نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

خرید صندلی گیمینگ ایرانی از دراگون شاپ

در این نوشتار می‌خواهیم مروری بر بهترین برندهای صندلی گیمینگ ایرانی داشته باشیم، برندهایی که تا حدی توانسته‌اند صندلی‌های گیمینگی در رده‌ی نمونه‌های خارجی تولید کنند.

تعداد برندهای صندلی گیمینگ ایرانی نسبت به برندهای صندلی گیمینگ خارجی بسیار کمتر است و از همین رو تعداد صندلی‌های گیمینگ ایرانی موجود در بازار نسبت به صندلی‌های خارجی هم بسیار کمتر است. بااین‌حال، از لحاظ کیفی می‌توان روی محصولات چند تا از برندهای ایرانی حساب کرد. در این نوشتار می‌خواهیم مروری بر بهترین برندهای صندلی گیمینگ ایرانی داشته باشیم، برندهایی که تا حدی توانسته‌اند صندلی‌های گیمینگی در رده‌ی نمونه‌های خارجی تولید کنند.

بهترین برندهای صندلی گیمینگ ایرانی

۱- رنزو [Renzo]

صندلی گیمینگ رنزو رنگ قرمز

اما به‌جرأت می‌توان بهترین برند ایرانی در زمینه‌ی صندلی گیمینگ را برند رنزو معرفی کرد. این برند هم صرفا یک صندلی گیمینگ روانه‌ی بازار کرده، اما همین صندلی گیمینگ توانایی رقابت با برخی از نمونه‌های خارجی را داراست.

صندلی گیمینگ رنزو در ۷ رنگ تولید شده‌است. این صندلی همچنین دارای روکش چرم مصنوعیِ بسیار باکیفیت است و ازاین‌رو می‌توانید روی عمر طولانیِ روکش آن حساب کنید. مزیت ویژه‌ی دیگری که در صندلی گیمینگ رنزو دیده می‌شود فوم‌های سردِ متراکم است. زمانی‌که از فوم با چگالی بالا در صندلی استفاده شود، نشیمن‌گاه صندلی در کوتاه‌مدت دچار فرورفتگی نمی‌شود. فوم‌های پرچگالی همچنین هنگام نشستن حسی بهتر به کاربر منتقل می‌کنند.

اما امکانات صندلی گیمینگ رنزو به همین‌ها ختم نمی‌شوند. 2 بالشتک طبی برای نصب روی تکیه‌گاه در جعبه‌ی صندلی قرار دارند. یکی از آن‌ها در قسمت بالای تکیه‌گاه و برای گردن و دیگری در قسمت پایین تکیه‌گاه و برای کمر استفاده می‌شود. به‌واسطه‌ی این بالشتک‌ها می‌توانید تا اندازه‌ی بسیار زیادی از درد گردن و درد کمر جلوگیری کنید.

درضمن، اهرمی اختصاصی برای تنظیم زاویه‌ی تکیه‌گاه این صندلی گیمینگ درکنار صندلی طراحی شده‌است. با این اهرم می‌توانید زاویه‌ی تکیه‌گاه را بین ۹۰ تا ۱۵۰ درجه تنظیم و سپس قفل کنید. با تنظیم زاویه‌ی تکیه‌گاه روی ۱۵۰ درجه، حتی امکان دراز کشیدن روی صندلی برای‌تان فراهم می‌شود.

افزون بر زاویه‌ی تکیه‌گاه، می‌توانید ارتفاع خود صندلی و ارتفاع دسته‌ها را هم تنظیم کنید. در مجموع صندلی گیمینگ رنزو از بهترین گزینه‌ها برای هر گیمری است که در پی خرید صندلی گیمینگ ایرانی‌ست.

۲- بامو

بامو برخلاف برند میزیمو صندلی‌های گیمینگ متنوعی ندارد و صرفاً یک صندلی گیمینگ روانه‌ی بازار کرده، اما همین صندلی گیمینگ در رنگ‌های مختلف عرضه شده‌است. مشکی، سبز، آبی، قرمز، زرد، نارنجی و چند رنگ دیگر از جمله رنگ‌های صندلی گیمینگ بامو هستند. تمامی رنگ‌های صندلی گیمینگ بامو روکشی از جنس چرم مصنوعی دارند، اما یکی از آن‌ها با روکش پارچه‌ای تولید شده‌است. روکش‌های پارچه‌ای نسبت به روکش‌های چرم مصنوعی کمتر باعث تعریق می‌شوند و بنابراین اگر از دست تعریق پوست‌تان حین نشستن روی صندلی خسته شده‌اید، می‌توانید مدل پارچه‌ایِ صندلی‌های گیمینگ بامو را انتخاب کنید.

بالشتک گردنی، امکان تنظیم ارتفاع، امکان تنظیم زاویه‌ی تکیه‌گاه و آپشن تنظیم وضعیت دسته‌ها از دیگر ویژگی‌های صندلی‌های گیمینگ برند بامو هستند.

۳- دوان [TheOne]

صندلی گیمینگ دوان رنگ قرمز

برند دوان یکی دیگر از بهترین برندهای صندلی گیمینگ ایرانی است. این برند ایرانی – که البته نامی انگلیسی دارد – همچون برند میزیمو برندی‌ست که علاوه‌بر صندلی گیمینگ در زمینه‌ی مبلمان و در کل صندلی فعالیت دارد. همچنین به‌مانند برند بامو صرفاً یک صندلی گیمینگ روانه‌ی بازار کرده، اما همین صندلی در رنگ‌های مختلف و متنوع عرضه شده‌است.

صندلی گیمینگ دوان از بهترین صندلی‌های گیمینگ ایرانی است. این صندلی گیمینگ دارای سیلندر بالابر گازی کلاس ۴ است. همچنین برای آن از دسته‌های 4D استفاده شده‌است. این دسته‌ها را در ۴ جهت و ۸ مسیر می‌توانید حرکت دهید تا بهترین موقعیت را برای راحتی بیشتر تعیین کنید. نکته‌ی مثبت دیگر اینکه زاویه‌ی تکیه‌گاه این صندلی گیمینگ را تا ۱۳۵ درجه می‌توانید تنظیم کنید. درضمن درون جعبه‌ی صندلی گیمینگ TheOne، دو بالشتک طبی قرار دارند که می‌توانید آن‌ها را روی تکیه‌گاه نصب کنید و استفاده‌ای عالی از آن‌ها برای جلوگیری از درد گردن و کمر داشته باشید.

روکش چرم مصنوعی، امکان تنظیم ارتفاع صندلی با سیلندر بالابر گازی کلاس ۴، متریال با کیفیت، امکان انتخاب از بین ۸ رنگ و البته قیمت مناسب از دیگر ویژگی‌های شاخص این صندلی گیمینگ هستند.

خرید صندلی گیمینگ ایرانی از دراگون‌شاپ

انواع صندلی گیمینگ ایرانی و به‌ویژه صندلی گیمینگ رنزو را می‌توانید از فروشگاه تخصصی دراگون‌شاپ به‌صورت اینترنتی سفارش دهید.

شما می‌توانید از کد تخفیف zoomgrenzo برای خرید صندلی گیمینگ رنزو استفاده کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده