نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

اقامت نوروزی در مسافرخانه های تهران با اسنپ روم

شاید در گذشته سفر به پایتخت و یافتن یک اقامتگاه مناسب امری دشوار و هزینه‎بر بود ولی امروز با مسافرخانه ‎های تهران در نقاط مختلف شهر و امکان رزرو آن به‌صورت آنلاین، اقامت در این شهر بزرگ چندان سخت نیست.

مسافرخانه های تهران، مکان‎های اقامتی هستند که با قیمت ارزان در دسترس می‎باشند. به‌طور کلی هدف از تأسیس مسافرخانه و مهمان‎پذیر، ارائۀ خدمات به کسانی است که قصد اقامت شبانه، اقتصادی و به صرفه در شهری را دارند.

مسافرخانه‎ها براساس مساحت بنا و امکاناتی که ارائه می‎دهند به چهار درجه ممتاز، یک، دو و سه تقسیم می‎شوند. دغدغۀ بسیاری از کسانی که قصد دارند به تهران سفر کنند، یافتن مکانی مناسب و ارزان برای اقامت است. چرا که اکثر مسافران به خاطر اهداف کاری، درمانی یا تحصیلی به تهران مراجعه می‎کنند و بیشتر روز را سرگرم امور کاری هستند و نیازی به خدمات رفاهی گران‌قیمت هتل‎ها ندارند.

حس تهران قدیم با اقامت در مسافرخونه تهران

از زمانی‌که آغا محمدخان قاجار تهران را به پایتختی برگزید نزدیک به سه قرن می‎گذرد. سه قرن است که تهران مرکز اتفاقات مهم کشور است. سرنوشت بسیاری از امور مهم کشور در تهران رقم خورده است. تهران مرکز ایران است و از این جهت بسیاری از مراکز اداری و خدماتی در آن متمرکز شده است. همچنین یک شهر تاریخی است که در بسیاری از مسائل و نوآوری‎ها پیش قدم بوده است.

گسترش شهر تهران در یک قرن اخیر باعث شده است تا محلات و مناطق زیادی به آن اضافه شود. محلاتی که هویت و شناسنامۀ جدیدی دارند. با معماری‎ها و بناهایی که مشابه آن را در هر جایی می‎توان دید. اما نقاطی هم هستند که در نوع خود منحصر‌به‌فرد هستند. اقامت در مسافرخانه‎ تهران می‎تواند این موقعیت را برای شما فراهم کند تا در مناطقی ساکن شوید که تاریخ گذشتۀ تهران را ببینید.

گشت و گذار در محله های قدیمی تهران

گشت‌و‌گذار در محله‎های قدیمی تهران با اقامت در مسافرخانه‎های تهران

بیشتر مسافرخانه‎ های تهران در محلات قدیمی واقع شده‎اند. محله‎هایی که فارغ از شلوغی آن‎ها در ساعات کاری، با یک پیاده‎روی صبح‎گاهی در زمان خلوتی شهر، می‎توانید زیبایی‎های تهران قدیم را مشاهده کنید. اگر بخت با شما یار باشد و از آلودگی خبری نباشد، با گشت‌و‌گذار در مرکز شهر و حوالی میدان امام خمینی امکان مشاهدۀ رشته کوه البرز را دارید. در این زمان تصویری در مقابل چشمان شما نقش می‎بندد که دست کمی از یک لوکیشن سینمایی در فیلم‎های تاریخی نخواهد داشت.

هم کار و هم گردش در مسافرخانه‎های تهران

همین احساس خوب در محلات قدیمی تهران است که بسیاری از مسافران را تشویق به اقامت در مسافرخانه‎ های تهران می‎کند. راه رفتن روی سنگ‎فرش‎ها، دکه‎های فروش غذا در خیابان سی تیر نزدیک میدان امام خمینی، موزه‎های متعدد، بافت قدیمی شهر و مراکز خرید ارزان و متنوع.

تهران یکی از معدود شهرهایی در جهان است که توانسته هویت تاریخی خود را در محلات قدیمی به خوبی حفظ کند. ممکن است شما با هدف کاری به تهران سفر کرده باشید ولی از این موقعیت استفاده کنید و با رزرو مسافرخانه در تهران در مرکز شهر، سفر خود را به یک سفر گردشی هم تبدیل کنید.

تهران حرف‎های زیادی برای مسافران خود دارد. در بافت قدیمی و اصلی تهران که نبض اقتصادی شهر هم است، با تاریخ مصور تهران رو‌به‌رو می‎شوید. ساختمان‎هایی از دورۀ اول گسترش شهر در زمان ناصرالدین شاه قاجار تا بناهایی به سبک ایران باستان در عصر رضاشاه پهلوی. بازار و کاخی که از عصر صفویه محل کسب‌و‌کار مردم بوده است و تا امروز همچنان محل آمد و شد شهروندان است. مساجد و امامزاده‎هایی که اینجا و آن‌جا واقع شده‎اند و بنای آن‎ها کتاب گسترده‎ای از معماری تهران است.

رزرو بهترین مسافرخانه‎های تهران

اگر شما هم از آن دسته از کسانی هستید که قصد سفر به پایتخت را دارید. و هنوز تصمیم نگرفته‎اید که چطور اقامتگاهی را انتخاب کنید، با ما همراه باشید تا از برخی ویژگی‌های مسافرخانه‎ های تهران که در اسنپ روم ارائه شده‎اند باخبر شوید. احتمالا بعد از خواندن این مقاله برای رزرو مسافرخانه ارزان در تهران دست به کار می‎شوید.

رزرو مسافرخانه با اسنپ روم

تضمین کیفیت و قیمت با رزرو اتاق در مسافرخانه ‎های تهران از اسنپ روم

این روزها، دغدغۀ اصلی شما هم مثل بسیاری از مسافران رعایت بهداشت در مسافرخانه ‎های تهران است. اسنپ روم سلامت اقامتگاه شما را تضمین می‎کند. تمامی اقامتگاه‎های ما دارای تأییدیۀ وزارت بهداشت هستند. با شیوع کرونا، پروتکل‎های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا هم در آن‎ها رعایت می‎شود. هر روز کلیۀ اتاق‎ها ضدعفونی می‎گردند و روبالشی، ملحفه‎ها، روتختی و پتوها تعویض می‎شوند. اتاق‎ها شیک و تمیز هستند. از این بابت مطمئن باشید.

برای داشتن یک اقامت خوب، میزبانان خوب هم لازم است. کارکنان و پرسنل مسافرخانه‎های ما، رفتار دوستانه و محترمانه‎ای با مهمانان خود دارند. در نظافت و ارائۀ خدمات بهترین تلاش خود را می‎کنند. برای شما این امکان وجود دارد که نظر خود را دربارۀ نحوۀ رفتار و خدمات مسافرخانه ‎های تهران با ما در میان بگذارید.

کاهش هزینه‎ها و دسترسی آسان به نقاط مهم شهر تهران

هزینۀ رفت‌و‌آمد در تهران می‎تواند به یکی از معضلات مسافران تبدیل شود. و البته یکی از بزرگ‌ترین ناوگان‎های حمل‌و‌نقل عمومی کشور هم در تهران وجود دارد. که در صورت آشنایی با آن می‎توانید به مقدار زیادی در هزینه‎های خود صرفه‎جویی کنید. در صورت رزرو از اسنپ روم یک کد تخفیف خودرو هم به شما هدیه داده می‎شود. به این ترتیب از ترمینال تا محل اقامتتان بدون دغدغه سفر کنید.

مسافرخانه‎ های تهران عموماً در مرکز شهر واقع شده‎اند. این امتیازی برای مسافرانی است که می‎خواهند در طول روز به مراکز مهم شهر دسترسی داشته باشند. مسافرخانه تهران ارزان در خیابان‎ها و میادین اصلی شهر مانند سعدی، مولوی، جمهوری، مفتح، امیرکبیر، چهار راه سیروس، چهار راه سرچشمه، ناصر خسرو، میدان امام خمینی و میدان خراسان بنا شده‎اند.

خدمات رزرو اتاق در مسافرخانه ‎های تهران با اپلیکیشن اسنپ

با رزرو مسافرخانه تهران در اسنپ روم می‎توانید، پرداخت کمتری حداقل تا بیست هزار تومان ارزان‎تر داشته باشید. امکان کنسلی رزرو به‌صورت رایگان وجود دارد. البته لازم است از قبل قوانین کنسلی هر مسافرخانه را مطالعه کرده باشید. پشتیبانی ما هم هفت روز هفته و به‌صورت شبانه روزی درکنار شماست.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده