نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

مبیت برای هر کاربر، توپ اختصاصی شلیک می‌کند

آغاز سال جدید برای همه ما، بهانه‌ای برای نو شدن است. افراد بسیاری از این فرصت استفاده می‌کنند و زندگی فردی و اجتماعی خود را از ابعاد مختلف مورد بازبینی قرار می‌دهند و خود را به‌روز می‌کنند که حقیقتا بسیار کار پسندیده‌ای است.

جشنواره توپ آغاز شادی مبیت هم بهانه‌ای برای نو‌ شدن و تازگی است که در ادامه به شرح روند آن می‌پردازیم.

از همان زمان قدیم نو شدن سال برای همه مردم بسیار مهم بوده است، به همین خاطر مردم به هر شکل ممکن یکدیگر را باخبر می‌کردند. از جالب‌ترین و ماندگارترین آن‌ها هم می‌توان به شلیک توپ اشاره کرد که هنوز هم که هنوز است بین مردم محبوبیت زیادی دارد و به اِلِمان نمادین آغاز سال نو تبدیل شده است. جشنواره «توپ آغاز شادی» مبیت نیز الهام‌گرفته از همین سنت دیرینه است که حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند.

عیدیت با مبیت، تنها با چند کلیک ساده

بسیاری از مردم، نهادها و سازمان‌ها در راستای اصلی‌ترین هدف خود یعنی جلب رضایت مخاطب، از هرکاری برای فراهم‌سازی بهانه تغییر دریغ نمی‌کنند و کمپین‌ها و جشنواره‌های مختلفی را در نقاط مختلف سال برای کاربران خود تدارک می‌بینند.

از پیش‌گامان این عمل می‌توان به مارکت پلیس‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی اشاره کرد که به‌طور پیش‌فرض رضایت مشتریان خود را اصلی‌ترین هدف خود می‌دانند و برای راحتی دو‌چندان کاربران بنیان‌گذاری شده‌اند. از با‌تجربه‌‌ترین و مورد‌اعتمادترین‌ها در این زمینه می‌توان به فروشگاه اینترنتی مبیت اشاره کرد که با فعالیت چندین ساله، سلیقه کاربران خود را به‌خوبی دریافته و برای تغییر و راحتی آن‌ها همواره در تلاش بوده است.

فروشگاه اینترنتی مبیت برای کاربران خود جشنواره‌ای جذاب و پربار تحت عنوان «توپ آغاز شادی» تدارک دیده است که از ۲۱ اسفند آغاز می‌شود و تا ۵ فروردین ماه، ادامه دارد که علاوه‌بر داشتن زمانی لذت‌بخش و پر هیجان، عیدی درخور هم دریافت کنند و سال نوی خود را با هیجان بیشتری آغاز کنند.

جشنواره آغاز سال نو مبیت: بهانه ای برای خرید و گرفتن عیدی

اساس جشنواره مبیت بر جمع کردن امتیاز و سنگین کردن «توپ آغاز شادی» گذاشته شده است؛ به این شکل که شما با ثبت نام در فهرست مامورهای مبیت، در این هیجان شرکت خواهید کرد و پس از انجام یک سری مأموریت امتیازهایی را دریافت می‌کنید؛ هر کدام از این کارها بسته به ماموریتی که انجام می‌دهید، امتیاز متفاوتی را به شما می‌دهند که با جمع‌آوری آن‌ها، عیدی‌ای که پس از شلیک «توپ آغاز شادی» نصیب‌تان می‌شود، بزرگ‌تر و درخورتر خواهد بود.

نام‌گذاری جشنواره توپ آغاز شادی مبیت به این شکل، دلایل خاص خودش را دارد. از این دلایل می‌توان به شلیک توپ آغاز سال نو به‌دست خودمان اشاره کرد که تلنگری به ما راجع به موضوع «تغییر به‌دست خودمان شروع می‌شود» می‌زند و با انجام دادن این عمل نمادین و تعمیم دادن آن به زندگی واقعی، می‌توانیم تغییری اساسی در خودمان به وجود بیاوریم.

مبیت تنها به برگزاری جشنواره توپ آغاز شادی و جمع‌آوری امتیاز بسنده نکرده و در انتهای جشنواره مفرح خود، قرعه کشی تدارک دیده است که شرکت در آن به آسان‌ترین روش ممکن صورت می‌گیرد. تنها کافی است که با ثبت کردن نام خود در فهرست ماموران، در جشنواره شرکت کنید تا نام شما در این قرعه کشی ثبت شود و شانس خود را برای دریافت جایزه پایان جشنواره امتحان کنید.

اگر بگوییم که این‌ها تمامی تدارکاتی نبوده که مبیت برای شما دیده، چه عکس‌العملی نشان خواهید داد؟ فروشگاه اینترنتی مبیت علاوه‌بر قرعه‌کشی و جایزه برای همه، یک سری محصولات را تحت عنوان عیدی، با تخفیفات ویژه برای شما کنار گذاشته که بهانه خوبی برای تغییر در زمینه‌های مربوط ایجاد کند؛ با این کار شما علاوه‌بر عیدی اختصاصی خود می‌توانید با رفتن به صفحه پیشنهادهای ویژه مبیت روی هر محصول عیدی جداگانه‌ای دریافت کنید.

اپلیکیشن مبیت: خرید اینترنتی راحت و بی دغدغه

یکی از المان‌هایی که همیشه در اولویت اول شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار داشته و دارد، رابط کاربری و تجربه خرید روان و ساده برای مخاطبانشان است که روش‌های گوناگونی برای برطرف کردن این نیاز وجود دارد؛ از فراگیرترین و اثرگذار‌ترین آن‌ها می‌توان به طراحی اپلیکیشن اشاره کرد که به نوبه‌ خود، بهترین راه هم است.

تمامی سازمان‌هایی که به مرحله طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارشان رسیده‌اند، این مهم را در تمامی عمل‌های سازمانی خود مخصوصا جشنواره‌ها دخیل می‌کنند و توجه ویژه‌ای به آن دارند؛ چرا که اپلیکیشن، تجربه خرید را به شکل کاملا چشمگیری راحت و درصد رضایت مشتری را بیشتر از همیشه بالاتر می‌برد.

به‌طور کلی نوروز و عید، می‌تواند بهانه خوبی برای شروع یک تغییر باشد؛ چه بسا که این تغییرات با انجام عملی مفرح و هیجان‌انگیز، شیرین‌تر هم می‌شوند. پس معطل نکنید و برای تغییر و شلیک "توپ آغاز شادی" خود، هرچه سریع‌تر اقدام کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده