نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰

دانش دیجیتال مارکتینگ بیار؛ جایزه ببر

۳۰ آذر شب یلدا است؛ یک شب مهم و طولانی در فرهنگ ایرانی. به همین مناسبت «صبا ویژن» در نظر دارد به شما یک هدیه یلدایی بدهد.

داستان این هدیه این است که شما در یک بازی دانش دیجیتال مارکتینگ خود را می‌سنجید و به انارهای قرمز، سبز و آبی صبا ایده می‌رسید.

در این مسابقه شما می‌توانید هر بار سه کار را انتخاب کنید و به سوالات آن پاسخ دهید. با سه پاسخ درست یک انار قرمز، دو پاسخ درست یک انار سبز و با یک پاسخ درست یک انار آبی می‌گیرید و در قرعه کشی جوایز هر دسته از انارها شرکت داده می‌شوید.

اما این انارها هر کدام چه جوایزی دارند.

  • جوایز انار قرمز: ۵۰ میلیون تومان (شارژ اکانت تبلیغات در آپارات)، ۲۰ میلیون تومان (شارژ شارژ اکانت تبلیغات در آپارات)، ۶۶۰ هزار تومان (اکانت یک ساله فیلیمو)
  • جوایز انار سبز: ۳۳۰ هزار تومان (اکانت ۶ ماه فیلیمو)، ۱۹۸ هزار تومان (اکانت ۳ ماه فیلیمو)، ۷۹ هزار تومان (اکانت ۶ ماه فیلیمو مدرسه)
  • جوایز انار آبی: ۳۳۰ هزار تومان (اکانت ۶ ماه فیلیمو)، ۱۹۸ هزار تومان (اکانت ۳ ماه فیلیمو)، ۷۹ هزار تومان (اکانت ۶ ماه فیلیمو مدرسه)

اگر می‌‎خواهید بدانید چه جوایز دیگری زیر این انارها پنهان شده‌اند، می‌توانید به سایت و صفحه اینستاگرام صباایده مراجعه کنید.

این بازی از ۲۷ آذر آغاز و در اولین روز دی ماه به پایان می‌رسد. این بازی فرصت خوبی است تا هم دانش دیجیتال مارکتینگ خود را امتحان کنید و هم ببینید که چقدر شانس دارید.

پس فرصت بازی کردن را از دست ندهید و برای رسیدن به جوایز خاص صبا ایده، دانش دیجیتال مارکتینگ خود را افزایش دهید.

با ورود به لینک زیر بازی کنید

https://campaign.sabavision.com/yaldavision


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده