نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

آل این وان یونیوو UA-240 مجهز به پایه قابل تنظیم حرفه ای

کامپیوترهای همه کاره به‌طور معمول فاقد پایه قابل تنظیم بوده و در موارد محدود مجهز به این ویژگی، قابلیت زیادی برای تغییر ارتفاع و زاویه در اختیار کاربران قرار نمی دهند، اما در آل این وان یونیوو UA-240 می‌توانید از ویژگی‌های پایه قابل تنظیم حرفه‌ای بهره‌مند شوید.

این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا بهترین موقعیت قرارگیری در مقابل صفحه‌نمایش را بدون جابجایی های متعدد روی صندلی تجربه کنید. با یک بار تنظیم پایه قادر به استفاده طولانی مدت از کامپیوتر همه کاره یونیوو در بهترین زاویه دید خواهید بود.

تنظیم ارتفاع

اولین ویژگی پایه قابل تنظیم حرفه‌ای آل این وان یونیوو UA-240 امکان قرارگیری در محدوده ارتفاع وسیعی است که کاربرد فراوانی دارد. برخی از آل این وان ها دارای قابلیت تغییر زاویه چرخش به سمت راست یا چپ هستند، اما قابلیت تنظیم ارتفاع در محصولات بسیار کمی مشاهده می‌شود. کامپیوتر همه کاره یونیوو با ارائه این ویژگی می‌تواند آزادی عمل بیشتری را برای نحوه چیدمان میزکار، محل قرار گیری کامپیوتر و زاویه نشستن پشت میز ارائه دهد. پایه به کار رفته در این محصول قابلیت افزایش ارتفاع به میزان 130 میلی‌متر را دارد.

زاویه چرخش

ویژگی کاربردی دیگر برای پایه حرفه‌ای آل این وان یونیوو UA-240 قابلیت چرخش پایه در محور افقی بوده که برای قرار دادن کامپیوتر همه کاره در فضای محدود میز کار بسیار مناسب است. به این ترتیب می‌توانید آل این وان را در نواحی کناری میز کار قرار داده و با چرخش پایه به زاویه دید ایده آل خود دسترسی پیدا کنید. افرادی که به بیش از یک کامپیوتر شخصی یا کامپیوتر همه کاره نیاز دارند، با استفاده از این ویژگی امکان چیدمان چند دستگاه با تغییر زاویه چرخش در نقطه مناسب روی میز کار فراهم می‌شود و بهترین زاویه دید ممکن به همه دستگاه‌ها وجود خواهد داشت.

محدوده زاویه چرخش پایه های قابل تنظیم حرفه‌ای در کامپیوتر همه کاره یونیوو به‌صورت مورب به میزان 90 درجه و برای هر کدام از زوایای راست و چپ به میزان 45 درجه است. در صورتی که بخواهید پایه را از چپ ترین نقطه به سمت مخالف یا برعکس جابه‌جا کنید، زاویه 90 درجه ای در دسترس شما قرار می‌گیرد. شرکت‌های تولید کننده آل این وان به‌طور معمول برای کاهش قیمت و کاهش پیچیدگی ساخت از به کارگیری پایه های حرفه‌ای صرف‌نظر می‌کنند، اما این قابلیت در سال‌های اخیر به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است. باتوجه‌به سخت‌افزار داخلی آل این وان یونیوو UA-240 که مناسب ادارات، سازمان های دولتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ، بانک ها، مراکز آموزشی و مراکز درمانی است، امکان قرار دادن کامپیوتر همه کاره در نقاط مختلف میز کار وجود دارد. به این ترتیب محدودیت های موجود به‌سادگی برطرف شده و آزادی عمل بیشتری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

سهولت در تنظیم پایه

هر چند قابلیت تنظیم پایه در زاویه چرخش متنوع و تنظیم ارتفاع به‌عنوان ویژگی‌های مهمی شناخته می‌شوند، اما مهم‌ترین بخش به سهولت در تنظیم پایه اختصاص دارد. در صورتی که تنظیم پایه دارای پیچیدگی های فراوان و دشواری در حرکت افقی و عمودی باشد، نمی توان از این ویژگی به درستی استفاده کرد. در حقیقت بدون درنظرگرفتن یک ساختار ساده و هوشمندانه، وجود ویژگی تنظیم ارتفاع و زاویه چرخش به یک قابلیت بدون استفاده تبدیل می‌شود. شرکت بهین تکنولوژی با بهره‌گیری از یک ساختار بسیار کاربردی در پایه آل این وان یونیوو UA-240 به کاربران اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان و با کمترین اعمال فشار ممکن، بهترین زاویه دید را به‌دست آورند.

تنظیم نبودن پایه صفحه‌نمایش و عدم قرارگیری آن در زاویه مناسب با محل نشستن کاربران، سبب بروز آسیب به ستون فقرات، گردن، خستگی زودرس و مزمن و عدم امکان استفاده طولانی مدت از آل این وان می‌شود. بنابراین شرکت بهین تکنولوژی با درنظرگرفتن یک ساختار هوشمندانه، سهولت در تنظیم پایه حرفه‌ای را برای کامپیوتر همه کاره UNIVO UA-240 را فراهم ساخته است. به این ترتیب نیازی به کلنجار رفتن و اعمال فشار بیش از حد به پایه یا بدنه آل این وان وجود نداشته و بهترین زاویه دید ممکن در سریع‌ترین زمان به‌دست می‌آید. برای این کار کافی است تا روی صندلی و پشت میز کار خود نشسته و زاویه افقی و عمودی کامپیوتر همه کاره را متناسب با زاویه دید مورد نظر خود تنظیم کنید. در حالت چرخش بالا به پایین نیز زاویه 25 درجه ای قابل دستیابی است.

سخت‌افزار داخلی

آل این وان یونیوو UA-240 در بخش سخت‌افزار داخلی به مادربورد ایسوس دارای تراشه H310 مجهز شده که از پردازنده‌های نسل هشتم و نسل نهم اینتل از سوکت LGA 1151 مجهز شده است. مدار تغذیه موجود روی مادربورد به شما اجازه می‌دهد تا از پردازنده‌هایی با توان حرارتی 65 وات از خانواده Celeron تا Core i7 بهره‌مند شوید. در بخش حافظه رم می‌توانید حداکثر 32 گیگابایت رم DDR4 با حداکثر فرکانس 2666 مگاهرتز را به‌صورت چینش دو کاناله روی دو اسلات حافظه مادربورد تجربه کنید. برای نصب حافظه های 2666 مگاهرتزی باید از پردازنده‌های 6 هسته‌ای نسل هشتم اینتل در سوکت LGA 1151 استفاده کنید. به‌طور کلی توصیه می‌شود که پیش از خرید حافظه رم به منظور ارتقای کامپیوتر همه کاره یونیوو UA-240 به فهرست حافظه های رم قابل پشتیبانی براساس مدل و نسل پردازنده مورد نظر توجه کنید.

در بخش ذخیره‌سازی یک پورت SATA 6Gb/s برای نصب درایوهای 2.5 اینچی از جمله هارد دیسک و SSD به همراه یک اسلات M.2 با پشتیبانی از درایو های فرم فکتور 2260 و 2280 تعبیه شده که ترکیب بسیار خوبی از ظرفیت بالای ذخیره‌سازی و سرعت قابل‌توجه در پروسه انتقال داده را فراهم می سازد. پورت های این محصول شامل دو عدد USB 3.0، دو عدد USB 2.0، جک های صوتی مجزا و کارتخوان حافظه می‌شود. باتوجه‌به قابلیت نصب انواع پردازنده‌های نسل هشتم و نسل نهم اینتل و پشتیبانی آن‌ها از سیستم‌عامل ویندوز 11 قادر به نصب سیستم‌عامل جدید مایکروسافت روی آل این وان یونیوو UA-240 خواهید بود. این محصول ارزشمند مجهز به پایه قابل تنظیم حرفه‌ای، به همراه ماوس و کیبورد سیمی با کیفیت وارد بازار شده است.

آل این وان یونیوو UA-240 دارای سخت‌افزار قدرتمند و پایه قابل تنظیم به همراه گارانتی شرکت بهین تکنولوژی در بازار داخلی عرضه می‌شود و یکی از معدود محصولات دارای پایه حرفه‌ای با قابلیت تغییر زاویه چرخش و تنظیم ارتفاع به شمار می‌رود. اگر قصد خرید آل این وان ارزان ، با کیفیت بالا و سخت‌افزار قدرتمند دارید کامپیوتر بدون کیس یونیوو یکی از بهترین گزینه های موجود بازار به حساب می‌آید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده