نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

تکامل فناوری‌های دوربین مداربسته در 2021

همان‌طور که می دانید سیستم هایی که برای برقراری امنیت در زندگی مورد استفاده قرار می‌گیرند، مانند دوربین‌های مدار بسته، دزدگیر ها و ردیاب های متعدد، باید بتوانند به‌طور شبانه روزی کار خود را به درستی انجام دهند.

دوربین مارکت به‌عنوان ارائه‌دهنده ی این سیستم‌ها به شما عزیزان، در مقالات تخصصی خود، سعی در گردآوری اطلاعات و اخباری در این رابطه برای شما داشته است.

از زمانی‌که هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء وارد دنیای علم و فناوری شدند، سیستم‌های امنیتی نیز کارکرد های پیشرفته تری به خود گرفتند و توانستند اطلاعات و پردازش آن‌ها را با سرعت بیشتری انجام دهند.

به جرئت می‌توان دوربین مدار بسته را مهم‌ترین سیستم امنیتی حال حاضر به شمار آورد. کارکرد های چند وجهی دوربین مدار بسته در 2021، استانداردهای امنیتی را تا حد خیلی زیادی بالا برده و اهمیت خرید دوربین مدار بسته را در زندگی امروز، دوچندان کرده است.

جدیدترین فناوری‌های دوربین مدار بسته در 2021

جدیدترین فناوری‌های دوربین مدار بسته در 2021 حالت ادغام شده ای از امنیت مستقل و نظارت فعال است. یعنی چه؟!

امنیت مستقل عبارت است از برقراری امنیت پس از وقوع حادثه در محل و نظارت فعال یعنی پاسخ های زنده ای که از سمت دوربین‌های مدار بسته یا سیستم‌های امنیتی دیگر در محل موجود هستند. طبق فناوری‌های جدیدی که در دوربین‌های مدار بسته در سال 2021 به کار رفته است، تصاویر و ویدیو های ضبط شده توسط سیستم‌های امنیتی در محل، به‌صورت مکرر و منظم کدگذاری می‌شوند.

با استفاده از الگوریتم امنیت مستقل در دوربین مدار بسته، می‌توان تردد افراد غیر مجاز را شناسایی کرد و الگوریتم نظارت فعال به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به‌صورت خودکار وقوع حوادثی مانند وقایع جنایی یا سرقت وسایل را تشخیص دهید.

فناوری جدید دیگری که در سال 2021 به دوربین‌های مدار بسته اضافه شده است، افزایش وضوح تصویر و ارتقاء فناوری انالوگ HD است. این فناوری قادر است تا تصاویر را با قابلیت تشخیص چهره برای شما آنالیز کند. همچنین ورود فناوری WDR در دوربین‌های مدار بسته در سال 2021، به ایجاد تعادل نوری محیط و بالا رفتن وضوح تصاویر کمک زیادی کرده است.

فناوری POE یکی دیگر از فناوری‌های نوظهور در دوربین‌های مدار بسته در سال 2021 است. این فناوری قادر است تا اتصال شبکه در دوربین‌های مدار بسته را دریافت می‌کند و عملکرد این سیستم‌های امنیتی را ارتقاء می‌بخشد.

فناوری هایی مانند هوش مصنوعی، AI و ML نیز از دیگر فناوری‌های موجود در دوربین‌های مدار بسته است که باعث ارتقاء چشمگیر عملکرد آن‌ها در سال 2021 شده است.

می‌توان به جرئت گفت هوش مصنوعی در دوربین‌های مدار بسته در نقش یک مغز عمل می‌کند. ادغام این اعجوبه ی تکنولوژی با فناوری MI، چشم دیجیتالی بسیار قدرتمندی را در اختیار دوربین‌های مدار بسته قرار می‌دهد. چشم دیجیتالی منجر به تشخیص جنایات و حوادث ناگوار حتی قبل از وقوع حادثه در دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های نظارتی می‌شود. مغز یا همان هوش مصنوعی در دوربین‌ها، می‌تواند حوادث ذخیره شده را به خوبی تجزیه و تحلیل کند.

دوربین مداربسته

امنیت سایبری متفاوت در دوربین‌های مدار بسته

شاید فکر کنید که امنیت سایبری با دوربین‌های مدار بسته چه ارتباطی می‌توانند با یکدیگر داشته باشند؛ درحالی‌که با یک ریزبینی ظریف می‌توانید نقطه عطف میان این دو را به خوبی درک کنید؛ امنیت سایبری عبارت است از امینت داده ها، شبکه و اطلاعات دیجیتال که با تجاوز بیگانه به حریم شخصی ما در اینترنت، به خطر می افتد؛ لذا برای برقراری این امنیت باید چه کرد و چگونه می‌توان این متجاوزان را ردیابی کرد؟

نقش و اهمیت خرید دوربین مدار بسته در این جا معنی پیدا می‌کند. در سال‌های اخیر و مخصوصا در سال 2021، با کمک نصب دوربین مدار بسته در مکان های مهم‌تر، بسیاری از این سارقین اطلاعات را در دام انداخته است.

افزایش و پیچیدگی تهدید های سایبری، تمامی مشاغل را به استفاده از فناوری‌های نوظهور در سیستم‌های نظارتی تشویق کرده است. این فناوری‌ها، رویکردی امنیتی و نوآورانه، برای شناسایی تهدید های امنیتی، نظارت بر آسیب پذیری ها و مبارزه با کلاهبرداری هستند.

در این مقاله سعی کردیم خلاصه ای شگفت انگیز از روند رشد دوربین مدار بسته در سال 2021 را برای شما علاقمندان به حوزه تکنولوژی توضیح دهیم. برای خواندن جزئیات بیشتر درباره فناوری‌های به کار رفته در دوربین‌های مدار بسته در سال 2021 می‌توانید اینجا کلیک کنید و به مقاله "روند رشد دوربین مدار بسته در سال 2021" در وبسایت تخصصی دوربین مارکت مراجعه کنید.

همه ی آنچه که برای برقراری امنیت لازم است

آینده سیستم‌های نظارتی در دست سیستم هایی است که قابلیت نظارت و کنترل از راه دور را دارند. سیستم‌های نظارتی از راه دور، مقرون‌به‌صرفه هستند و امنیت موثری را در انواع محیط برقرار می‌کنند.

با استفاده از این تجهیزات امنیتی شما می‌توانید، از راه دور، دید مناسبی از محیط برای نظارت و کنترل شبکه داشته باشید. برای تهیه تجهیزات مورد نیاز خود و اجرای الگوریتم های امنیت مستقل و نظارت زنده در محیط های دلخواه خود، می‌توانید با مشاوران و متخصصان دوربین مارکت به نشانی https://www.doorbinmarket.com در ارتباط بوده و مقالات تخصصی آن را بخوانید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده