نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

تعمیر تخصصی موبایل در موبایل سفیر

شرکت بازرگانی سفیر وارد کننده قطعات موبایل به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید برای تعمیر تلفن همراه خود و تعویض تاچ LCD هواوی در تمامی مدل‌ها قطعه مورد نظرخود را به قیمت عمده و به‌صورت آنلاین خریداری کنید.

تعمیرات موبایل هواوی | تعمیرات تخصصی موبایل | تاچ LCD | تعمیرات موبایل آنلاین | تعمیرات موبایل فوری

قیمت تاچ LCD متناسب با قیمت جهانی بوده و به قیمتی به‌دست شما خواهد رسید که پخش کنندگان قطعات موبایل بعد از خرید این محصولات از واردکنندگان به تعمیر کاران گرامی می‌فروشند.

هدف گروه بازرگانی سفیران همراه حافظ به‌دنبال حذف واسطه ها بوده و به‌صورت مستقیم محصولات خود را به مصرف‌کنندگان گرامی به فروش می‌رساند.

شاید خیلی از افراد تصور کنند که حساسیت تعمیر گوشی‌های برند هواوی بالا نیست و با گوشی‌های دیگر برندها نظیر سامسونگ و اپل تفاوت دارد! اما در عمل اینطور نیست و زمانی‌که یکی از گوشی‌های رده بالا و درجه یک هواوی را باز کنید متوجه ظرافت فوق‌العاده و دقت طراحی گوشی و قطعات آن خواهید شد که خود به خود منجر به افزایش حساسیت تعمیر دستگاه می‌شوند.

تعمیرات موبایل هواوی

بنابراین این تصور را نداشته باشید که چون برند گوشی شما هواوی است، تعمیر آن خیلی حساس نیست و می‌توان از سرویس هر مرکز خدمات هواوی برای انجام تعمیرات لازم روی گوشی موبایل استفاده کرد.

از دیگر مزیت های مجموعه سفیر می‌توان به سرعت عمل بالا اشاره داشت. تعمیرات موبایل در این مجموعه به‌عنوان بهترین مرکز خدمات هواوی ظرف کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌شود و حتی نیازی به مراجعه حضوری مشتری هم وجود نخواهد داشت چون وی می‌تواند با یک تماس تلفنی یا ازطریق سایت، درخواست تعمیر گوشی هواوی خود را به ثبت برساند و مابقی کار را به ما واگذار کرده و گوشی تعمیر شده خود را در منزل از پیک سفیر تحویل بگیرد.

تمام این مزیت ها که به‌طور کاملا خلاصه به آن‌ها اشاره کردیم سبب می‌شوند تا مجموعه سفیر بتواند به‌عنوان بهترین مرکز خدمات هواوی در ایران انتخاب شود.

تعمیرات تخصصی تلفن همراه

تعمیر سخت‌افزاری گوشی هواوی

مشکلات سخت‌افزاری موبایل هواوی در مقایسه با مشکلات نرم‌افزاری با هزینه‌های بیشتری برای تعمیر همراه هستند. بروز اختلال در عملکرد یکی از قطعات باعث می‌شود عملکرد گوشی در کل با مشکل مواجه شده و حتی امکان استفاده از آن وجود نداشته باشد. در بسیاری از مواقع مشکلات سخت‌افزاری به‌راحتی شناسایی می‌شوند و قابل تعمیر هستند بااین‌حال استفاده از قطعات اورجینال جهت تعویض قطعات خراب شده حائز اهمیت است.

تعمیر نرم‌افزاری گوشی هواوی

مشکلات نرم‌افزاری در تمامی سیستم‌های اندرویدی و کامپیوتری رخ می‌دهند. خوشبختانه مشکلات نرم‌افزاری برخلاف مشکلات سخت‌افزاری به‌راحتی رفع شده و گوشی و قطعات آن را با مشکلات جدی مواجه نمی‌کند. درواقع مسائل نرم‌افزاری در اغلب موارد صرفا استفاده از گوشی را با اختلالات خاصی مواجه می‌کنند، اما در اغلب موارد قطعات گوشی سالم بوده و مشکل خاصی ندارند.

رفع مشکلات نرم‌افزاری برخلاف مشکلات سخت‌افزاری که بیشتر به استفاده از قطعات اورجینال بستگی دارد به مهارت و تخصص تعمیرکاران وابسته است.

جهت مشاهده تاچ LCD هواوی کلیک کنید.

باتوجه‌به موجود بودن تمامی قطعات موبایل درشرکت بازرگانی سفیر، پیک رایگان جهت تحویل گرفتن گوشی، تعمیرات موبایل، فوری، ارزان و با کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار ‌می‌گیرد.

تعمیرات موبایل هواوی | تعمیرات تخصصی موبایل | تاچ LCD | تعمیرات موبایل آنلاین | تعمیرات موبایل فوری

داخلی: ۰۲۱۶۲۹۹۹۷۹۷ : ۴۰۰-۴۰۱

واتس اپ و تلگرام: ۰۹۰۳۳۰۰۷۳۰۷

آدرس : خیابان حافظ، کوچه کامران صالح، نبش کوچه اختر، ساختمان سفیر

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده