نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

افزایش فروش با ساخت سایت فروشگاهی با سازیتو

مسیر‌ها برای فروش یک محصول یا خدمت بسیارند. انتخاب درست یک روش درست برای فروش می‌تواند شما را از رقبایتان بالاتر قرار دهد و سود بیشتری را نصیب شما کند.

اگر می‌خواهید با پلتفرم‌های مختلف تجارت الکترونیک و هزینه‌های راه‌اندازی کسب‌و‌کار آنلاین شوید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نسل‌های متفاوتی از تجارت الکترونیک وجود دارند، که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید کالا‌های خود را به فروش برسانید و در ازای استفاده از آن‌ها هزینه‌ای را بپردازید یا بعضی از امکانات و راحتی‌ها را در فروش تجربه نکنید.

بهترین پلتفرم‌های فروش کالا و خدمات

وقتی که ما به راه‌های فروش کالا و خدمات فکر می‌کنیم چندین پلتفرم فروش به ذهن ما می‌‌آید مانند اینستاگرام، دیجی کالا، طراحی سایت‌ فروشگاهی و فروش حضوری. در این روز‌‌ها که انسان به‌دنبال راحتی بیشتر است قطعا در پلتفرم‌های فروش آنلاین ‌می‌توان سودی بیشتری را تجربه کرد و مشتریان بیشتری را به خود جذب کرد.

چند پلتفرمی که این روز‌ها به کاربران خود سرویس فروش محصولاتشان را می‌دهد را در ادامه بررسی می‌کنیم

مارکت پلیس

یکی از روش‌های فروش کالا مارک پلیس‌ها هستند. مارکت پلیس مانند جمعه‌بازار‌هاست. فروشندگان مختلف را درکنار یکدیگر جمع می‌کند تا بتوانند در این بستر با یکدیگر رقابت کنند و با قیمت‌هایی که ارائه می‌دهند سعی در جذب مشتری هر محصول داشته باشند. از مارکت پلیس‌های مطرح که آن‌ها را می‌شناسید دیجی کالا و آمازون هستند. در این نوع از فروش شما بخشی از مبلغ هر فروش را به‌عنوان هزینه حضور در آن بستر به شرکت‌هایی مثل دیجی‌کالا می‌دهید که می‌تواند حاشیه سود شما را تا حد زیادی کاهش دهد.

مزایا:

  • استفاده از بستر وسیع و پر طرفدار یک مارکت‌پلیس
  • امکان فروش بیشتر با داشتن قیمتی رقابتی

معایب:

  • دریافت کارمزد زیاد
  • عدم استقلال برند
  • فروش بسیار پایین در صورت نداشتن قیمت رقابتی

آنلاین شاپ اینستاگرامی

اولین محلی که برای شروع فروش محصولات ممکن است به ذهن یک فروشنده برسد اینستاگرام است. در اینستاگرام شخص به‌راحتی می‌تواند با ساختن یک صفحه و جذب دنبال‌کننده فروش محصول خود را به رایگان آغاز کند. اما از این نکته نباید غافل شد که برای تعداد زیاد مشتریان یا فروشنده‌ای که چند نوع محصول را از هر نوع، در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع دارد، چنین بستری نمی‌تواند مناسب باشد و پاسخگویی و فروش ازطریق پیام دایرکت نمی‌تواند جواب‌گوی چنین شخصی باشد.

مزایا:

  • رایگان بودن
  • زیاد بودن کاربران فعال

معایب:

  • ارتباط گیری سخت با مشتریان
  • عدم امکان دسته‌بندی
  • عدم امکان تعیین تعداد موجودی
  • مشکلات پرداخت

طراحی سایت فروشگاهی با سازیتو

ساخت سایت فروشگاهی

یکی از بهترین روش‌های فروش، طراحی سایت فروشگاهی است. داشتن یک سایت فروشگاهی دلیل دیده‌شدن کالای شما در گستره‌ای وسیع است. شما با داشتن یک سایت می‌توانید کالا‌های خود را سریع‌تر از صفحات و راه‌های دیگر بفروشید و با دادن راحتی بیشتر به مشتریانتان آ‌ن‌ها را به محصولات خود جذب کنید. دو نوع سایت فروشگاهی یکی از جنس ورد‌پرس، و دیگری از جنس فروشگاه‌ساز‌های اینترنتی وجود دارد.

سایت‌های وورد‌پرسی به‌دلیل پیچیدگی‌های فنی و پشتیبانی ضعیف گزینه‌های مناسبی برای کسب‌و‌کار‌های نوپا نیستند. در این نقطه مفهوم فروشگاه‌ساز به‌عنوان بستری برای فروش بی دردسر و خالص محصولات خود را نمایان می‌کند. از طرفی هزینه سایت فروشگاهی نسبت به سایت‌های شخصی بسیار معقول‌تر است و شما به‌راحتی با یک هزینه معقول می‌توانید ساخت فروشگاه اینترنتی خود را استارت بزنید.

داشتن یک سایت فروشگاهی مانند دیجی‌کالا دیگر برای صاحبان کسب‌و‌کار یک رویا نیست. شرکت‌هایی مانند سازیتو که از شرکت‌های قدیمی و فعال این حوزه هستند شما را در این مسیر راهنمایی خواهند کرد.

 راه‎اندازی فروشگاه اینترنتی

محبوب‌ترین فروشگاه‌ساز آنلاین

سازیتو یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌ساز‌ها برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی است که بیش از ۱۰۰ هزار فروشگاه در سراسر ایران دارد. شما با استفاده از این بستر می‌توانید بدون هیچ دانش فنی سایت خود را در مدت کوتاهی بسازید و مسیر‌های کسب درآمد خود را بیشتر کنید. سفارش سایت فروشگاهی از سازیتو به شما این امکان را می‌دهد تا بی دغدغه رقبای خود را پشت سر بگذارید و معنای اعتماد را برای مشتریانتان بسازید.

ویژگی‌های سازیتو

  • امنیت سایت

اگر دغدغه‌ امنیت سایت خود را دارید، با ساخت سایت‌ فروشگاهی در سازیتو نگران امنیت خود نباشید؛ زیرا تمام فروشگاه‌های ساخته شده بدون هیچ هزینه‌ای گواهینامه SSL یا از نوار امنیت برخوردار هستند و تنها با اتصال دامنه ssl شما فعال می‌شود‌.

  • مدیریت کامل محصول

ارائه دادن امکاناتی مثل فرم محصول، دسته‌بندی کامل و برچسب‌گذاری درکنار پشتیبانی از تمام درگاه‌های بانکی و روش‌های ارسال کالا، سازیتو را به بهترین انتخاب برای ساخت سایت فروشگاهی تبدیل کرده است.

  • قابلیت شخصی‌سازی و رابط کاربری آسان

ظاهر یک کسب‌و‌کار برای فروشندگان یکی از مهم‌ترین چیز‌هاست. سازیتو با فراهم آوردن امکان شخصی‌سازی سایت و تغییر رنگ آن به رنگ برند، و امکان قرار دادن بخش‌های مختلف در صفحات سایت، باعث آن شده است که دست شما برای طراحی شخصیت برندتان کاملا باز باشد. از طرفی رابط کاربری آسان سازیتو به فروشندگان این امکان را می‌دهد تا بدون داشتن نیاز فنی بتوانند سایت خود را به‌سادگی مدیریت کنند.

  • قیمت مناسب

بلعکس راه‌اندازی یک سایت وردپرسی. راه‌اندازی سازیتو نیاز به پرداخت هزینه‌های مختلف برای امور متفاوت ندارد و کاربران می‌توانند فقط با خریدن اشتراکی که لازم دارند از همه امکانات یک سایت اعم از هاست و دامنه و قالب رایگان برخوردار شوند و درکنار آن تجربه شیرین پشتیبانی ۲۴ ساعته را داشته باشند.

مزایا:

  • عدم نیاز به دانش فنی
  • پشتیبانی فنی
  • امکان شخصی‌سازی و برندسازی برای کسب و کارتان
  • قیمت مناسب
  • امنیت بیشتر
  • نسخه موبایل درست و کامل

ساخت سایت فروشگاهی درکنار اینستاگرام به فروش بیشتر محصولات شما کمک می‌کند و برند شما را نسبت به رقبا متمایز می‌کند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده