نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰

خرید هوشمندانه و اقتصادی لپ تاپ K571LI برای گیمرها

اگر کمی درگیر گیم و بازی های ویدیویی باشید، قطعا تا به حال متوجه شده اید که این موضوع تا چه حد توانسته است انسان های زیادی را تحت تاثیر قرار دهد و به سوی خود بکشاند.

گیم این روزها به جز یک تفریح، سرگرمی تبدیل به یک منبع درآمد برای بسیاری از افراد شده است. اما برای انجام این کار در درجه اول شما به لپ تاپ یا سیستمی نیاز دارید که توانایی اجرای انواع بازی ها را داشته باشد و بتواند در این مسیر شما را همراهی کند.

انتخاب اول گیمرهای حرفه ای خرید و اسمبل کردن PC است. اما اگر شما تازه اول راه هستید و یا دائما جابجا می شود. قطعا به سراغ انتخاب لپ تاپ های گیمینگ می روید. انجام این کار علاوه بر این که هوشمندانه تر است، هزینه ی کمتری را نیز برای شما دارد.

در این مقاله قرار است یک لپ تاپ فوق العاده و قدرتمند برای گیم به شما معرفی کنیم که علاوه بر سخت افزار فوق العاده، قیمت اقتصادی نسبت به سایر لپ تاپ های گیمینگ دارد. پس اگر شما یک گیمر هستید و یا به دنبال خرید یک لپ تاپ گیمینگ هستید، مطالعه این مقاله می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

لپ تاپK571LI  در یک نگاه

شما با خرید لپ تاپ گیمینگ آی تی هوم در واقع لپ تاپی دارید که از نظر سخت افزاری در رده بالایی قرار دارد و به سادگی می توانید تمام امور روزمره را با آن ها انجام دهید و هیچ گونه مشکلی بابت اجرای بازی ها و کارهای گرافیکی نخواهید داشت.

نکته ای که باید بدانید این است که لپ تاپ K571LI را نمی توان در دسته بندی لپ تاپ گمینگ قرار داد! اما از نظر سخت افزاری از یک لپ تاپ گیمینگ دست کمی ندارد!

لپ تاپ K571LI با داشتن سخت افزار قدرتمند و قیمت مناسب جای خود را در دل کاربران زیادی باز کرده است و البته به طبع عملکرد مناسبی نیز از خود نشان داده است.

لپ تاپ گیمینگ K571li پردازنده و گرافیک

لپ تاپ K571LI اقتصادی ترین گیمینگ 2022

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم فاکتور بودجه یکی از موارد مهم در انتخاب و خرید لپ تاپ گیمینگ می باشد. معمولا لپ تاپ های گیمینگ، نسبت به سایر لپ تاپ ها قیمت بیشتری دارند اما می توانید در بین آن ها گزینه های اقتصادی و به صرفه ای را پیدا کنید که لپ تاپ K571LI نیز در این دسته بندی قرار می گیرد.

این که شما بتوانید سخت افزار مناسب و ایده آل به همراه قیمت مناسب و اقتصادی را در یک لپ تاپ داشته باشید، قطعا یک شانس است. اما لپ تاپ K571LI هر آنچه یک کاربر از او انتظار دارد را به حقیقت تبدیل کرده است. در واقع شما برای داشتن یک لپ تاپ فوق العاده با سخت افزار گیمینگ مبلغی در حدود خرید یک لپ تاپ VivoBook پرداخت می کنید اما امکانات بی نظیری از جمله عملکرد بالا و سرعت زیاد در اجرا در اختیار دارید. این لپ تاپ به واسطه طراحی و ظاهری که دارد می تواند به عنوان یک لپ تاپ شیک برای دفتر کار یا جلسات اداری استفاده شود .

بررسی سخت افزار لپ تاپK571LI  برای گیمرها

معمولا کارت گرافیک یکی از مهمترین اجزای سخت افزاری برای گیمرها است. اما زمانی کارت گرافیک می تواند عملکرد خود را به خوبی نشان دهد که در کنار یک پردازنده خوب به کار رفته باشد. چرا که این دو قطعه مکمل یکدیگر در اجرای عملکردها می باشند.

لپ تاپ K571LI دارای 4 گیگابایت حافظه گرافیکی مجزا از نوع GeForce GTX 1650TI می باشد. معمولا این میزان برای انجام کارهای گرافیکی، اجرای بازی ها و تمامی امور روزمره کاملا مناسب است.

همچنین پردازنده این لپ تاپ، یکی از قوی ترین پردازندها از نسل دهم اینتل یعنی Intel Core i7 10870H و از سریH  می باشد. مجموعه حافظه کش این پردازنده 16 مگابایت است و بازده فرکانسی که در اختیار شما قرار می دهد 2.2 تا 5 گیگاهرتز است. این پردازنده جدید نسبت به پردازنده قبلی K571LI پیشرفت چشم گیری داشته است.

 

مشخصات

لپ تاپ K571LI با پردازنده 10870

لپ تاپ K571LI با پردازنده 10750

سازنده

Intel

Intel

سری

Core I7 10870H

Core I7 10750H

هسته واقعی

8

6

هسته مجازی

8

6

حافظه کش

16 مگابایت

12 مگابایت

بازه فرکانس

 2.2تا 5.0 گیگاهرتز 

2.6 تا 5 گیگاهرتز

همچنین بازی های مانند وارزون، GTA V، Red Dead و فیفا را می توانید به سادگی با این لپ تاپ اجرا کنید.

حافظه رم در لپ تاپ K571LI

مورد بعدی که قرار است به بررسی آن بپردازیم حافظه رم K571LI است. این لپ تاپ دارای 8 گیگابایت حافظه رم است که بر روی مادربرد لحیم شده اما قابلیت ارتقا تا 8 گیگابایت دیگر را دارد که در مجموع شما می توانید 16 گیگابایت حافظه رم در اختیار داشته باشید. این میزان حافظه رم می تواند فضای کافی برای اجرای برنامه ها را در اختیار شما قرار دهد.

همچنین این لپ تاپ دارای 256گیگابایت حافظه SSD است، داشتن SSD می تواند در افزایش سرعت لپ تاپ و کمتر شدن مصرف انرژی کمک کننده باشد. جدا از حافظه SSD این لپ تاپ یک ترابایت حافظه HDD یا مکانیکی نیز دارد که حقیقتا فضای خوبی برای ذخیره سازی اطلاعات است.

عمر باتری لپ تاپ K571LI

تا چقدر می توانیم روی طول عمر باتری لپ تاپ K571LI حساب باز کنیم؟

اگر این لپ تاپ را روی حالت high performance قرار دهید که همزمان پردازنده و کارت گرافیک درگیر هستند می توانید 2 تا 3 ساعت از طول عمر باطری استفاده کنید.

اما اگر تنظیمات آن روی حالت balance باشد حتی تا 5 ساعت می توانید برای بدون هیچ مشکلی از طول عمر باطری برای انجام امور استفاده کنید.

 

کیفیت بالا در اجرای بازی ها با مانیتور K571LI

صفحه نمایش 15.6 این لپ تاپ از نوع Full HD (رزولوشن 1920×1080 )می باشد و با نرخ تصویر 60 هرتزاست که کیفیت صفحه نسبتا مطلوبی را ارائه می دهد. زاویه دید صفحه نمایش 178 درجه است و به لطف مات بودن برای کار در محیط های باز و روشن نیز بسیار مناسب می باشد. ضمن اینکه به دلیل بهره گیری از فن آوری Reduce Blue Color به چشم نیز کمتر آسیب می رساند. پنل IPS می باشد و میزان نور و دقت رنگ ها در آن کاملا مطلوب است.

 

و اما یک سوال...

از کجا می توانیم لپ تاپ K571LI را با گارانتی معتبر تهیه کنیم؟

معمولا خرید لپ تاپ از یک مرکز معتبر به همراه داشتن گارانتی اصلی، یکی از دغدغه های مهم افراد است. امروزه فروشگاه های معتبری مانند فروشگاه اینترنتی آی تی هوم، دیجی کالا یا تکنولابف و ...  لپ تاپ K571LI ایسوس را همراه با گارانتی یکپارچه ایسوس در اختیار شما قرار می دهند و شما می توانید با خیال راحت از این مراکز خریداری کنید.

 

به عنوان نتیجه گیری باید گفت...

اگر گیمر هستید یا قصد دارید که گیم را شروع کنید، انتخاب لپ تاپ K571LI یکی از بهترین گزینه های پیش رو است. همانطور که بارها به آن اشاره کردیم، این لپ تاپ دارای قیمت مناسب به نسبت سخت افزار به کار رفته در آن است و جدا از آن کاربری گسترده ای دارد. شما می توانید در هر شغل و فعالیتی که هستید این لپ تاپ را خریداری کنید و از آن برای انجام امور خود استفاده کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده