نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

با عصر مو بهترین آموزش آرایشگری مردانه با مدرک بین المللی را دریافت کنید

شما می‌توانید از طریق عصر مو، در دوره‌های آرایشگری مردانه شرکت کنید و مدرک معتبر تحویل بگیرید.

از زمانی‌که بشر پا به این جهان هستی گذاشته و توانسته تحولاتی در آن به وجود آورد، نیاز به آرایشگری دیده می‌شد. آرایشگری جر مشاغلیست که تاریخچه مشخصی ندارد و باتوجه‌به اینکه بشر همواره به زیبایی و آراستگی خود اهمیت می‌داده، همیشه وجود داشته است. ما درباره شغلی صحبت می‌کنیم که امروزه به‌عنوان صنعت زیبایی شناخته می‌شود.

کمتر جوامعی را می‌توانید پیدا کنید که افراد آن از زیبا شدن لذت نبرند و به‌دنبال روش‌هایی برای بهتر نشان دیده شدن نباشند. آن هم در دنیایی که همه روزه صنعت مد و زیبایی یک روی جدید از خود را به نمایش می‌گذارد. آرایشگری جز یکی از مشاغل پر درآمد در کشورهای مختلف است. فرقی نمی‌کند شما در ایران زندگی کنید یا در هر کجای دیگر از این کره خاکی، همواره بشریت به مهارت‌های شما نیاز دارند. مهارت‌هایی که می‌کنند ظاهر آن‌ها از آن چیزی که هستند زیباتر به نظر برسند.

اگر شما هم به‌تازگی تحصیلات خود را به پایان رسانده‌اید و کمی هم هنرمند هستید و از اینکه به زیبا شدن دیگران کمک کنید لذت می‌برید، ما شغل ماندگار و همیشگی آرایشگری مردانه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. آرایشگری مردانه هم دیگر از آن حالت کلیشه‌ای و کوتاه کردن موها به یک یا دو مدل مرسوم در آمده است. یعنی شما هم به‌عنوان یک آرایشگر مردانه باید حسابی روی مهارت‌های خود کار کنید. چگونه؟!

اگر تصمیم‌تان جدیست، می‌توانید با شرکت در دوره‌های معتبر آموزش آرایشگری مردانه با مدرک بین‌المللی همه مهارت‌های لازم را به‌دست آورید. آموزشگاه معتبر عصر مو اینجا است تا به افراد علاقه‌مند کمک کند. با شرکت در دوره‌های معتبر این آموزشگاه و کسب مدرک بین‌المللی آرایشگری می‌توانید در ایران یا سایر کشورها مشغول به کار شوید.

جهت شرکت در دوره‌های آموزش آرایشگری مردانه با مدرک بین‌المللی روی لینک کلیک کنید.

آرایشگر‌های عصر مو

آرایشگر مردانه چه کارهایی انجام می‌دهند؟

آرایشگران مردانه معمولا در کوتاه کردن، مدل دادن، رنگ کردن و بافتن موها تخصص دارند. البته این‌ها تنها بخشی از کارهاییست که یک آرایشگر مردانه انجام می‌دهد. آن‌ها گاهی باید به مشتریان مشاوره‌های مراقبت از پوست و مو ارائه دهند. البته این احتمال را هم در نظر بگیرید که بعضی اوقات متقاضیان از شما به‌عنوان یک آرایشگر مردانه، انتظار پاکسازی پوست را هم داشته باشند.

معمولا آرایشگران مردانه را به‌عنوان متخصصان مو هم می‌شناسند. آن‌ها بیشتر درخواست‌های مشتری برای داشتن موهای زیبا را می‌توانند برطرف کنند. بااین‌حال هر آرایشگر مردانه‌ای در بخشی از امور مربوط‌به زیبایی آقایان تخصص دارد. اما غیر ممکن است که همه آن‌ها کوتاهی یا مدل دادن به موها را به خوبی بلد نباشند.

پیش از آنکه وارد حیطه آرایشگری مردانه شوید این موضوع را هم در نظر داشته باشید که گاهی باید نقش یک مشاور زیبایی برای مشتریان‌تان ایفا کنید. البته این مورد جز بایدهای این حرفه است و شما به‌عنوان یک آرایشگر باید به‌گونه‌ای مشتری را مجاب کنید که بهترین کار را برای ظاهر او انجام می‌دهید.

بنابراین به‌طور خلاصه عمده کارهایی که از آرایشگر مردانه انتظار می‌رود، شامل موارد زیر است:

  • موها براساس خواسته و نیاز مشتری کوتاه یا حالت داده شود
  • براساس ویژگی‌های ظاهری مثل حالت صورت، جنس مو و رنگ پوست و مهم‌تر از همه باتوجه‌به مد روز به مشتریان مشاوره ارائه شود
  • همیشه به ابزارهای مهم آرایشگری مانند قیچی، برس و سشوار دسترسی داشته و نحوه کار با آن‌ها را بداند
  • روش‌های مراقبت از پوست و مو و خدمات زیبایی را به مشتریان توصیه کند
  • همواره در صدد به‌روزرسانی مهارت‌های فعلی خود باشد
  • به درخواست‌های مشتری اهمیت دهد

چگونه آرایشگر شویم؟

اگر این سؤال برای شما هم پیش آمده، پس همراهی‌مان کنید. یک نکته مهم و جالب توجهی که درباره آرایشگری مردانه و زنانه باید بدانید این است که هیچ وقت برای آرایشگر شدن دیر نیست. یعنی شما در هر سنی که باشید و کمی هم به این شغل عشق بورزید، به‌راحتی می‌توانید مهارت‌های لازم را آموزش ببینید. در ایران برای تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه‌ای و شناخته شده باید در بهترین دوره آموزش آرایشگری مردانه با مدرک بین‌المللی شرکت کنید.

دوره‌هایی که توسط آموزشگاه معتبر عصر مو برگزار می‌شوند و بعد از پایان دوره و قبولی در آزمون عملی به هنرجو مدرک معتبر و بین‌المللی آرایشگری از سازمان فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود.

البته می‌توانید یک روش دیگر را هم انتخاب کنید، آن هم شاگردی کردن درکنار یک آرایشگر دیگر. این روش زمان بیشتری را از شما می‌گیرد و از طرفی هم از متدهای آموزشی روز دنیا محروم می‌شوید. همچنین ممکن است که نکات کلیدی را به خوبی یاد نگیرید و نتوانید به آن جایگاه مورد نظرتان دست یابید.

مزیت شرکت در دوره‌های آموزش آرایشگری مردانه معتبر علاوه‌بر آموزش اصولی همه مهارت‌ها، اشاره به همه نکات کلیدی و آموزش گام به گام هنرجویان است. این دوره‌ها به‌گونه‌ای تدوین می‌شوند که افراد مبتدی با سابقه درکنار هم آموزش می‌بینند.

پس از آن هم اعطای مدرک بین‌المللی آرایشگری مردانه است که شرایط کار کردن در هر کجای دنیا را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند.

نکات مهمی که قبل از آرایشگری باید بدانید

  • این یک شغل فیزیکی است؛ یک آرایشگر مردانه یا زنانه بودن به معنای ایستادن طولانی مدت است که می‌تواند عواقبی برای بدن شما به همراه داشته باشد. در هنگام کار باید کفش‌های راحت بپوشید و وضعیت بدنی مناسبی هم داشته باشید.
  • گاهی می‌تواند تحت تاثیر شرایط قرار گیرد؛ درست است که آرایشگری به‌عنوان یک شغل دائمی شناخته می‌شود. اما این احتمال هم وجود دارد که گاهی تحت تاثیر شرایط و اوضاع اقتصادی تعداد مشتریان شما کاهش یابند. همچنین نوسانات فصلی در تقاضا برای خدمات آرایش مو وجود دارد، بنابراین آگاهی از این نوسانات و کنار گذاشتن پول به شما کمک می‌کند تا کنترل بیشتری بر وضعیت مالی خود داشته باشید.
  • داشتن مشتریان دائم زمان می‌برد؛ این موضوع را فراموش نکنید که شما به‌عنوان یک آرایشگر مردانه مبتدی نباید انتظار داشتن مشتریان زیاد را داشته باشید. برای آنکه جایگاه خود را قوی کنید و تعداد بی‌شماری مشتریان ثابت ایجاد کنید، نیاز به زمان و مهارت بیشتری دارد. فراموش نکنید که مهارت‌ها و تخصص‌های مورد نیاز با شرکت در بهترین دوره‌های آموزش آرایشگری مردانه با مدرک بین‌المللی به‌دست می‌آید.

خشک کردن مو با سشوار

متوسط درآمد آرایشگر مردانه چقدر است؟

درآمد آرایشگران مردانه در جهان باتوجه‌به مهارت‌های افراد مختلف و مکان‌هایی که در آن کار می‌کنند، متفاوت است. در ایران آرایشگران مردانه باتوجه‌به منطقه‌ای که سالن دارند و شرایط مشتریان مبلغ دریافتی آن‌ها تفاوت دارد. عواملی که می‌تواند روی درآمد آرایشگران مردانه تاثیر بگذارد، عبارت‌اند از:

  • منطقه و محدوده‌ای که در آن فعالیت می‌کنند؛ در ایران این نکته بسیار مهم و حیاتیست. یعنی اگر آرایشگر در منطقه بالای شهر کار کند، به نسبت درآمد بیشتری هم خواهد داشت.
  • میزان تخصص؛ آرایشگران مردانه‌ای که تخصص و مهارت بیشتری دارند، به نسبت مشتریان بیشتر و در انتها درآمد بالاتری هم خواهند داشت. به‌ویژه در دورانی که همه به ظاهر خود اهمیت می‌دهند. مثلا آرایشگر مسلط به انواع مدل‌های مو مردانه و شیوه‌های مراقبت از پوست مشتریان بیشتری را جذب می‌کند. به‌ویژه مشتریانی از گروه‌های سنی جوان که امروزه فوق‌العاده به داشتن ظاهر زیبا و منحصر‌به‌فرد اهمیت می‌دهند.

اگر شما هم دوست دارید که همه مهارت‌های مورد نیاز را در بهترین حالت و کمترین زمان ممکن به‌دست آورید به آموزشگاه معتبر عصر مو اعتماد کنید.

چگونه مدل مو مردانه جذاب داشته باشیم؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که با زیبایی ظاهری آقایان ارتباط دارد، یک مدل مو مناسب است. بیشتر آقایان تنها به این فکر می‌کنند که باید مدل موی انتخابی آن‌ها به‌گونه‌ای باشد که علاوه زیبایی ظاهری به آن‌ها آراستگی هم ببخشد. ما پیشنهاد می‌کنیم پیش از انتخاب یک سبک موی متفاوت به این نکات توجه کنید، نکاتی که با سلامت موهای شما در ارتباط است:

  • پوست سرتان را تمیز نگه دارید؛ اولین نکته مهمی که کمتر به آن توجه می‌شود و بیشتر آقایان از آن غافل هستند همین نکته است. این بدان معنا است که آقایان برای داشتن یک مدل موی جذاب در ابتدا باید موهای سالمی داشته باشند. همیشه به نظافت پوست سرتان اهمیت دهید. اگر پوست سر شما مرتب تمیز نشود، ممکن است باکتری‌های مضر روی آن جمع شود و به مرور زمان باعث ریزش موهای شما شود. البته حواستان باشد که بیش از حد هم با شامپو نشویید زیرا باعث از بین رفتن چربی‌های سالم پوست سر و درنهایت موجب خشکی موها و پوست سر می‌شود.
  • مراقبت از مو را جدی بگیرید؛ اینگونه نیست که شما مدل مو مردانه را انتخاب کنید و از آرایشگر انتظار معجزه داشته باشید. به هر حال جنس موهای شما در حالت گرفتن آن‌ها و نزدیک شدن به آن مدلی که مد نظرتان است، نقش مهمی را ایفا می‌کند. می‌توانید با استفاده از روش‌های مراقبت از مو، باعث سلامت بیشتر یکی از مهم‌ترین اعضای ظاهری‌تان شوید.
  • نوع شامپویی که استفاده می‌کنید اهمیت دارد؛ در انتخاب یک شامپوی مناسب دقت کنید و همیشه ارزان بودن یک محصول را فدای کیفیت نکنید. آقایان هم باید از شامپوهایی استفاده کنند که مطابق با جنس موهای آن‌هاست.

نکات مهم برای انتخاب یک مدل مو مردانه جذاب

هر آنچه که در پاراگراف قبلی به آن‌ها اشاره کردیم با سلامت موهای شما در ارتباط بودند. اما نکات دیگری هم وجود دارند که در زمان انتخاب یک مدل مو، آقایان باید به آن‌ها توجه کنند. نکاتی مثل فرم صورت و گردن. معمولا یک آرایشگر مردانه حرفه‌ای و ماهر به خوبی می‌داند که هر مدل مو مناسب چه فرم صورتی است. بنابراین برای داشتن یک ظاهر زیبا و مهم‌تر از همه یک مدل مو شایسته باید همه این نکات درکنار هم لحاظ شود.

برای آشنایی با جدیدترین و به روزترین مدل مو مردانه روی لینک کلیک کنید.

نکات مهم برای کوتاهی مو

یکی از مهم‌ترین مهارت‌های مورد نیاز برای یک آرایشگر مردانه، تخصص در کوتاهی مو است. فرقی نمی‌کند قصد داشته باشید موهای خانم‌ها را کوتاه کنید یا آقایان. به هر حال یک آرایشگر باید مهارت کافی برای کوتاه کردن موها به‌دست آورد. معمولا خانم‌هایی که مدت‌ها موهای بلند دارند، برای آنکه تنوع ایجاد کنند به سراغ مدل‌های کوتاهی مو می‌روند. هر چند که این حرکت را به نوبه خود می‌توان یک گام بزرگ و مهم در نظر گرفت. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که دوست دارید با موهای کوتاه هم به بهترین شکل ممکن ظاهر شوید و بدرخشید، این 4 نکته مهم را پیش از نشستن روی صندلی آرایشگر در نظر بگیرید.

  1. آنچه را که می‌خواهید بفهمید

قبل از آنکه وارد سالن آرایشگاه شوید، دقیقا بفهمید که چه چیزی می‌خواهید. آیا منظور شما از کوتاهی، تنها به اندازه چند بند انگشت است یا نه. قصد دارید موها‌ی‌تان کاملا کوتاه و یک تغییر اساسی در ظاهر خود ایجاد کنید.

  1. نحوه نگه‌داری از موهای کوتاه را هم در نظر بگیرید

گاهی اوقات ممکن است یک مدل موی خاص را دوست داشته باشید، اما نیاز به سشوارکشی مداوم دارد تا بتوانید ظاهر خوبی داشته باشید. هنگامی که از سالن خارج می‌شوید، حفظ مدل مو به شما بستگی دارد. سبک زندگی، عادات ورزشی، رفت‌و‌آمد و غیره و نحوه پوشیدن موها این‌ها عواملی هستند که روی نحوه نگه‌داری و انتخاب یک مدل کوتاهی مناسب تاثیرگذارند.

  1. این کار را انجام دهید زیرا شما آن را می‌خواهید

هرگز ایده خوبی نیست که برای کوتاه کردن مو تحت فشار قرار بگیرید. فقط به این دلیل که یک رابطه عاشقانه را از دست داده‌اید یا مثلا دوست شما مدل پیکسی کوتاه کرده و شما هم دوست دارید مانند او شوید. بنابراین با خود روراست باشید که آیا واقعاً می‌خواهید این کار را انجام دهید یا ایده یکی دیگر را دوست دارید.

  1. به آرایشگر خود اعتماد کنید

حتی اگر ممکن است ایده دقیقی از آنچه از مدل موی خود می‌خواهید داشته باشید، بدانید که شما متخصص نیستید، آرایشگر این کار را انجام می‌دهد. پذیرای پیشنهاد‌ها آن‌ها باشید زیرا آن‌ها تخصص دارند و براساس تعدادی از عوامل مانند شکل صورت به شما مدلی را پیشنهاد می‌کنند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده