نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

تهیه وسایل و تجهیزات آشپزخانه از دیجی کالا

در این مطلب جدا از نکاتی که هنگام خرید لوازم آشپزخانه باید به آنها توجه کنید، با معرفی بهترین برندها در یافتن بهترین محصولات به شما کمک کنیم.

خرید لوازم آشپزخانه برای خانم­ها کار دشوار و زمان­بری است. برای خرید لوازم مختلف آشپزخانه باید زمان و هزینه زیادی صرف کنید تا چیزی که می­خواهید را انتخاب کنید. قبل از خرید بهتر است برندهای معتبری برای لوازم آشپزخانه را بشناسید تا در هنگام خرید سردرگم نشوید. ما در اینجا قصد داریم تا جدا از نکاتی که هنگام خرید لوازم آشپزخانه باید به آنها توجه کنید، با معرفی بهترین برندها در یافتن بهترین محصولات به شما کمک کنیم.

  1. کاربردی بودن

زیبایی یکی از مهمترین ملاک­هایی است که خانم­ها به آن توجه می­کنند. بعضی مواقع ایت مسئله ممکن است باعث ایجاد مشکل شود. بسیاری از محصولاتی که زیبایی ظاهری دارند آنچنان که باید، کاربردی نیستند و بیشتر جنبه دکوری دارند و کاربرد لازم را ندارند. به عنوان مثال هود که از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه است اگر تنها به زیبایی آن توجه شده باشد و مکش مناسبی نداشته باشد، خرید آن به صرفه نخواهد بود. با شناخت بهترین­ها در تولید این محصول می­توانید به زیبایی محیط آشپزخانه خود کمک کنید و در عین حال کیفیت مطلوبی هم بدست آورید. هود کن از بهترین­های تولید هود و اجاق گاز در ایران است که با تولید محصولاتی مطابق با بهترین استاندارد­های روز جهان نیاز شما به یک هود زیبا و با کیفیت را برطرف کرده است. هود کن در مدل های پارمیس، اطلس، مارس و آرتیما هم اکنون از طریق لینک قابل خریداری است.

  1. خوش ساخت بودن

همانطور که گفته شد زیبایی در ساخت از مهمترین شاخصه­هایی است که خانم ها هنگام خرید به آن توجه می­کنند. جزئیاتی مثل سینک ظرفشویی و شیرآلات و یراق­آلات در زیبایی محیط آشپزخانه تاثیر زیادی دارد و انتخاب شیرآلاتی متناسب با دکوراسیون آشپزخانه زیبایی محیط را دوچندان می­کند. شیرآلات راسان با تولید محصولات متناسب با انواع سبک­های دکوراسیون به شما در داشتن یک محیط دلنشین در آشپزخانه کمک می­کند. شما می­توانی بسته به نیاز خود از شیرهای دومنظوره، شیرهای هوشمند یا انواع مدل های تصفیه استفاده کنید. این شیرآلات را می­توانید از نمایندگی شیرآلات راسان تهیه کنید.

شیر هوشمند آب خوش ساخت

  1. کیفیت بالا

هزینه­ای که برای خرید یکی از لوازم آشپزخانه می­پردازید در کیفیت آن تعیین تاثیر دارد. در واقع بیشتر مواقع بالا بودن قیمت یک کالا می­تواند ناشی از کیفیت بالای آن باشد. حتما قبل از این که به خرید بروید با سرچ کردن در اینترنت مدل­های مختلف کالای مورد نظر خود را از نظر قیمت و کیفیت برسی کنید. بسیاری از فروشنده­ها در هنگام خرید قصد دارند تا با فروش کالا با قیمتی بالاتر از قیمت اصلی آن سود بیشتری ببرند. زمانی که به خرید رفته­اید و فروشنده قیمت کالا را به شما گفته است می­توانید در لحظه استعلام قیمت کالا را از سایت های معتبر بگیرید و هزینه­ای بیشتر از آنچه قیمت اصلی کالا است نپردازید. جدا از قیمت در نظر داشته باشید که هیچ برندی بی­ دلیل معروف نشده است بنابراین حتما از برندهای معتبر و شناخته شده استفاده کنید تا نسبت به کیفیت کالا اطمینان حاصل کنید.

  1. داشتن ضمانت نامه و گارانتی

داشتن ضمانت سلامت فیزیکی کالا و گارانتی از مهمترین مشخصه­های یک کالا است. توجه داشته باشید داشتن بیمه نامه ربطی به گارانتی ندارد. خدمات پس از فروش و کیفیت ارائه این خدمات باید به شکلی باشد که اگر کوچکترین مشکلی در سلامت کالا  یا کارکرد آن به­وجود آمد گارانتی بلافاصله اقدام به تعمیر کالا کند. شرکت ارائه گارانتی بسیار مهم است و یک کالا را شرکت های مختلفی گارانتی می­کند. برای آنکه بهترین شرکت گارانتی را پیدا کنید قبل از خرید محصول در مورد گارانتی و خدمات گارانتی که شرکت­های مختلف ارائه می­دهند اطلاعات لازم را کسب کنید تا در هنگام بروز مشکل در سلامت کالا گارانتی به سرعت مشکل به­وجود آمده را برطرف کند.

  1. استفاده از لوازمی که به محیط زیست آسیب وارد نمی­کنند

همه­ی ما به داشتن لوازمی برای رفتن به پیک­نیک و طبیعت­گردی احتیاج خواهیم داشت و لوازم مورد نیاز برای این تفریحات در آشپزخانه اکثر ما یافت می­شود. متاسفانه این لوازم در ۹۰ درصد مواقع از جنس پلاستیک فشرده است. این پلاستیک­های فشرده تجزیه نمی­شوند و حتی فرایند تولید آن باعث آسیب به محیط زیست می­شود. در هنگام خرید ظروف برای طبیعت گردی از لوازمی که کمترین آسیب را به محیط زیست می­زنند استفاده کنید. به عنوان مثال چوب و ظروف تولید شده از بامبو از لوازمی هستند که دوستدار محیط­زیست هستند و همچنین زیبایی منحصربه­فردی دارند. می­توانید از این ظروف زیبا برای استفاده روزمره خود استفاده کنید و از آن به عنوان یک جایگزین مناسب ظروف چینی استفاده کنید.  برای اطلاعات بیشتر در مورد مواد اولیه بازیافت پذیر برای آشپزخانه ها میتوانید این مقاله را مطالعه کنید.

نکات خرید لوازم خانگی

  1. متناسب با فضای آشپزخانه

با توجه به کوچک بودن خانه­های امروزی و زندگی در آپارتمان فضایی که معماران برای آشپزخانه در نظر می­گیرند کوچکتر شده است و همچنان لوازمی مانند یخچال فریزر و فرگاز جای زیادی می­گیرند. قبل از خرید لوازم بزرگی مانند یخچال­فریزر، گاز و ماشین ظرفشویی حتما باید اندازه­گیری دقیقی از فضای آشپزخانه خود داشته باشید. اگر بدون توجه به اندازه فضا­های درنظر گرفته شده برای موارد بزرگ به خرید بروید ممکن است دچار مشکل شوید. حتما قبل از این که به خرید لوازمی مثل یخچال بروید فضای درنظر گرفته­ شده را با متر دقیق اندازه­گیری کنید.

  1. توجه به قیمت

باید باتوجه به بودجه خودتان و در بازه قیمتی که توان پرداخت آن را دارید بهترین کالا را انتخاب کنید. در این مورد هم سرچ کردن را فراموش نکنید. می­توانید کالاهای بسیار باکیفیتی را در سایت­های مختلف پیدا کنید که ارزان­تر از قیمت کالای موجود در بازار باشد.  داشتن گواهی سلامت فیزیکی و گارانتی را فراموش نکنید و اگر به صورت اینترنتی خرید می­کنید باید از سلامت کالا اطمینان حاصل کنید.

در انتها سعی کنید تا زمان خرید لوازم آشپزخانه هارمونی رنگی را رعایت کنید و لوازمی تهیه کنید که به فضای آشپزخانه شما نزدیک باشد. به عنوان مثال زمانی که دکوراسیون آشپزخانه­ای از جنس چوب و سنگ دارید و ترکیب مدرنی را انتخاب کرده­اید، خرید ظروف گلدار و انگلیسی چندان مناسب فضای آشپزخانه شما نخواهد بود و فضای آشپزخانه و خانه شما را نامتناسب نشان خواهد داد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده