نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

برنامه‌های متنوع آپارات گیم برای شب یلدا

همزمان با نزدیک شدن به شب یلدا آپارات گیم برنامه‌های ویژه شروع زمستان خودش را رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی آپارات گیم، سرویس آپارات گیم در واپسین روزهای پاییز 1400 اقدام به رونمایی از چند ویژه برنامه شب یلدای خود کرد.

این برنامه‌ها که از 27 آذر تا 3 دی در دسترس خواهد بود شامل بخش‌های متنوعی است که می‌توان به اشتراک بارون، تخفیف روبی، تم یلدای استریم‌ها و پک استیکر یلدا اشاره کرد.

در بخش اشتراک بارون، اشتراک استریمرها در طول جشنواره با ۳۰ درصد تخفیف قابل‌تهیه خواهد بود. لازم به ذکر است که تخفیف ذکر شده، از سهم آپارات گیم از اشتراک‌ها کم خواهد شد و سهم استریمرها از سود حاصل از اشتراک‌های به فروش رسیده (منهای مالیات بر ارزش افزوده) به‌صورت تمام و کمال به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

همچنین در بخش تخفیف روبی کاربران در روز ۳۰ آذر با کد تخفیف yalda30 می‌توانند با ۳۰ درصد تخفیف (تا سقف ۱۰۰ هزار تومان) روبی خریداری کنند. برای استفاده از این کد تخفیف که فقط ۲۴ ساعت (۳۰ آذر) در دسترس قرار دارد، هنگام خرید بسته مورد نظر روبی، کاربران باید از کد تخفیف ذکر شده در بخش وارد کردن کد تخفیف استفاده کنند.

تم یلدای استریم‌ها دیگر امکان ویژه یلدایی آپارات گیم است. آپارات گیم برای هالووین که مناسبتی جذاب برای گیمرهاست، تم ویژه‌ای را در صفحه استریم‌ها در نظر گرفته بود. حالا و برای یلدا، این مناسبت سنتی ایران، مجددا تم ویژه‌ای در صفحه استریم‌ها در روز ۳۰ آذر فعال خواهد شد.

پک استیکر یلدا هم آخرین بخش ویژه‌های آپارات گیم است. در طول جشنواره یلدای ۱۴۰۰ آپارات گیم، پک استیکر مخصوص بمب هیجان با تم یلدا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این پک استیکر فقط در طول جشنواره یلدا در دسترس قرار خواهد داشت و پس از آن، دیگر امکان استفاده از آن وجود ندارد.

برای تماشای استریم‌های آپارات گیم می‌توانید به این لینک (https://aparat.com/game/livelist) مراجعه کنید. اطلاعات تکمیلی در مورد جشنواره یلدای ۱۴۰۰ آپارات گیم نیز در این صفحه (https://aparat.com/yalda) درج شده است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده