نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

مزایای یادگیری مکالمه زبان در انگلیش کلینیک

امروزه نزدیک به 1.5 میلیارد نفر در سرتاسر دنیا به زبان انگلیسی مکالمه می‌کنند و به‌دلیل گسترش فناوری، این زبان به سرعت در حال گسترش است.

یکی از دغدغه های افراد در هر بخش از دنیا یادگیری زبان انگلیسی است. در کشور ما نیز از 60 سال پیش دوره های مکالمه زبان انگلیسی وجود داشته است، ولی با پیشرفت‌های اخیر دیگر کلاس های مکالمه زبان انگلیسی به‌صورت سنتی برگزار نمی شوند و همه می‌توانند از خانه خود نیز در این کلاس ها حاضر شوند. این دوره آنلاین مکالمه زبان انگلیسی که به‌عنوان آینده آموزش زبان انگلیسی از آن‌ها یاد می‌شود، به‌صورت گسترده ای در حال افزایش است و در آینده به روش قالب تدریس زبان انگلیسی تبدیل خواهد شد. در این بخش قصد داریم به شما در مورد مزیت های حضور در دوره های آنلاین مکالمه و یادگیری این زبان صحبت کنیم:

فرصت های شغلی جدید

شاید دنیا یک زبان واحد برای برقرار ارتباط نداشته باشد ولی در شرایط مختلف زبان انگلیسی به‌عنوان زبان اصلی صحبت و مکالمه به حساب می‌آید. ازاین‌رو است که یکی از اصلی‌ترین مزیت های یادگیری زبان انگلیسی، استخدام در شرکت‌های بین‌المللی است. وقتی که شما برای استخدام در یک شرکت مراجعه می‌کنید، اولین سوالی که می پرسند توانمندی شما در زبان انگلیسی است و برای کسب مهارت مکالمه در کدام دوره مکالمه حاضر بوده اید. دقیقا به همین دلیل است که در دوران کرونا اهمیت دوره های آنلاین مکالمه زبان انگلیسی پیش از گذشته مشخص گردید.

درآمد بیشتر

تحقیقات سازمان یونسکو در سال 2014 نشان می‌دهد افرادی که در دوره آنلاین مکالمه زبان انگلیسی حضور داشته‌اند، با افزایش حقوق 10 تا 15 درصدی مواجه بوده‌اند، ولی برای حضور در سه حوزه دانش زبان انگلیسی به‌عنوان یک اصل کلیدی تلقی می‌شود. ازاین‌رو ما پیشنهاد می دهیم اشخاصیکه در این سه حوزه فعالیت می‌کنند، دوره مکالمه زبان انگلیسی درخوری را پیدا کرده و در اولین فرصت در آن ثبت نام کنند.

آ.) کسب‌و‌کار

جهانی شدن، زبان را به نقطه‌ ای از جهان سوق داد که عدم مکالمه به زبان انگلیسی به معنای بی سوادی تلقی می‌شود. نظرسنجی اخیر لینکدین نشان داد که 90 درصد از مدیران منابع انسانی، مدیران عامل و مدیران ارشد اجرایی مدعی هستند که داشتن کارمندان انگلیسی زبان برای کسب و کارشان مفید است. آن‌ها احتمالاً چنین ادعا می‌کنند ، زیرا تأثیر انگلیسی بر دنیای تجارت مدت‌ها است که احساس می‌شود. امروزه، بسیاری از شرکت‌ها برای کارمندان خود دوره های آنلاین زبان انگلیسی را تهیه می‌کنند تا با استفاده از آن‌ها مهارت مکالمه زبان انگلیسی آن‌ها را تقویت کنند.

ب) علوم پایه

یکی دیگر از حوزه هایی که زبان انگلیسی کاملا به آن مسلط شده است، علوم پایه است. امروزه شما به ندرت مقاله ای را می‌توانید پیدا کنید که به زبان غیر از انگلیسی نوشته شده باشد. ازاین‌رو کسانی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند، در این حوزه نمی توانند فعالیت آنچنانی داشته باشند.

ج) اینترنت

اینترنت از دو کشور انگلستان و ایالات متحده نشات گرفته است. ازاین‌رو زبان انگلیسی همیشه به‌عنوان مزیتی برای آن دست از افرادی که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، به حساب می‌آید. یکی از مزایای یادگیری زبان انگلیسی، دسترسی به 55 درصد از محتوای موجود در دنیای وب است. همین مسئله است که سبب شده دنیای دیجیتال مارکتینگ متکی به زبان انگلیسی باشد. آن دسته از افرادی که در این صنعت فعالیت می‌کنند، باید به زبان انگلیسی مسلط باشند.

یکی از بهترین زبان ها برای سفر

اگر فکر می‌کنید زبان انگلیسی فقط در کشورهایی مانند ایالات متحده، بریتانیا و کانادا صحبت می‌شود، خبر بسیار خوبی برای شما داریم: بیش از 50 کشور انگلیسی زبان در سراسر جهان وجود دارد. در بسیاری از شهرها، به‌ویژه در اروپا، انگلیسی تقریباً زبان دوم غیررسمی است که در آن مهاجران و گردشگران بخش قابل توجهی از جامعه را تشکیل می‌دهند. حتی در جاهایی مانند چین که چند میلیون نفر از 1.3 میلیارد جمعیت این کشور به این زبان صحبت می‌کنند، شانس زیادی برای ملاقات با انگلیسی زبانان در شهرهای آن دارید. اگر از آن دست افرادی هستید که به سفر علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود سریعا در یکی از دوره های آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنید.

امکان حضور در دانشگاه های برتر دنیا

مانند درخواست های شغلی، یکی از بهترین مزایای یادگیری زبان انگلیسی فرصت های آموزشی است. اگر مایل به دسترسی به برخی از بهترین مدارس مانند هاروارد، استنفورد، آکسفورد، کمبریج یا MIT هستید، دانستن زبان انگلیسی مزیتی باورنکردنی برای شما ایجاد می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که حدود 2 میلیارد نفر در سراسر جهان در دهه آینده زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

از فیلم ها و ادبیات روز دنیا لذت ببرید

فیلم‌های اصلی هالیوود و بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی محبوب در سراسر جهان به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. اگر شحصی فیلمی را تماشا می‌کند به زبان انگلیسی مسلط باشد، درک موضوع اصلی برای او ساده است. زیرنویس‌ها در زبان‌های دیگر گاهی اوقات می‌توانند باعث از بین رفتن معانی کلمات در ترجمه شوند که در این صورت درک داستان اصلی دشوارتر می‌شود. یکی از مزیت های حضور در دوره های آنلاین زبان انگلیسی یادگیری زبان انگلیسی ازطریق همین فیلم ها و سریال ها است.

انگلیش کلینیک

در طی تمامی سال‌هایی که دوره های آنلاین زبان انگلیسی در داخل کشور برگزار شده است ، یک دوره همیشه به‌عنوان نمونه و پیشرو این سبک از آموزش تلقی می شده است. کلینیک تخصصی رفیعی که با همت دکتر حامد رفیعی تشکیل شده است، به‌عنوان اولین دوره آنلاین زبان انگلیسی در داخل کشور معرفی می‌شود که توانسته است در سال‌های اخرین یکی از موفق‌ترین کلاس های آنلاین را برای شما عزیزان فراهم کند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده