نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

خرید یوسی رایگان با زنکسی شاپ

همان‌طور که میدانید یوسی ارز اختصاصی بازی پابجی موبایل است که چون با دلار خریداری می‌شود، در دوماه اخیر افزایش قیمت داشته و خرید آن باتوجه‌به قیمت بالای آن کمی سخت شده.

اما همچنان روش‌های زیر زمینی برای دریافت یوسی رایگان وجود دارد که 2 تا از بهترین آن‌ها را تقدیم حضور ‌می‌کنیم. این دو روش بسیار حرفه‌ای هستند و حاصل ساعت ها تحقیق و آزمون خطا می‌باشند. پیشنهاد ‌می‌کنیم از دست ندهید.

روش اول: اپلیکیشن mistplay

این روش حرفه‌ای ترین روش برای دریافت یوسی رایگان است. اگر با دقت انجام دهید حتما جواب می‌دهد.

مراحل این روش به ترتیب زیر است:

  1. دانلود برنامه mistplay از مایکت
  2. بعد از باز کردن برنامه به‌دلیل تحاریم متعدد ایران برنامه لانچ نمیشود و ارور ریجن/کشور می‌دهد. ازاین‌رو فیلترشکن خود را فعال کنید. تا اینجا نکته خاصی نبود. در ادامه به مراحل زیر بپردازید.
  3. متاسفانه این اپلیکیشن، فیلترشکن را شناسایی می‌کند و باز هم خطا می‌دهد که شما وی پی ان فعال کرده‌اید. اما باز هم یک روش وجود دارد.
  4. اینجا است که برنامه ( monkey VPN) وارد عمل می‌شود و با ایجاد تغییراتی در روند شناسایی IP شما باعث می‌شود که شناساگر های فیلترشکن از شناسایی ریجن شما ناکام بمانند.

سؤال: نسخه اصلی این برنامه ها از کجا قابل تهیه اند؟

پاسخ: ممکن است در اینترنت با نسخه های فیک این برنامه مواجه بشید؛ از اینرو می‌توانید با ورود به سایت زنکسی شاپ > منو > زنکسی مگ، توی یک پست اختصاصی برای این دو برنامه، نسخه اصلی آن‌ها را دانلود کنید.

  1. حالا باید دو برنامه (MonkeyVPN) و mistplay روی گوشی شما نصب باشد. حالا به ترتیب این دستور عمل کنید:
  2. A. فیلتر شکن خود را روشن کنید، وارد (Monkey VPN) بشوید و از قسمت سمت چپ بالا، روی سرور United states تنظیم کنید سپس در قسمت پایین روی Connect کلیک کنید تا فعالسازی آغاز شود.
  3. B. حالا وارد mistplay بشوید، ورود با گوگل را انتخاب کنید (Open with Google)، سپس در مرحله بعد فیلدهای سن و جنسیت را پرکنید تا براساس آن‌ها به شما بازی پیشنهاد کند، سپس یک صفحه قوانین بالا می‌آید که با زدن Agree وارد قسمت انتخاب یک آواتار می‌شوید.
  4. C. بعد از انتخاب آواتار مورد علاقتون، اجازه اجرای برنامه را در پس زمینه ازشما ‌می‌گیرد که اصلا چیز نگران کننده ای نیست. بعد از شما میخواهد سبک بازیی که می‌کنید را انتخاب کنید که می‌شود هم بدون انتخاب از آن عبور کنید.
  5. بعد از اتمام مراحل ثبت نام 200 الماس ناقابل به مناسبت ورود به برنامه تقدیم می‌کند.
  6. حالا توی صفحه بازی های Mistplay شما چندین بازی متنوع می‌بینید که بازی کردن اونها به شما تعدادی الماس می‌دهند که فقط کافی است شما بازی کنید، لذت ببرید و همزمان درامد زایی کنید ... (پابجی موبایل هم در فهرست این بازی‌ها وجود دارد)

    - همچنین در بخش Invite Friends می‌توانید با دعوت دوستان خود به این برنامه الماس به‌دست بیاورید.

    (نکته: بعضی اوقات بعضی بازی‌ها به حالت بوست در می آیند و برای مثال 4 برابر حالت عادی الماس می‌دهند ...)

  7. هر بازی که مدنظرتون بود را برای اینکه حین بازی الماس به حسابتون اضافه بشه باید ابتدا آن را از گوگل پلی استور دانلود کنید سپس وارد Mistplay بشوید و روی دکمه Install بازی مورد نظرتون کلیک کنید و از داخل همون برنامه mistplay وارد بازی بشید!
  8. الماس ها قابل تبدیل به گیفت کارت هستند!

    با ورود به قسمت Shop برنامه میتونید در ازای الماس، گیفت کارت گوگل پلی دریافت کنید (خیلی سخت نیست؛ شما با دوروز الماس گرفتن می‌توانید به‌راحتی گیفت کارت 10 دلاری گوگل پلی را خریداری کنید.)
  9. بعد از 48 ساعت که کد گیفت کارت براتون ایمیل شد، به پشتیبانی زنکسی شاپ که زیر این مقاله لینکش رو قرار میدیم، پیام بدید و در ازای گیفت کارتتون یوسی یا وجه نقد دریافت کنید! به همین راحتی.

نکته: ممکن است ایمیل گیفت کارت در قسمت Spam برنامه جیمیل قرار بگیرد. ازاین‌رو اگر پیدا نشد به آن قسمت هم سری بزنید.

بدون فوت وقت، روش دوم تقدیم به شما ...

بازی پابجی

روش دوم: اپلیکیشن Earn UC

این روش از روش قبل راحت‌تر است اما مدت زمان دریافت یوسی در آن کمی بیشتر طول می‌کشد!

اساس کار روش دوم اپ Earn UC است که با سرچ همین کلمه در فروشگاه play قابل دانلود است. روش دریافت یوسی از این برنامه هم به روش قبل است با این تفاوت که این برنامه مستقیماً یوسی واریز می‌کند.

نکته :این برنامه هم نیاز به فیلترشکن دارد و در ابتدای برنامه هنگام ثبت نام حتما ایمیل متصل به اکانت را وارد کنید (رمز دلخواه وارد کنید)

این دو روشی که دیدید بهترین و حرفه‌ای ترین راه برای کسانی است که از پس هزینه خرید یوسی برنمی‌ایند اما مسلماً تا یک جایی جوابگو است و بعد از چند جایزه دیگر محدود می‌شود! بعضاً افراد حوصله وقت گذاشتن را ندارند و یوسی خریدن را ترجیح می‌دهند.

خرید یوسی از زنکسی شاپ، امن، سریع، ارزان

قدیمی های پابجی موبایل همیشه دنبال جایی هستند که اولاً واسطه کمتری پیش رو داشته باشند که تعرفه و قیمت ارزان‌تری داشته باشد، دوماً سفارشات را سریع‌تر از باقی جاها واریز کند؛ که بتوانند به آن اعتماد کنند و در بیان عامیانه به پاتوق آن‌ها تبدیل شود.

زنکسی شاپ پاتوق حرفه‌ای هاست.

ما یوسی را با ارزان‌ترین قیمت و در سریع‌ترین زمان واریز ‌می‌کنیم. برای مشاهده قیمت یوسی پابجی موبایل و خرید آن باید به صفحه خرید یوسی زنکسی شاپ مراجعه کنید.

همچنین وبسایت های زومیت، زنکسی شاپ، دیجیاتو و گجت نیوز همواره در تلاشند با انتشار محتوای آموزشی و خبری بهترین اطلاعات را با شما به اشتراک بگذارند.

شما می‌توانید مقاله های دیگر از این قبیل و کلی مقاله آموزشی دیگر را در قسمت زنکسی مگ وبسایت زنکسی شاپ مشاهده کنید.

برای هرگونه سؤال در مورد یوسی پابجی موبایل و موارد دیگر می‌توانید با شماره 09931877009 تماس بگیرید یا به پشتیبانی همیشه آنلاین وبسایت زنکسی شاپ پیام دهید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده