نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

آموزش خرید و معرفی مجموعه کیف پول من

 علاقه ایرانیان به ارزهای دیجیتال باعث شده تا به دنبال بهترین و معتبرترین کیف پول و صرافی ارز دیجیتال ایرانی یا خارجی باشند.

کافی است جستجویی در اینترنت انجام دهید و خرید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را در گوگل جستجو کنید، خواهید دید که نتایج بسیار زیادی به شما نمایش داده می شوند که از بین آن ها باید یکی را انتخاب کنید و معاملات خود را در آن انجام دهید. چند سال پیش زمانی که سرمایه ایرانی ها در برخی صرافی‌های خارجی از دست رفت تعداد زیادی از ایرانیانی که در بازار ارز های دیجیتال سابقه خوبی داشتند، تصمیم گرفتند تا صرافی های داخلی را به وجود آورند و تا حدود از این مشکل جلوگیری کنند و اجازه ندهند تا دیگر سرمایه هموطنان از بین برود.

 اما انتخاب کردن بین این صرافی ها کمی دشوار است، چرا که بسیاری از آن ها کار خود را بسیار خوب آغاز کرده‌اند و در حال حاضر هم به خوبی فعالیت می‌کنند. اما نکات قابل توجهی در مورد برخی از این صرافی ها وجود دارد که باعث می‌شود تا برتری نسبت به صرافی‌های ایرانی دیگر داشته باشند. در این مقاله معیارهایی را مشخص می کنیم که باعث می‌شود یک صرافی نسبت به دیگر برتری خاصی داشته باشد و در کنار آن استفاده از این ویژگی ها باعث می شود تا کاربران بتوانند از این طریق سودهای بسیار خوبی را به دست آورند. در حال حاضر سایت های زیادی به عنوان صرافی فعالیت می‌کنند، اما سایتی که بتواند تمامی نیازهای کاربران را برطرف کند و تعداد بسیار بالایی ارز دیجیتال را داشته باشد، تنها یک سایت است که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد.

بهترین و معتبرترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

در حال حاضر سوالات بسیاری از سوی کاربران پرسیده می‌شود و آن ها می خواهند بدانند که بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است؟ در سوالاتی که از سوی کاربران پرسیده می‌شود معمولاً سوال هایی مانند سوالاتی که در ادامه اشاره می کنیم وجود دارد. در چه صرافی عضو شویم؟ کدام صرافی معتبرترین صرافی ایرانی است؟ آیا صرافی های ایرانی مجوز خرید بیت کوین را دارند؟ تمامی این سوالات باعث شده تا ما به این فکر باشیم که مقاله جامعی را بنویسیم که در آن با انجام بررسی های مختلفی بهترین صرافی و کیف پول ایرانی را معرفی کنیم.

اول توضیح کوتاهی در مورد صرافی می دهیم. به سایتی که ما بتوانیم ارزهای دیجیتال مختلف را در آن خرید و فروش کنیم صرافی گفته می شود. با وجود چنین توضیحاتی حال به خوبی می دانید که این صرافی ها چه کاری انجام می دهند. اما ممکن است این سوال برای شما به وجود آید که کدام یک از صرافی‌ها برای ما ایرانیان مناسب تر است. قبل از اینکه صرافی های ایرانی کار خود را شروع کنند، بسیاری از مردم از صرافی های خارجی برای انجام خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده می کردند. اما مشکلاتی در این مورد به وجود می‌آمد که باعث می‌شد برخی از این افراد سرمایه‌های خود را از دست بدهند. به همین دلیل صرافی های ایرانی قصد دارند تا این مشکلات را برطرف کنند. یکی از مشکلاتی که در هنگام استفاده از صرافی های خارجی با آن مواجه می شویم، تحریم‌ها است که بسیاری از صرافی‌های خارجی اجازه دسترسی به کاربران ایرانی را نمی دهند و همین موضوع باعث می‌شود، کاربران از برنامه های تغییر آی پی استفاده کنند. سپس زمانی که صرافی خارجی متوجه می شد که کاربر ایرانی است حساب کاربری او را مسدود می کرد که همین امر باعث می شد اگر دارایی در آن حساب کاربری وجود داشته باشد از دست برود.

 صرافی ایرانی بهتر است یا خارجی؟

مقایسه کردن این دو بستگی به دیدگاه فرد دارد و نمی‌توان به طور کامل گفت که کدام یک بهتر است. اما با توجه به شرایطی که برای کاربران ایرانی به وجود آمده است، استفاده کردن از صرافی‌های ایرانی ساده تر و در دسترس تر است. چرا که در این صرافی ها امکاناتی در اختیار کاربر قرار گرفته می شود که باعث می شود تا تجربه کاربری بسیار خوبی را داشته باشند. اما این فاکتورها چه هستند و چه عواملی باعث می شود بهترین کیف پول و صرافی ارز دیجیتال ایرانی را انتخاب کنیم؟ پاسخ این سوال را در ادامه توضیح می‌دهیم و به معرفی برخی از ویژگی هایی می پردازیم که با استفاده از آن ها می‌توان متوجه شد کدام یک از صرافی ها بهتر است.

 پشتیبانی بسیار خوب

طبق بررسی‌هایی که ما انجام دادیم صرافی های داخلی طراحی و پشتیبانی خوبی دارند. اما یکی از این صرافی ها از پشتیبانی بهتری برخوردار بود که همین امر باعث شد تا ما این صرافی را بیشتر مورد توجه قرار دهیم و در ادامه تمامی نکات قوت آن را مورد بررسی قرار دهیم. در فاصله های زمانی مختلف ما بررسی کردیم که تیم پشتیبانی این صرافی چگونه عمل می کند که در هر بار درخواست برای پشتیبانی مشاهده کردیم که به خوبی این درخواست ها پاسخ داده می شوند و پشتیبان‌های این صرافی؛ تمامی راهنمایی های لازم را برای کاربر در نظر می‌گیرند تا تجربه بسیار خوبی در هنگام استفاده از آن داشته باشند.  صرافی که این ویژگی ها را داشت کیف پول من بود که در طول فعالیت خود توانسته است رضایت بسیاری از کاربران خود را به دست آورد.

تنوع ارز ها

احتمالا برای شما هم این موضوع به وجود آمده که قصد خرید ارز دیجیتالی داشته باشید، اما در صرافی مورد نظر این ارز وجود نداشته باشد. این یکی از ضعف های بزرگی است که صرافی های داخلی دارند و کاربران نمی‌توانند تعداد زیادی ارز دیجیتال خریداری کنند. این نکته بسیار جالب بود و زمانی که صرافی کیف پول من را بررسی کردیم، متوجه شدیم که این صرافی تعداد بسیار زیادی ارز دیجیتال را در وب سایت خود قرار داده که کاربران می توانند تمامی آن ها را از طریق این سامانه خرید و فروش کنند. بنا بر اطلاعاتی که ما به دست آوردیم در حال حاضر بیش از هزار ارز دیجیتال مختلف در این صرافی وجود دارد که باعث شده آن را به یکی از معتبرترین و بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران تبدیل کند. طبق نظر سنجی که ما از کاربران این صرافی دریافت کردیم بسیاری از آن ها بر این باور بودند که استفاده کردن از صرافی کیف پول من باعث شده تا بتوانند به ارزهای دیجیتال و مختلفی دسترسی داشته باشند و در انجام معاملات خود هیچ گونه مشکلی را نداشته باشد. نظرات بسیار خوب باعث شده تا روز به روز به تعداد کاربران صرافی کیف پول من اضافه شود.

کارمزد کم

کاربری که قصد سرمایه‌گذاری در بازار ارز های دیجیتال را دارد، در کنار اینکه سرمایه‌ای را وارد این بازار می کند، دوست دارد از صرافی استفاده کند که کارمزدهای کمی داشته باشد. اما در بسیاری از صرافی‌ها مشاهده می‌شود که کارمزدها بسیار بالا است و کاربران با مشکل مواجه می شوند. اما با توجه به بررسی‌هایی که ما انجام دادیم کیف پول من کارمزدهای به نسبت مناسب و مقرون به صرفه‌ای را دارد که به کاربر کمک می کند تا با هر دارایی بتواند در این بازار فعالیت کند. همچنین این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد که بتوانند بدون سرمایه هم وارد این بازار شوند که در ادامه در مورد آن صحبت می‌کنیم.

امکان نگهداری ارزها

از صرافی کیف پول من می توانید به عنوان یک کیف پول تخصصی برای تمامی ارزهای دیجیتال استفاده کنید. کافی است تا شما ارز دیجیتال خود را خریداری کنید و آن را به کیف پول مختص به آن در صرافی کیف پول من انتقال دهید و بعد بدون کارمزد آن را نگهداری کنید. با توجه به توضیحاتی که در این مورد گفته شد می توان بهترین صرافی خرید ارز دیجیتال ایرانی را کیف پول من نامید که با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد خود به تمامی افراد کمک می کند تا در این بازار جذاب فعالیت کنند. در ادامه نحوه ثبت نام در این سامانه را مشاهده می‌کنید که البته بهتر است ابتدا در مورد نحوه سرمایه‌گذاری رایگان در این صرافی صحبت کنیم.

رایگان صاحب ارز دیجیتال شوید

در امکانی که صرافی کیف پول من در اختیار کاربران خود قرار داده، آن ها می‌توانند به صورت رایگان صاحب ارز دیجیتال شوند. کافی است در کمپین هایی که آن ها برگزار می کنند شرکت کنند و یا تنها با ثبت آدرس اینستاگرام خود یا عضویت در کانال تلگرام این مجموعه صاحب ارزهای دیجیتال مختلفی شوند. با این روش شما می توانید به طور رایگان ارزهای دیجیتالی را برای خود داشته باشید و با آن ها معاملات خود را انجام دهید.

 نحوه ثبت نام در صرافی کیف پول من

 با توجه به اینکه بهترین کیف پول و صرافی ارز دیجیتال ایرانی کیف پول من است، قصد داریم تا نحوه ثبت نام در این سامانه را توضیح دهیم و اینکه چگونه می توانید وارد پنل کاربری شوید و معاملات خود را انجام دهید.

تصویری که در بالا مشاهده می کنید مربوط به صفحه اصلی صرافی کیف پول من است که کافی است روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا به صفحه‌ای وارد شوید و ثبت نام خود را انجام دهید.

کیف پول رمز ارز

در این صفحه نیاز است اطلاعات خود را کامل کنید و از این طریق ثبت نام را به اتمام برسانید. پس از اینکه تمامی مراحل را در این مرحله انجام دادید و روی گزینه ثبت نام کلیک کردید، به صفحه دیگری وارد می شوید که در آن نیاز است تا از طریق نام کاربری و رمز عبوری که در این مرحله ساختید وارد پنل کاربری خود شوید. شما رمزارز های محبوب دیگری مانند ارز شیبا نیز میتوانید در این صرافی خرید و فروش کنید.

در این بخش برای ورود می توانید از طریق ایمیل یا شماره تلفن خود وارد سامانه شوید. تنها کافی است تا اطلاعاتی که در مرحله قبل وارد کردید را مجدد وارد کنید.

در این مرحله ثبت نام شما تکمیل شده است و تنها نیاز دارید تا شماره تلفن خود را تایید کنید با این کار شما می توانید در هر زمانی اگر رمز عبورتان را فراموش کردید، به سادگی با شماره تلفن، رمز عبور خود را بازیابی کنید. البته پیام هایی که نیاز است از طرف صرافی برای شما ارسال شود از این طریق در دسترستان قرار می‌گیرد که یکی از ضروری ترین نکاتی که باید در هنگام ثبت نام به یاد داشته باشید وارد کردن شماره تلفن همراه است.

ثبت نام در کیف پول برای رمز ارز

با تکمیل کردن مراحل ثبت نام، وارد پنل کاربری خود می شوید که با صفحه‌ای مانند صفحه بالا مواجه می‌شوید. در این صفحه شما می توانید واریز ریالی یا تومانی داشته باشید تا موجودی کیف پول خود را افزایش دهید و با استفاده از قسمت خرید و فروش می توانید در این سامانه اقدام به خرید و فروش هرگونه ارز دیجیتالی کنید.

در مرحله بالا مشاهده کردید که با کلیک کردن روی گزینه خرید و فروش به صفحه ای هدایت می شوید که در آن لیست ارزهای دیجیتال مختلف وجود دارد و می توانید ارز مورد نظر را انتخاب و معامله کنید. در اینجا مشاهده می‌کنید که تمامی اطلاعات در اختیار شما را گرفته است و می توانید به راحتی روند خرید و فروش ارزهای دیجیتال را ادامه دهید.

جمع بندی

در این مقاله به صورت کامل بهترین و معتبرترین کیف پول و صرافی ارز دیجیتال ایرانی را معرفی کردیم و توصیه ما این است که همیشه از صرافی های معتبری مانند کیف پول من استفاده کنید تا در ادامه روند معاملاتی خود دچار مشکل نشوید. استفاده از این سامانه مزایای بسیاری را به همراه دارد که به شما کمک می کند تا همیشه به اطلاعات بسیار خوبی دسترسی داشته باشید و البته ارزهای دیجیتال مختلفی را خرید و فروش کنید. لازم به ذکر است که این صرافی به صورت هفتگی تعداد زیادی ارز دیجیتال را به صرافی خود اضافه می کند تا همه کاربران بتوانند از این طریق ارزهای دیجیتالی که در صرافی های بزرگ دنیا وجود دارد را در اختیار خود داشته باشند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده