برای گیمرها مهیا خواهد داشت.

از کجا انسی خریداری کنیم

حال که با اهمیت خرید واحد پولی بازی پابجی نیو استیت آشنا شده‌اید، حتماً با این دغدغه رو‌به‌رو هستید که برای خرید انسی باید از چه مرجع معتبری استفاده کنید. به‌طور کلی سایت یا فروشگاه‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند اما به‌طور قطع نمی‌توان از همه‌ی آن‌ها استفاده کرد. درواقع سایت‌هایی که دارای ویژگی‌های زیر هستند، شرایط مناسب‌تری را برای خرید این واحد پولی خواهند داشت:

- ارسال فوری ارز. یکی از قابلیت‌هایی که باید سایت‌های فروش انسی داشته باشند، ارسال فوری ارز است. درواقع کاربران نباید پس از خرید انسی برای مدت طولانی معطل شوند. در حال حاضر سایت‌های کمی زیر 10 دقیقه به ارسال این ارز می‌پردازند.

- پشتیبانی 24 ساعته آنلاین. توصیه می‌کنیم که از سایت‌هایی در این زمینه استفاده کنید که به‌صورت 24 ساعته قابلیت پشتیبانی دارند. این امکان در مواقعی که مشکلی از بابت ارسال انسی پیش آمده باشد، دارای اهمیت خواهد بود.

- قیمت مناسب. به‌طور حتم، گیمرها علاقه‌ای به خرید انسی با قیمت‌های بالا نخواهند داشت. بنابراین به‌دنبال فروشگاه‌هایی هستند که منصفانه‌ترین قیمت‌ها را در نظر گرفته باشند. گفتنی است که در حال حاضر در این خصوص نیز سایت‌های حداقلی وجود دارد که انسی‌ها را کف قیمتی برای عرضه قرار داده‌اند. با کمی جست‌وجو در گوگل به‌راحتی می‌توانید این سایت‌ها را شناسایی کرده و از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

- اینماد الکترونیکی. پر واضح است که وجود نماد اعتماد در سایت‌هایی که به فروش انسی می‌پردازند، برای کاربران حائز اهمیت خواهد بود. بنابراین قبل از خرید انسی به این مهم نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که سایت مورد نظرتان دارای نماد اعتماد است.

حال باتوجه‌به موارد عنوان شده قصد داریم در انتهای مطلب به یک فروشگاه معتبر و مجاز در حوزه فروش انسی پابجی نیو استیت اشاره کنیم که همه‌ی موارد عنوان شده در بالا را به‌عنوان یک سایت برتر دارا است.

پابجی موبایل NC

خرید انسی پابجی نیو استیت از سایت سانیکس

برای اینکه بتوانید با دغدغه‌ی کمتر به خرید ارز بازی پبجی موبایل اقدام کنید، کافی است که به سایت سانیکس مراجعه کنید. این سایت با قابلیت‌هایی مانند قیمت‌های ارزان‌تر، ارسال انسی در کمترین زمان ممکن، پشتیبانی آنلاین 24 ساعته و مواردی از این دست به بهترین سایت در این زمینه تبدیل شده است. ضمن اینکه وجود نماد اعتماد الکترونیکی در این فروشگاه، خرید انسی را بدون مشکل پیش خواهد برد. به‌طور کلی برای اینکه بتوانید از خدمات این مجموعه تخصصی استفاده کنید، کافی است که با استفاده از راه‌های در نظر گرفته شده در انتهای مطلب با مشاوران سانیکس در ارتباط باشید یا از آدرس سایت این مجموعه https://sonics.ir بهره ببرید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده