نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۰

خرید یوسی با هدیه در سانیکس

خرید یوسی پابجی موبایل درست مثل سایر بازی‌ها توسط دلار انجام می‌شود و طی این مدت دلار نوسانات شدیدی داشته است.

خرید یوسی پابجی موبایل درست مثل سایر بازی‌ها توسط دلار انجام می‌شود و طی این مدت دلار نوسانات شدیدی داشته است. که روی این محصول هم تاثیر گذاشته و باعث افزایش شدید قیمت شده اکثر گیمر ها به‌دنبال این هستند که یوسی را خود با یک قیمت ارزان و مقرون‌به‌صرفه تهیه کنند در این مقاله راهکار های مختلف را خدمتتان ارائه می‌دهیم.

روش درون بازی با گوگل پلی

گوگل پلی معتبرترین مرجع برای خرید ارزها و آیتمهای درون بازی بوده و تا همین یک سال پیش با وجود اینکه محدودیت ها و سختی هایی وجود داشت اما با یک‌سری ترفندهای ساده کاربر می‌توانست خود با یک گیفت کارت گوگل پلی برای بازی پول یا آیتم های مختلف خریداری کند. به‌تازگی تحریمی جدید به اسم تحریم کانتری قرار داده که کشورهایی از جمله ایران حتی با تغییر IP هم موقعیت اصلیشان مشخص و با ارور مواجه می‌شوند با استفاده از شبیه‌ساز‌های اندروید و استفاده از برنامه تغییر IP به نام my mobile secure تا یک مدت کوتاه اوکی بود ولی به‌تازگی آن روش هم لو رفت چون هرچقدر هم که زرنگ باشید بازهم گوگل یک قدم از شما جلو‌تر است.

خرید گیفت کارت یوسی

خوشبختانه پابجی موبایل برای ارز داخل بازی خود گیفت کارت هم ارائه کرده و کاربران می‌توانند با استفاده از گیفت کارت‌های یک تا صد دلاری مقدار یو سی مد نظرشان را به اکانت خود انتقال بدهند اما نکته‌ای که وجود دارد خرید این گیفت کارت‌ها توسط دلار انجام می‌شود و شما برای خرید این گیفت کارت‌ها از یک سایت معتبر حتماً نیازمند یک حساب دلاری هستید که سایت‌های مختلفی اکانت‌های دلاری آماده در اختیار دارند اما به‌دلیل واسطه زیادی که این وسط وجود دارد قیمت حتی نسبت به خود دلار هم گران‌تر می‌شود. این روش برای آن دسته از کاربرانی است که خود از قبل همچنین حسابی را برای فعالیت‌های دیگر تهیه کرده باشند نه اینکه مخصوص فقط برای همین کار یک حساب خریداری کنند.

خرید یوسی ازطریق سایت

می‌توان گفت که در حال حاضر امن ترین و بهترین روش برای خرید یوسی پابجی موبایل خرید ازطریق یک سایت معتبر داخلی است. در این روش شما هیچ دردسری برای تهیه کردن دلار ارزان، دور زدن تحریم های گوگل، شناسایی نشدن توسط گوگل و ... ندارید و تمام بار کاری روی سایت فروشنده است و شما تنها کاری که باید انجام بدید پرداخت هزینه ارسال آیدی و نام است . در این زمینه سایت‌های بزرگ و معتبری از جمله سانیکس یا زئوکس در حال فعالیت هستند.

سانیکس، خرید یوسی ارزان ارسال آنی همراه‌با هدیه

گیمرها به‌دنبال جایی هستند که بتوانند محصول مد نظرشان را با ارزان‌ترین قیمت و کمترین زمان ارسال دریافت کنند ما در فروشگاه اینترنتی سانیکس به‌دلیل دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی ارسال زیر ۱۰ دقیقه و همچنین پشتیبانی با پاسخ دهی در کمتر از ۳ دقیقه این نیاز را برای کاربران برطرف کردیم و اکثر کاربرانی که خودشان پیج‌های فروش یوسی دارند سفارشات پیجشان را ازطریق سانیکس ثبت و به مشتریان تحویل می‌دهند.

از آنجایی که محصولات با کمترین واسطه دریافت می‌شوند و هدف ما رضایت کاربران است کمترین قیمت رقابتی را برایشان قرار داده ایم همچنین برای جلب رضایت بیشتر کاربران عزیزمان در عیدها و تعطیلات آخر هفته محصولاتمان را همراه‌با هدیه برای کاربران ارسال می‌کنیم تا یک خرید خوب را تجربه کنند.

در صورت داشتن هرگونه سؤال در رابطه با خرید یوسی پابجی از فروشگاه می‌توانید باشماره 09396412950 تماس یا در واتس آپ پیام ارسال کنید تیم پشتیبانی سانیکس در کمتر از ۳ دقیقه پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود

منبع https://Sonics.ir/

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده