نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

ایران سرور، مرجعی مطمئن برای خرید سرور اختصاصی

در حال حاضر استفاده از یک وب‌سایت حتی ساده نیاز ضروری همه‌ی کسب و کارها است.

اما پر واضح است که هرچه فعالیت‌ها در قالب تیم‌های بزرگ‌تر و خدمات بیشتر در نظر گرفته شود، احتمالاً تنها یک هاست معمولی برای راه‌اندازی وب‌سایت کفاف نکند و در این‌گونه مواقع استفاده از یک سرور اختصاصی بهترین انتخاب خواهد بود خصوصا که از لحاظ موقعیت نیز دست شما باز است و می‌توانید باتوجه به موقعیت کاربران و نیازی که دارید سرور اختصاصی ایران، اروپا، آمریکا و ... را به‌صورت مجزا تهیه کنید. همان‌طور که می‌دانید کلیه‌ی سرورهای اختصاصی قابل مدیریت کامل توسط افراد هستند و این موضوع دست مدیران وب‌سایت‌ها را برای بهبود شرایط مانند افزایش عملکرد و امنیت وب‌سایت‌ها باز خواهد گذاشت. با تمام این تفاسیر انتخاب یک سرور اختصاصی از یک مرکز معتبر نیز دارای اهمیت است تا مدیران بدون کمترین دغدغه به انجام فعالیت‌های مدنظرشان بپردازند.

سرورهای اختصاصی مناسب چه کسب و کارهایی است؟

معمولاً سایت‌های تازه‌ تأسیس که ترافیک چندانی ندارند، با هاست و سرورهای اشتراکی کارشان راه خواهد افتاد. اما این سایت‌های بزرگ هستند که به‌صورت روزانه با آی‌پی‌های زیادی مواجه‌اند که طبیعتاً باید برای ساپورت کردن‌شان از یک سرور یا هاست اختصاصی استفاده کرد. البته بسیاری از مدیران وب‌سایت‌ها آمار کلی سایت‌شان را نمی‌دانند به همین دلیل متوجه نیستند که باید به مهاجرت به یک سرور اختصاصی فکر کنند. معمولاً این‌طور سایت‌ها پس از یک‌بار دوان شدن به سرورهای اختصاصی انتقال داده می‌شوند. به‌طورکلی برای اینکه بدانید که سایت‌تان نیاز به چنین سرورهای قدرتمندی دارد یا خیر کافی‌ست اطلاعات ورودی سایت‌تان را بررسی کنید و همچنین منابع مصرفی از طرف هاست را نیز مورد توجه قرار داده تا به‌راحتی بتوانید تشخیص دهید که آیا نیاز به یک آی‌پی اختصاصی دارید یا خیر. ناگفته نماند که برای این منظور می‌توانید از کارشناسان امر که در این زمینه‌ فعالیت می‌کنند نیز مشورت بگیرید.

مزیت‌های استفاده از سرورهای اختصاصی

بکارگیری از سرورهای اختصاصی شرایط ویژه‌ای را برای مدیران کسب و کارها در نظر خواهد گرفت که شاید از مهم‌ترین آن‌ها موارد زیر باشند:

  • اشتراکی نبودن سرورها

اولین ویژگی سرور اختصاصی اشتراکی نبودن منابع است. درواقع اگر به‌عنوان یک مدیر سایت اقدام به خرید سرور یا هاست اشتراکی کنید، به‌طور قطع منابع سرور خریداری شده را با بسیاری از سایت‌ها شریک خواهید بود که این موضوع ممکن است در عملکرد و امنیت وب‌سایت‌تان تأثیر منفی بگذارد. این در حالی است که منابع سرورهای اختصاصی کاملاً به وب‌سایت‌تان تعلق خواهد داشت، لذا می‌توانید بنا به نیاز سرور مدنظر اختصاصی‌تان را تهیه و استفاده کنید.

  • افزایش قدرت و امنیت در سرورهای اختصاصی

همان‌طور که مشخص است سرورهای اختصاصی به‌دلیل وجود فقط یک وب‌سایت روی آن دارای قدرت بیشتری نسبت به سرورهای اشتراکی است. احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که وارد یک سایت شده اما با کندی لود شدن مواجه شده‌اید. در این‌گونه مواقع احتمالاً سایت مدنظر روی یک سرور اشتراکی بالا آمده است.

  • امنیت و کنترل بیشتر در سرورها توسط دیتاسنتر

بسیاری از وب‌سایت‌ها دارای اطلاعات بسیار مهمی هستند که شاید بخش زیادی از آن‌ها مربوط‌به کاربران سایت باشد. ازاین‌رو استفاده از سرورهای اشتراکی تماماً ریسک محسوب می‌شود چرا که این‌گونه سرورها امنیت لازم را نخواهند داشت. به همین دلیل برای حفظ امنیت و کنترل بهتر داده‌ها و اطلاعات سایت، انتخاب یک سرور اختصاصی اقدام قابل توجهی خواهد بود.

  • آی‌پی ثابت و اختصاصی

در نظرگرفتن سرور کاملاً اختصاصی این مزیت را دارد که فقط از یک آی‌پی استفاده کنیم و این موضوع وب‌سایت‌ها را از خطراتی مانند اسپم شدن از طرف گوگل حفظ خواهد کرد. درواقع بکارگیری از آی‌پی اشتراکی، در صورتی که گوگل یکی از سایت‌های استفاده‌کننده از آی‌پی را مسدود کرده یا به‌عنوان اسپم شناسایی کند، احتمالاً روی وب‌سایت شما هم تأثیرات منفی خواهد گذاشت.

سرورهای اختصاصی ایران سرور

  • افزایش آپ تایم و سرعت بالا

از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران سایت‌ها آنلاین بودن وب‌سایت در طول شبانه‌روز است که این موضوع ممکن است در استفاده از هاست‌های اشتراکی به‌طور کامل در نظر گرفته نشود چرا که فشار وارده از سوی دیگر وب‌سایت‌ها به سرور احتمال داون شدن سایت‌ها را افزایش می‌دهد. بنابراین اگر در حوزه‌ای فعالیت می‌کنید که آپ تایم وب‌سایت‌تان دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای است حتماً از سرور اختصاصی بهره ببرید. وقتی با استفاده از سرورهای اختصاصی منابع بیشتری در اختیار داشته باشیم، به‌راحتی می‌توانیم با استفاده از الِمان‌های مختلف از سرعت سایت مناسب‌تری بهره ببریم. همان‌طور که می‌دانید گوگل به جهت رنک دادن به وب‌سایت‌ها عامل بارگذاری سریع سایت را در برنامه دارد که این موضوع به‌راحتی می‌تواند با استفاده از یک سرور اختصاصی فراهم شود.

از کجا سرور یا آی‌پی اختصاصی تهیه کنیم

تهیه سرورهای اختصاصی باید از مراکز و سایت‌های معتبر انجام شود چرا که پشتیبانی این نوع سرورها دارای اهمیت ویژه‌ای است و به تبحر خاصی نیاز دارد. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات سایت ایران سرور بهره ببرید چرا که این تیم تخصصی با دارا بودن افراد باتجربه در این زمینه سال‌ها است به مشتریان خود سرویس می‌دهد. در این سایت با انواع سرور اختصاصی مواجه خواهید بود که باتوجه‌به نیازتان می‌توانید هر کدام را که خواستید انتخاب کنید. البته ناگفته نماند که در ایران سرور فقط خدمات ارائه سرور و هاست اختصاصی ارائه نمی‌شود و این مرکز خدمات دیگری را نیز برای مشتریان در نظر گرفته است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. البته ناگفته نماند که بکارگیری از سایت‌های ناشناخته می‌تواند منجر به از بین رفتن همه‌ی اطلاعات‌تان شود، لذا توصیه‌ی اکید داریم به دلایلی مانند قیمت‌های پایین‌تر، سایت و کسب و کارتان را در معرض خطر قرار ندهید.

سایت ایران سرور

انواع خدمات سایت ایران سرور

درکنار سرور اختصاصی که از کشورهای مختلف مانند ایران، آلمان، فرانسه، کانادا، آمریکا و... در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود، مدیران سایت ایران سرور خدمات دیگری مانند ثبت دامین، خرید دامنه ir و خرید دامنه خارجی را نیز ارائه می‌دهند که علاقه‌مندان می‌توانند با کمترین قیمت نسبت به رفع نیازهایشان اقدام کنند. در بخش دیگری از خدمات ایران سرور می‌توانید به سایت‌ساز دسترسی داشته باشید و با خرید دامنه و راه‌اندازی یک وب‌سایت، فروش محصولات‌تان را آغاز کنید. ضمناً در کار ثبت دامنه و مواردی از این دست به‌راحتی می‌توانید در همکاری در فروش ایران سرور نیز شریک باشید و به کسب درآمد بپردازید.

راه‌های ارتباطی با سایت ایران سرور

حال باتوجه‌به موارد عنوان شده در این مقاله چنانچه نیاز به یک سرور اختصاصی یا قصد راه‌اندازی یک وب‌سایت با خرید دامنه ir دارید، کافی است که با مراجعه به سایت ایران سرور از کلیه‌ی خدمات این مرکز معتبر استفاده کنید. در حال حاضر بیشترین تقاضا از سرویس‌های جذاب ایران سرور مربوط‌به خرید دامنه خارجی و همچنین ثبت سرور و آی‌پی اختصاصی است که با قیمت‌های بسیار ایده‌آل در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود. گفتنی است که می‌توانید قبل از ثبت‌ سفارش با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مشاوران این تیم تخصصی در خصوص انتخاب یک پنل مناسب مشورت کنید تا درنهایت بتوانید موارد لازم را به بهترین نحو ممکن و قیمت فوق‌العاده به ثبت برسانید. حال برای این منظور کافی است که از راه‌های ارتباطی قرارداده شده در انتهای مطلب استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت https://www.iranserver.com/ مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده