نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

چالش دوست ‌شناسی دلینو

تا حالا شده به این فکر کنید که کدام یکی از دوستان شما بیشتر از سایرین تو را می‌شناسد؟

فکر کن با چندتا سؤال و جواب ساده بتونی شناخت دوستت نسبت به خودت را بسنجی و بین دوستات یک رقابت راه بندازی. چالش دوستی دلینو یک چالش دوست شناسی خیلی باحاله که هم یک بازیه و هم یک فرصت برای برنده شدن کلی جایزه! توی این چالش دوست‌شناسی، پرسش‌نامه از چندتا سؤال درباره‌ی سلیقه‌ی غذایی و سؤال‌های دیگه توی زمینه‌های مختلف تشکیل شده که باید اونا را باتوجه‌به علائق خودت جواب بدی. بعد از جواب دادن به سؤال‌ها لینک پرسش‌نامه برات به نمایش درمیاد و می‌تونی ازطریق واتساپ، تلگرام و پیامک اون را با دوستات به نمایش بذارید.

اما چالش دوستی دلینو فقط یک بازی نیست! این چالش دوست شناسی کلی جایزه‌ی نقدی و غیرنقدی داره که قوانین برنده‌شدنش خیلی ساده‌اس. بعد از آماده‌شدن پرسش‌نامه به تو سه تا جعبه نشون داده می‌شه که هرکدام یک شانس برای برنده شدن یک کد تخفیفه و فقط کافیه روی یکی از جعبه‌ها کلیک کنید. بعد از فرستادن پرسش‌نامه برای دوستات، یادت باشه هرباری که دوستات به پرسش‌نامه‌ات جواب بدن یک شانس بیشتر برای قرعه‌کشی بزرگ این چالش داری که جایزه‌اش قراره یک آیفون 13 باشه. علاوه‌بر همه‌ی‌ این‌ها با فالو کردن صفحه‌ی دلینو می‌تونی از تخفیف‌ها و جایزه‌های هیجان‌انگیز دیگه با خبر بشی.

قوانین چالش دوست ‌شناسی دلینو

قوانینی که برای شرکت توی چالش دوست شناسی دلینو باید بدونی چندتا قانون ساده‌ان:

  • به ازای هر کدام از دوستات که به پرسش‌نامه‌ات جواب بدن یک شانس بیشتر برای شرکت توی قرعه‌کشی‌های جوایز خفن دلینو دریافت می‌کنید.
  • برنده‌های قرعه‌کشی برای دریافت جایزه حتماً باید شناسنامه و کارت ملی را همراه خودشون داشته‌باشن.
  • دلینو مجازه که مشخصات و تصویر افرادی که توی قرعه‌کشی برنده شدن را توی رسانه‌های دلینو یا سایر رسانه‌ها منتشر کنه.
  • زمان قرعه‌کشی و اعلام جوایز دلینو فقط ازطریق رسانه‌‌ی مربوط‌به دلینو (اینستاگرام) اطلاع‌رسانی می‌شه و رسمیت داره.
  • اگه دلینو در جریان چالش متوجه بشه که کاربری به هر طریقی خارج از روند معمول بازی به افزایش شانس خودش اقدام کرده، مجازه کاربر را از بازی حذف کنه.

دوستات رو بشناس آیفون ۱۳ ببر دلینو

شرایط شرکت در چالش دوست شناسی دلینو

شرکت توی این چالش دوست شناسی شرایط خاص و محدودیتی را نداره. شما با هر سن و از هر استانی که هستی می‌تونی توی این چالش شرکت کنید و دوستات را به این بازی دعوت کنید. تنها نکته اینه‌که باید ازطریق سایت یا اپلیکیشن دلینو برای ساختن حساب کاربری اقدام کرده‌باشی. توی صفحه‌ی شروع چالش باید شماره‌ی همراهی که باهاش حساب کاربری دلینو را ساختی، وارد کنید و بعد رمز عبوری که برای حساب کاربریت انتخاب کردی را وارد کنید. به همین راحتی! زمان را هدر نده و از همین الان دست به کار شو تا بتونی دوستای بیشتری را به چالش دعوت کنید و شانس بیشتری برای برنده‌شدن آیفون 13داشته‌باشی. همین حالا برای شرکت توی این چالش روی این لینک کلیک کن.

گوشی آیفون ۱۳ در حالی که در دست قرار دارد

با تخفیف‌های هیجان‌انگیز دلینو خودت را به غذای دلخواه‌ات مهمون کن و منتظر باش تا ببینی دوستات چقدر از حال دلت خبر دارن. توی چالش دوست شناسی دلینو متوجه می‌شی دوستی که بیشتر از همه تو را می‌شناسد همون صمیمی‌ترین دوستته یا اون دوستیه که فکرشو نمی‌کردی!

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده