نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۰

جمعه نارنجی ۳ سفرمارکت: حراج بلیط هواپیما، تور و اقامتگاه

جمعه نارنجی ۳ به شما کمک می‌کند تا بتوانید سفری مقرون‌به‌صرفه برای خود رقم بزنید.

در روزهای ۸ الی ۱۰ بهمن ماه، سفرمارکت جشنواره جمعه نارنجی ۳ را برای شما در نظر گرفته است. این جشنواره برای سومین سال پیاپی است که برگزار می‌شود. در جمعه نارنجی ۳ می‌توانید محصولات گردشگری همچون تور مسافرتی، بلیط هواپیما، بلیط قطار، هتل و اقامتگاه بومگردی و ... را با تخفیف‌های ویژه و باور نکردنی خریداری کنید. جمعه نارنجی ۳ را می‌توانید در اپلیکیشن سفرمارکت دنبال کنید. اگر قصد دارید سفری ارزان برای خود تدارک ببینید، گوشی همراه خود را از ۸ تا ۱۰ بهمن مدام چک کنید.

چه خدماتی در جمعه نارنجی ۳ وجود دارد؟

خدمات بسیار متنوعی در جشنواره جمعه نارنجی ۳ وجود دارد که بزرگ‌ترین مزیت استفاده از آن‌ها این است که در بازه زمانی ۸ تا ۱۰ بهمن تمامی این خدمات شامل تخفیف‌هایی از ۵ تا ۹۰ درصدی می‌شوند. تمامی محصولات پرطرفدار سفر شامل این تخفیف می‌شوند. در میان این محصولات، بلیط هواپیما داخلی و خارجی، تورهای مسافراتی، اقامتگاه و هتل‌های گوناگون شامل تخفیف‌های بزرگتری می‌شوند. به‌عنوان مثال می‌توانید در جمعه نارنجی ۳ تورهای داخلی همچون تور مشهد را تنها با ۲۰ هزار تومان و تور کیش را با مبلغ ۴۹ هزار تومان خریداری کنید. تورهای خارجی نیز شامل تخفیف‌های بزرگی می‌شوند به‌عنوان مثال تور استانبول با قیمتی معادل ۲۹۹ هزار تومان ارائه می‌شود.

سفرمارکت در جمعه نارنجی ۳ برای تمامی سلیقه‌ها و تمامی نیازها خدماتی با تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

چگونه می‌توان در جمعه نارنجی ۳ شرکت کرد؟

اگر شما هم همچون هزاران کاربر سفرمارکت نمی‌خواهید جمعه نارنجی ۳ را از دست بدهید، تنها کافی است اپلیکیشن سفرمارکت را روی دستگاه خود دانلود کنید. برای دانلود این برنامه می‌توانید به صفحه ویژه دانلود اپ در سایت سفرمارکت مراجعه کنید و برنامه را روی گوشی موبایل خود نصب کنید.

پس از نصب برنامه باید برنامه را در گوشی خود اجرا کنید. با فعالیت در اپ سفرمارکت تیدبل به یک کاربر فعال می‌شوید و می‌توانید در جمعه نارنجی ۳ شرکت کنید و از تحفیف‌های باورنکردنی محصولات گردشگری استفاده کنید. می‌توانید از همین حالا تا بامداد ۸ بهمن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید و فکر کنید که می‌خواهید به کجا سفر کنید.

چگونه می‌توان در جمعه نارنجی ۳ شانس خود را در گرفتن تخفیف افزایش داد؟

لازم به ذکر است که تمامی محصولات گردشگری که در جمعه نارنجی ۳ ارائه می‌شوند، دارای تخفیف هستند. برخی از این تخفیف‌ها جزئی و برخی دیگر بزرگ‌تر هستند. به‌عنوان مثال در میان تورهای خارجی می‌توانید تور استانبول ۲۹۹ هزارتومانی نیز پیدا کنید. به تخفیف‌های بزرگ در جمعه نارنجی ۳ به اصطلاح بمب گفته می‌شود. برای اینکه بمب‌های جمعه نارنجی ۳ را از دست ندهید، باید در اپلیکیشن فعال باشید و مدام بخش‌‌های مختلف آن را بررسی کنید. راه دیگری نیز وجود دارد که به کمک آن می‌توانید زودتر از تخفیف‌های بزرگ یا به اصطلاح بمب‌های جمعه نارنجی ۳ با خبر شوید. برای این کار می‌توانید به صفحه اینستاگرام سفرمارکت به نشانی @safarmarket مراجعه کنید و آن را دنبال کنید تا پست‌ها و اعلانات آن را از دست ندهید. سفرمارکت در این پیج اینستاگرامی بمب‌های جمعه نارنجی۳ را در قالب پست یا استوری خبر رسانی می‌کند. این صفحه را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید تا بتوانند سفری مقرون‌به‌صرفه برای خود فراهم کنند.

اینستاگرام یک قابلیت برای شما در نظر گرفته است که به واسطه آن هیچ یک از پست‌ها یا استوری‌های سفرمارکت را از دست نمی‌دهید. کافی است پس از دنبال کردن این صفحه روی زنگوله بالای صفحه کلیک کنید تا پس از آن تمامی پست‌ها و استوری‌ها برای شما همانند یک پیام نمایش داده شوند.

با شما رکورد زدیم

تاریخچه جمعه نارنجی

در ابتدا جمعه نارنجی ۱ همزمان با بلک فرایدی (جمعه سیاه) در آذر ماه سال ۱۳۹۸ برگزار شد. پس از آن یک سال بعد نیز جمعه نارنجی ۲ در سال ۱۳۹۹ برگزار شد. درواقع جمعه نارنجی یا بلک فرایدی برای اولین‌بار در صنعت گردشگری انجام می‌شد به همین دلیل جمعه نارنجی سفرمارکت به اولین و تنهاترین نمونه در ایران تبدیل شد. در دومین سال برگزاری جمعه نارنجی، ۱۳ هزار بمب در اپلیکیشن ارائه شد که شامل تخفیف‌های بلیط هواپیما، تور مسافرتی، هتل و ... می‌شدند. بسیاری از این محصولات تخفیف‌های ۹۰ درصدی داشتند. در جمعه نارنجی بسیاری از برندهای برتر ایران نیز شرکت کرده‌اند و کدهای تخفیف بسیار زیادی را روی خدمات و محصولات خود در نظر گرفتند.

امسال جمعه نارنجی ۳ سفرمارکت در تاریخ ۸ تا ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. جمعه نارنجی ۳ سفرمارکت بزرگتر و پرشور و هیجان‌تر از هرسال برگزار می‌شود و در روزهای نزدیک به نوروز جمعه نارنجی ۳ سفرمارکت می‌تواند تحولی عظیم در بازار سفر باشد.

سفرمارکت و خدمات جامع سفر و گردشگری

سایت سفرمارکت یکی از بهترین سایت‌های حوزه گردشگری در ایران است. تمامی محصولات و خدمات پیرامون سفر را می‌توانید از سفرمارکت تهیه کنید. در سال‌های اخیر این سایت جمعه نارنجی ۳ را برگزار می‌کند. با جست‌وجو در اپلیکیشن سفرمارکت در تاریخ‌های برگزاری جمعه نارنجی می‌توانید محصولات گردشگری را با تخفیف‌های ویژه و قیمت‌هایی بسیار پایین‌تر از قیمت‌های اصلی خریداری کنید.

بازار مجازی سفرمارکت می‌تواند تمامی خدمات و محصولات سفر اعم از بلیط هواپیما و قطار، اقامتگاه و هتل، تور مسافرتی و ... را به شما ارئه کند. در این سایت با یک جستجوی ساده می‌توانید ده‌ها تور، بلیط و هتل را در یک صفحه و به‌صورت یکجا مشاهده کنید و همه آن‌ها را با هم مقایسه کنید. انتخاب و خرید محصولات گردشکری ارزان و مناسب خدمتی است که سفرمارکت به تمامی کاربران خود ارائه می‌دهد.

از دیگر خدمات سفرمارکت می‌توان به بلاگ جامع سفر اشاره کرد. در این بلاگ اطلاعات مفیدی پیرامون مقاصد گردشگری داخلی و خارجی، راهنمای سفر چند روزه به شهرهای مختلف، اقامتگاه‌ها و هتل‌ها، سوغاتی‌های محبوب و ... وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. به واسطه این اطلاعات می‌توانید سفری باکیفیت و مطلوب را برای خود رقم بزنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده