نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

خرید CP کالاف دیوتی در پابجی پی

بازی کالاف دیوتی یا ندای وظیفه یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین بازی‌های موبایل در جهان است که برای اولین‌بار در سال 2019 منتشر شد.

گیمرها در مراحل اولیه این بازی با ربات بازی می‌کنند و شکست دادن ربات کار سختی نیست؛ اما در مراحل بعدی کاربران واقعی از همه کشورهای جهان به‌عنوان رقیب در کالاف دیوتی حضور پیدا می‌کنند. گیمر‌های حرفه‌ای برای خرید تجهیزات، سلاح‌های مورد نیاز، زیباتر کردن محیط این بازی، پیشرفت سریع و کسب درآمد باید نسبت به خرید CP از سایت پابجی پی اقدام کنند. سی پی کالاف مخفف Call of Duty point ارز اختصاصی این بازی محسوب می‌شود و برای پرداخت‌های داخل بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سایت پابجی پی یکی از باسابقه‌ترین، امن‌ترین و معتبرترین سایت‌های فعال در زمینه فروش بازی‌های آنلاین و CP کالاف دیوتی است. در این مقاله درباره نحوه خرید CP، مزایای خرید سی پی کالاف و ویژگی‌های فروشگاه پابجی پی صحبت خواهد شد.

فروشگاه کالاف دیوتی موبایل

سی پی کالاف دیوتی چیست و چه کاربردی دارد؟‌

تمام گیمرهای دنیا به خوبی با بازی کالاف دیوتی آشنا هستند و حداقل یک بار هم که شده این بازی هیجان‌انگیز و جذاب را تجربه کرده‌اند. بازی اکشن کالاف دیوتی توسط شرکت اکتیوژن با همکاری شرکت تنسنت ارائه شده و از گرافیک بالایی برخوردار است. بخش‌های مختلف کالاف شامل بازی چند نفره، بتل رویال،‌ زامبی وغیره است.‌ گیمرها برای اینکه با قدرت بیشتری در بازی کالاف دیوتی حاضر شوند و تجهیزات و سلاح‌های خود را ارتقا ببخشند، باید ارز اختصاصی این بازی یا cp کالاف را در اختیار داشته باشند. سی پی کالاف مانند ارزهای دیگر قابلیت‌ها و مزایای زیادی دارد.

با خرید CP می‌توان آیتم‌های قبلی بازی کالاف دیوتی را به‌‌روز رسانی کرد و لول شخصیت‌های بازی مانند کاپیتان پرایس، دیوید میسون، سایمون گاست، الکس میسون و توماس مریک را بالا برد و به‌صورت کاملا حرفه‌ای با هدف کسب درآمد به ادامه مبارزه پرداخت. البته روش‌هایی نیز برای دریافت سی پی رایگان کالاف دیوتی وجود دارد. این روش‌ها عبارت‌اند از: کامل کردن مأموریت‌ها، غارت تجهیزات، دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی کالاف و آنلاک کردن کارت‌های GUN XP. بازیکنان با شرکت در چالش‌ها و انجام مأموریت‌های هفتگی و روزانه از بازی کالاف دیوتی به‌عنوان پاداش، سی پی رایگان دریافت می‌کنند. وقتی تعداد تجهیزات غارت‌ شده توسط یک بازیکن افزایش یابد، طبق شرایط این بازی سی پی رایگان ارائه می‌شود.

مزایای خرید CP ‌کالاف دیوتی از پابجی پی چیست؟

یکی از مزایای خرید CP این است که بازیکنان می‌توانند سلاح‌ها و تجهیزات جدیدی خریداری کنند، آن‌ها را ارتقا دهند و قدرت سلاح‌های خود را چندین برابر کنند. با این قابلیت جذابیت این بازی پرهیجان به میزان زیادی افزایش خواهد یافت و برتری بازیکن در نبردها و تورنمنت‌های مختلف با کسب رتبه‌های برتر مشخص می‌شود. بازیکن در زمان مبارزه با رقیبان با قدرت بیشتری ظاهر می‌شود. بازیکنان پس از خرید سی پی کالاف می‌توانند سکه بخرند و با سکه‌های خریداری شده کارهای جالبی انجام بدهند. با CP کالاف امکان حضور در گردونه شانس این بازی و برنده شدن جوایز متنوع وجود دارد‌.

سی پی های داخل بازی کالاف دیوتی

برای اینکه یک بازیکنان بتواند در گردونه شانس بازی کالاف دیوتی شرکت کند، حداقل باید 80 سی پی در اختیار داشته باشند. آن‌ها برای تغییر دادن آواتار هم به خرید CP نیاز دارند. هر بازیکن روزانه سه بار مجاز است که آواتار خود را تغییر دهد و برای هر تغییر 500 CP پرداخت کند. از دیگر مزایای استفاده از سی پی کالاف امکان فعال‌سازی بعضی از مراحل بسیار مهم بازی مانند بتل پس و بتل رویال است. افرادی که در کشورهای خارجی ساکن هستند، برای خرید cp کالاف دیوتی هیچ محدودیتی ندارند و به‌راحتی و به سرعت می‌توانند با پرداخت درون برنامه خرید خود را انجام دهند. اما باتوجه‌به تحریم‌هایی تحمیل شده علیه ایران، امکان خرید درون برنامه‌ای برای بازیکنان ایرانی وجود ندارد. ایرانی‌ها خرید cp را با استفاده از سایت‌های فروشنده این ارز مانند پابجی پی که به‌عنوان واسطه عمل می‌کنند، انجام می‌دهند.

عوامل موثر در قیمت خرید سی پی کالاف

قیمت خرید cp به عوامل متعددی وابسته است.‌ یکی از عوامل مهم تعیین قیمت خرید فروشگاه بازی‌های آنلاینی است که توسط بازیکن انتخاب می‌شود. هر فروشگاه قیمت‌های مختلفی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد. فروشگاه‌های بازی آنلاین زیادی به‌عنوان واسطه در زمینه فروش سی پی کالاف دیوتی مشغول فعالیت هستند. معمولا فروشگاه‌های معتبر و سرشناس مانند پابجی پی، cp را با قیمت مناسب‌تری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. عامل دیگری که تاثیر کاملا مستقیمی در قیمت خرید cp دارد، نوسانات قیمت دلار است. نرخ دلار در ایران همواره در حال نوسان است و تاثیر خود را روی قیمت خرید سیپی می‌گذارد. بسته‌های سی پی کالاف دیوتی با حجم‌های متنوعی به فروش‌ می‌رسند. قیمت هر بسته باتوجه‌به حجمش متفاوت است.

نحوه خرید cp از فروشگاه بازی‌های آنلاین پابجی به چه صورت است؟

بازیکنان بازی مهیج کالاف دیوتی برای خرید cp با قیمت مناسب می‌توانند به سایت فروشگاه بازی‌های آنلاین پابجی پی با آدرس اینترنتی https://pubgpay.com مراجعه کنند. پس از مراجعه به سایت به بخش خرید بازی‌ها وارد شوند و بسته مورد نظر خود را انتخاب کنند؛ پس از انتخاب بسته سی پی کالاف دیوتی، اطلاعات کامل را با دقت در فرم درخواستی ثبت کنند. بازیکنان در وارد کردن یوزر اکانت خود باید بسیار دقیق عمل کنند، زیرا در صورت درج کوچک‌ترین اشتباه ممکن است بسته خریداری شده به اکانت یک بازیکن دیگر واریز گردد. پابجی پی یکی از معتبرترین سایت‌هایی است که در حوزه فروش ارز بازی‌های آنلاین فعالیت دارد و از پشتیبانی بسیار قدرتمندی برخوردار است و به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

این فروشگاه بسته‌های cp را با قیمتی منصفانه و ارزان در اختیار بازیکنان ایرانی قرار می‌دهد و روند فعال‌سازی بسته در این سایت بسیار سریع انجام می‌شود. پابجی پی علاوه‌بر فروش سی‌ پی کالاف دیوتی و دیگر ارزهای بازی به سوالات و مشکلات کاربران پاسخ می‌دهد. تنوع حجم بسته‌ها، داشتن نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت، امنیت بالا، بالا بودن سرعت واریز و امنیت بالای درگاه‌های بین‌المللی پرداخت از مزایای دیگر فروشگاه بازی‌های آنلاین پابجی پی به شمار می‌رود‌. کارشناسان سایت پابجی پی در تمام روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 22 شب آماده پاسخگویی به سوالات کاربران هستند. برای تماس با کارشناسان با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده