نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

رونمایی MSI از کارت‌های شخصی سازی شده‌ی سری GeForce RTX 3050

شرکت MSI به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشگام در زمینه سخت‌افزارهای گیمینگ، با معرفی کارت گرافیک‌های NVIDIA GeForce RTX 3050 جدید خود، تلفیقی از آخرین تکنولوژی‌های گرافیکی و خنک کنندگی پیشرفته را به ارمغان آورده است.

3050 اولین کارت سری 50 دسکتاپی است که امکان اجرای بازی‌های برخوردار از رهگیری پرتو (Ray Tracing) با بیش از ۶۰ فریم در ثانیه را دارد و به کمک این کارت‌ها، کارایی و بازدهی فوق‌العاده‌ی معماری Ampere در اختیار گیمرهای بیشتری قرار می‌گیرد. RTX 3050 به نسل دوم هسته‌های RT برای رهگیری پرتو و نسل سوم هسته‌های Tensor برای قابلیت‌های هوش مصنوعی و DLSS مجهز شده است. رهگیری پرتو حالا دیگر به استاندارد جدیدی در بازی‌ها تبدیل شده و RTX 3050 این ویژگی را بیشتر از همیشه در دسترس استفاده کنندگان قرار می‌دهد.

مثل تمام پردازنده‌های گرافیکی سری RTX 30، در RTX 3050 نیز پشتیبانی از سه قابلیت NVIDIA DLSS، NVIDIA Reflex و NVIDIA Broadcast را داریم که باعث بهبود کارایی و کیفیت تصویر تولید شده می‌شوند. این قابلیت‌ها در کنار رهگیری پرتو، اساس پلتفرم گیمینگ GeForce هستند و کارایی و ویژگی‌های منحصر به فردی را به بازی‌ها و گیمر‌ها هدیه می‌کنند.

کارت گرافیک سری گیمینگ 3050 شرکت MSI

سری‌های گیمینگ

شرکت MSI در سری گیمینگ، کارت‌های RTX 3050 جدید خود را به طراحی کولینگ به یاد ماندنی TWIN FROZR 8 مجهز کرده است. در مقایسه با نسل قبل، ترکیب دو فن این بار به TORX FAN 4.0 ارتقا یافته که از ترکیب جفت تیغه‌های فن در کنار یکدیگر و قابلیت ارسال متمرکز جریان هوا به سیستم TWIN FROZR 8 بهره می‌برد. هیت‌سینک این کارت‌ها از فناوری‌های پیشرفته‌ی آیرودینامیکی و ترمودینامیکی برای دفع بهتر گرما، کاهش دما و تضمین کارایی بالای کارت استفاده می‌کند. در ظاهر جذاب این محصول نیز نورپردازی RGB خودنمایی می‌کند که می‌توان آن را به کمک نرم‌افزار ارتقایافته‌ی MSI Center کنترل و با سایر قطعات هماهنگ کرد.

سری VENTUS 2X

سری VENTUS 2X که حالا از TORX FAN 3.0 در ترکیب برخوردار از دو فن خود استفاده می‌کند نیز برای GeForce RTX 3050 در دسترس خواهد بود. طراحی متمرکز بر کارایی VENTUS تمام ضروریات را برای انجام هر عملیاتی – چه در زمینه‌ی بازی و چه کار – رعایت کرده است. سیستم کولینگ قدرتمند، تقویت توسط بک‌پلیت برس‌خورده و طراحی صنعتی جذاب باعث می‌شود کارت‌های سری VENTUS برای هر نوع کامپیوتری که اسمبل می‌کنید، مناسب باشند.

کارت aero itx 3050 شرکت msi

سری AERO ITX

قدرت یک کارت گرافیک فول-سایز این بار در یک بسته‌بندی جمع و جور در اختیارتان قرار گرفته است. محصولات سری GeForce RTX 3050 AERO ITX شرکت MSI از یک فن با کارایی بالا و هیت‌سینک جمع و جور با لوله‌های گرمایی کارامد به منظور مدیریت دما بهره می‌برد. کارت‌های گرافیک AERO ITX با توجه به اندازه‌ای که دارند تقریبا در هر سیستمی جا می‌گیرند و می‌توانند تجربه‌ی گیمینگ بسیار خوبی را حتی به دارندگان سیستم‌های کوچک هدیه کنند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده