نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

نرم افزار حسابداری آنلاین چیست؟ چرا از حسابداری آنلاین استفاده کنیم؟

در این مقاله قصد داریم به بررسی دلایل بهتر بودن حسابداری تحت وب در مقایسه با حسابداری های آفلاین و نصبی بپردازیم و بهترین نرم‌افزار حسابداری تحت وب را به شما معرفی کنیم.

امروزه نرم افزارهای حسابداری به جزوی جدانشدنی از کسب و کارها تبدیل شده‌اند و علت این حجم از محبوبیت آن‌ها آسان شدن مدیریت امور حسابداری کسب و کارها است. چند سالی می‌شود که نرم افزارهای حسابداری تحت وب نیز پا به عرصه گذاشته‌اند و تاکنون جایگاه ویژه‌ای در میان کسب و کارها پیدا کرده‌اند.

درواقع دوره استفاده از نرم افزارهای آفلاین به سر رسیده است و با پیشرفت تکنولوژی نرم افزارهای تحت وب و آنلاین پیشتاز عرصه شده‌اند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی دلایل بهتر بودن حسابداری تحت وب در مقایسه با حسابداری های آفلاین و نصبی بپردازیم و بهترین نرم‌افزار حسابداری تحت وب را به شما معرفی کنیم.

نرم‌افزار حسابداری آنلاین چیست؟

نرم‌افزار حسابداری آنلاین درواقع به دسته ای از نرم افزارهای حسابداری گفته می‌شود که از سیستم ذخیره‌سازی ابری استفاده می‌کنند و به این خاطر تحت وب و آنلاین ارائه می‌شوند. این ویژگی نرم افزارهای حسابداری آنلاین باعث می‌شود که دیگر نیازی به نصب نداشته باشند و از هر مکان و در هر زمان تنها با اتصال به اینترنت بتوانید به پنل کاربری خود دسترسی یابید و امور حسابداری کسب و کارتان را انجام دهید.

علاوه‌بر همه این ها، استفاده نرم افزارهای حسابداری تحت وب، (درواقع استفاده از آخرین تکنولوژی استفاده شده برای نرم افزارهای حسابداری)، بیش‌ازپیش باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود و خطاهای انسانی را به صفر می رسانند.

نرم افزار حسابداری آنلاین

چرا نرم‌افزار حسابداری آنلاین؟

نرم‌افزار‌های حسابداری آنلاین به علت همگام بودنشان با تکنولوژی های روز گزینه ی مناسب تری نسبت به نرم افزارهای آفلاین هستند. این نرم‌افزارها برای استفاده در مقایسه با نرم افزارهای آفلاین نیازی به نصب نداشته و به طبع دیگر نیازی نیست که مراحل طولانی و طاقت فرسای نصب نرم‌افزار را طی کنید. در سیستم‌های آنلاین می‌توانید تنها با ثبت نام وارد پنل کاربری خود شده و حسابداری کسب و کارتان را آغاز کنید.

یکی از ویژگی‌های بسیار خوبی که نرم افزارهای آنلاین دارند این است که به علت ابری بودن فضای ذخیره‌سازی آن‌ها دیگر نیازی به فضای ذخیره‌سازی در داخل سیستم شما ندارند و نه‌تنها فضای کامپیوتر شما را اشغال نمی کنند بلکه از سنگین شدن سیستم شما با این شیوه جلوگیری شده و به هیچ عنوان در هنگام کار با نرم‌افزار آنلاین شاهد لگ زدن یا هنگ کردن نرم‌افزار برخلاف نرم افزارهای آفلاین نخواهید بود.

علاوه‌بر این مواد نرم افزارهای آنلاین در هنگام به‌روزرسانی، به‌صورت خودکار به‌روزرسانی شده و مشکلی از این نظر برای شما به وجود نخواهند آورد.

نکات خرید نرم افزار حسابداری

نکاتی در خرید نرم‌افزار حسابداری

از آن جایی که نرم افزارهای حسابداری برای انجام امور مالی شرکت و کسب‌و‌کار مورد استفاده قرار می‌گیرند از اهمیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین در هنگام خرید نرم افزارهای حسابداری به‌خصوص نرم‌افزار حسابداری تحت وب باید به یک سری فاکتورهای مهم توجه کرد تا درنهایت اشکالی در دقیق بودن و درستی حساب و کتاب های مالی شرکت وارد نشود.

از مهم‌ترین فاکتورهایی که شما در خرید یک نرم‌افزار حسابداری آنلاین باید به آن‌ها توجه کنید به شرح زیر است:

داشبورد جامع و کامل:

یک نرم‌افزار حسابداری آنلاین باید حتما تمام خدمات مورد نیاز برای حسابداری را ارائه دهد و مناسب کسب و کارهای متفاوت باشد؛ بنابراین مهم است که داشبورد پنل کاربری آن در عین سادگی کارکرد جامع و کامل باشد و نیازهای متفاوت را پوشش دهد.

کاربری آسان:

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در هنگام خرید نرم‌افزار حسابداری آنلاین داشتن محیط کاربر پسند است که باعث می‌شود در هنگام کار با نرم‌افزار حسابداری بسیار راحت باشید و کمتر احساس نیاز به تخصص در استفاده از آن را بکنید. بنابراین برای اطمینان حاصل کردن از راحت بودن کار با نرم‌افزار حسابداری آنلاین مدنظرتان و کاربرپسند بودن محیط این نرم‌افزار، بهتر است آن را تست کنید.

نکته: عموما نرم افزارهای خوب برای اثبات حسن نیت، زمانی را برای تست رایگان نرم‌افزار حسابداری خود در نظر می‌گیرند تا کاربر با اطمینان خاطر از آن‌ها خرید کند.

قیمت مناسب:

یک نرم‌افزار حسابداری آنلاین باید باتوجه‌به میزان کارآیی و خدماتی که ارائه می‌دهد، قیمت متناسبی هم داشته باشد. یعنی بتوان گفت بابت هزینه ای که می‌کنید به همان میزان هم به‌طور منصفانه خدمات دریافت می‌کنید.

پشتیبانی مناسب:

پشتیبانی مناسب هم یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در هنگام خرید نرم‌افزار حسابداری تحت وب به آن توجه کنید. خدمات پشتیبانی خوب باعث می‌شود که شما با خیال راحت نرم‌افزار را خریداری کرده و در صورت پیش آمدن مشکل در حین استفاده از آن، بتوانید به‌راحتی با پشتیبان در میان گذاشته تا به سرعت مشکلتان رفع شود.

بنابراین باید در هنگام خرید، توجه داشته باشید که خدمات پشتیبانی نرم‌افزار حسابداری آنلاینتان، دسترسی سریع و آسانی داشته باشد و از راه‌های مختلف (تماس، پیغام، تیکت، شبکه‌های اجتماعی و...) بتوان با آن‌ها ارتباط برقرار کرد و دیگر اینکه پاسخگویی با حوصله، درست و به موقعی داشته باشند.

بهترین نرم‌افزار حسابداری آنلاین

یک نرم‌افزار حسابداری تحت وب و آنلاین زمانی بهترین نرم‌افزار حسابداری آنلاین خواهد بود که بتواند پاسخگوی نیازهای مختلف یک کسب‌و‌کار باشد و یک سری ویژگی‌های مهم را داشته باشد؛ برای مثال باید:

  1. سرعت و دقت بالایی داشته باشد.
  2. حافظ امنیت اطلاعات کاربر باشد.
  3. یکپارچگی داشته باشد.
  4. قابل استفاده برای همه ی کسب و کارها با نیاز های مختلف باشد.
  5. محیط کاربری ساده و قابل فهمی داشته باشد.
  6. و ...

داشته باشد.

فینتو، بهترین نرم‌افزار حسابداری آنلاین

شرکت فینتو در زمینه ارائه نرم افزارهای مالی و منابع انسانی فعالیت می‌کند که از نرم‌افزار‌های فینتو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نرم‌افزار حسابداری آنلاین فینتو
  2. نرم‌افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو
  3. نرم‌افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو
  4. نرم‌افزار تنخواه گردان فینتو

نرم‌افزار حسابداری فینتو جزو بهترین نرم افزارهای آنلاین و تحت وب موجود در بازار به حساب می‌آید زیرا دارای یک سری ویژگی منحصر‌به‌فرد است که درکنار ویژگی‌های دیگر، آن را به بهترین نرم‌افزار حسابداری آنلاین موجود تبدیل می‌کند.

از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد فینتو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان اتصال سایر نرم‌افزار‌های فینتو (نرم‌افزار حقوق و دستمزد، حضور و غیاب، تنخواه گردان) به نرم‌افزار حسابداری فینتو باعث می‌شود که امور مدیریتی کسب و کارتان را به‌طور کامل تحت کنترل خود داشته باشید
  2. این نرم‌افزار با داشتن داشبورد حرفه‌ای و سفارشی می‌تواند به نیازهای کسب و کارتان به‌صورت شخصی‌سازی شده پاسخ دهد.
  3. تمامی خدمات پشتیبانی فینتو رایگان بوده و در صورت ایجاد مشکل در هنگام استفاده از نرم افزارهای فینتو شما می‌توانید ازطریق تماس با شماره فینتو، گذاشتن پیام در واتس اپ و زدن تیکت در نرم‌افزار فینتو با پشتیبانی در ارتباط باشید.

همچنین فینتو به مدت ۱۵ روز مهلت تست در نظر گرفتهتا با استفاده از نرم افزارهای فینتو در این مدت، با اطمینان خاطر نرم‌افزار مورد نظرتان را خریداری کنید. شما می‌توانید برای استفاده از این مهلت استفاده رایگان به سایت فینتو مراجعه کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده