نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

فهرست ارزانترین هتل های مشهد همراه با آدرس و امکانات

در این مطلب ارزان‌ترین هتل‌های شهر مشهد برای افرادی که قصد سفر به این شهر را دارند معرفی می‌شوند.

اگر برای سفر به مشهد در جستجوی ارزان‌ترین هتل‌ های مشهد هستید؛ این نوشتار راهنمای خوبی برای شما محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مشهد اقامتی ارزان داشته باشید باید هتل‌های ارزان مشهد را از میان هتل‌های سه، دو و یک ستاره این شهر انتخاب کنید. در ادامه ما این هتل‌ها را در قالب فهرستی به همراه آدرس پیش روی شما قرار می‌دهیم. با بررسی هر یک از این هتل‌ها می‌توانید اقامتی مقرون‌به‌صرفه را در سفر به مشهد برای خود رقم بزنید.

ارزان‌ترین هتل‌های سه ستاره مشهد

در سفر به مشهد گرچه با وفور هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف رو‌به‌رو هستیم؛ از هتل‌های لوکس پنج ستاره تا مهمانپذیرها در مشهد صرفه‌جویی داشته باشد؟

برای انتخاب ارزان‌ترین هتل‌های مشهد؛ انتخاب هتل‌های میان‌رده مشهد می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این دسته از هتل‌ها را باید میان هتل‌های سه ستاره مشهد جست‌وجو کرد. هتل مشهد ارزان در دسته هتل‌های سه ستاره درواقع هتل‌هایی را شامل می‌شود؛ که علاوه‌بر اینکه قیمت مناسبی دارند؛ امکاناتی مطلوبی را نیز به میهمانانشان ارائه می‌دهند. در ادامه فهرست هتل‌های ارزان مشهد را با معرفی هتل‌های سه ستاره این شهر آغاز می‌کنیم.

هتل فرهنگ مشهد

هتل فرهنگ و هنر

هتل فرهنگ و هنر مشهد یکی از اقامتگاه های ارزان مشهد است که ،که این هتل یک ساختمان ۶ طبقه دارد که میهمانان می‌توانند انواع اتاق‌های یک تا چهار تخته و همینطور اتاق‌های کانکت‌ و سوئیت هایی با امکانات مناسب را در این هتل رزرو کنند. همچنین رستوران هتل نیز با ارائه انواع غذاهای ایرانی نظرتان را جلب خواهد کرد. .یکی از مهم‌ترین امکانات این اقامتگاه که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد : کافی شاپ ، پارکینک جنب هتل ، پذیرش ۲۴ ساعته و صندوق امکانات است. ز دیگر امکانات و خدمات این اقامتگاه می‌توان به کافی شاپ، سالن کنفرانس، پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق چمدان اشاره کرد. ناگفته نماند؛ فاصله این هتل را تا حرم امام رضا (ع) با خودرو می‌توانید در حدود ۱۵ دقیقه طی کنید.

آدرس: میدان ده دی، ابتدای رازی غربی

هتل هاترا

هتل هاترا نیز هتلی مقرون‌به‌صرفه و با امکانات مناسب به شمار می‌رود. از ویژگی‌های خوب این هتل نزدیکی آن به بازار سرشورها است. از آن‌جا که هتل هاترا مشهد در خیابان اصلی قرار ندارد از هتل تا حرم امام رضا را می‌توانید با خودرو در زمان ۱۰ دقیقه‌ای طی کنید. در این هتل اتاق‌های یک تا چهار تخته عادی و فولبرد را می‌توانید رزرو کنید. گفتنی است که اگر خانوادگی سفر می‌کنید سوئیت‌های یک خوابه این هتل انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، خدمات خشکشویی، سرویس حرم و... اشاره کرد.

آدرس: خیابان امام رضا، دانش غربی، کوچه سرشور، نبش سرشور ۳۷

هتل آرامیس

از ویژگی‌های خوب هتل آرامیس، قرارگیری در یکی از خیابان‌های اصلی مشهد و همینطور نزدیکی به مراکز خریدی ،همچون مجتمع تجاری آلتون و زیست خاور است. ساختمان ۹ طبقه این هتل دارای اتاق‌های یک تا سه تخته است که با امکانات مناسب درون خود جای داده. اگر می‌خواهید در یک هتل سه ستاره اقامتی مستقل و به مثابه یک خانه را تجربه کنید؛ آپارتمان‌های یک خوابه با ظرفیت چهار نفر هتل آرامیس انتخاب خوبی است. که از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ، سرویس حرم، رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات و خدمات خشکشویی اشاره کرد.

آدرس: خیابان دانشگاه، خیابان گلستان غربی، بین گلستان ۱ و ۳

هتل آیران

هتل آیران نیز از دیگر هتل‌های ارزان مشهد است . این هتل مناسب کسانی است که خانوادگی یا با جمعی از دوستان سفر می‌کنند و می‌خواهند دسترسی مناسبی هم به حرم امام رضا (ع) داشته باشند. با اقامت در این هتل با یک پیاده‌روی در کمتر از ده دقیقه می‌توانید به زیارت بروید. نکته قابل‌توجه تنوع واحد‌های اقامتی در این هتل است که دست شما را برای انتخابی مناسب باز می‌گذارد. درایران می‌توانید اتاق‌های یک تخته تا سه تخته را رزرو کنید.

علاوه‌بر این آپارتمان‌های یک خوابه و اتاق‌های کانکت با ظرفیت‌های شش و هفت نفره برای پذیرایی از میهمانان در این هتل آماده شده است. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، خدمات خشکشویی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و... اشاره کرد.

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۱۰، بعد از چهار راه

هتل شیراز

اشتباه نکنید؛ هتل شیراز برخلاف نامش در شیراز نیست بلکه در مشهد قرار دارد. این هتل سه ستاره امکاناتی فراتر از ستاره‌هایش برای میهمانان در نظر گرفته است.یکی از مهم‌ترین امکانات این هتل که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد:رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، خدمات خشکشویی و سالن کنفرانس است. در این هتل می‌توانید انواع اتاق‌های یک تا پنج تخته را با امکانات مناسب رزرو کنید. گفتنی است؛ از هتل شیراز با یک پیاده‌روی ۲ دقیقه‌ای می‌توانید به برج تجاری آلتون برسید. تا مجتمع تجاری زیست خاور نیز راهی نیست.

آدرس: خیابان دانشگاه، ابتدای دانشگاه ۱۹

هتل صدر

هتل صدر سه ستاره در یکی از خیابان‌های اصلی شهر قرار گرفته است. صدر از حرم امام رضا در صورت استفاده از خودرو حدود ۶ دقیقه فاصله دارد. در این هتل ۱۱ طبقه، می‌توانید اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های دو خوابه را با امکانات مطلوب رزرو کنید. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، فروشگاه، خدمات برای معلولین، پذیرش ۲۴ ساعته و... اشاره کرد.

آدرس: خیابان دانشگاه، بین دانشگاه ۱۷ و ۱۹

هتل‌های دو ستاره مشهد

برای رزرو ارزان هتل‌های مشهد باید سری به هتل‌های دو ستاره این شهر هم بزنیم .گفتنی است که در این شهر تعداد هتل‌های دو ستاره کم نیستند و ما در ادامه ارزان‌ترین هتل‌های دوستاره مشهد را به شما معرفی خواهیم کرد

هتل خاور

هتل خاور هتلی مقرون‌به‌صرفه در نزدیکی حرم امام رضا محسوب می‌شود. برای رسیدن به حرم از هتل خاور با خودرو کمتر از ۱۰ دقیقه زمان لازم دارید. با اقامت در این هتل به بازار امام رضا و هفده شهریور دسترسی خوبی خواهید داشت. در این هتل می‌توانید انواع واحدهای اقامتی دو تخته، چهار تخته و پنج تخته و همینطور آپارتمان‌های یک خوابه و دو خوابه را رزرو کنید. یکی از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، خشکشویی و... اشاره کرد.

آدرس: خیابان امام رضا، مابین امام رضا ۱۴ و ۱۶

هتل ایساتیس

هتل ایساتیس نیز از هتل‌های دو ستاره خوب مشهد محسوب می‌شود. این هتل در خیابان معروف امام رضا قرار گرفته است و تا حرم امام رضا با خودرو 5 دقیقه فاصله دارد. خدمات و امکاناتی که هتل ایساتیس برای میهمانانش در نظر گرفته با ستاره‌هایش هماهنگ است. در این هتل می‌توانید اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته را با امکاناتی مطلوب رزرو کنید. یکی از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به رستوران، پارکینگ (با ظرفیت محدود)، سرویس رفت به حرم، و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۳۴

هتل شاکر

هتل شاکر نیز در خیابان امام رضا قرار گرفته است. این هتل تا حرم امام رضا با خودرو حدود ۱۰ دقیقه فاصله دارد. ساختمان هتل ۹ طبقه است. در این هتل می‌توانید انواع اتاق‌های دو تخته تا چهار تخته را با امکاناتی دو ستاره رزرو کنید. از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ با ظرفیت محدود، رستوران، کافی شاپ، سرویس حرم و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۳۲

هتل رازی

هتل رازی نیز یکی از هتل‌های ارزان مشهد محسوب می‌شود ،این هتل یک ساختمان ۶ طبقه است که میهمانان می‌توانند انواع اتاق‌های یک تا چهار تخته و همینطور اتاق‌های کانکت‌ با ظرفیت‌های پنج و شش نفره را در این هتل رزرو کنند. همچنین میهمانان برای صرف غذایی خوشمزه و لذیذ می‌تواند به رستوران هتل بروند.یکی از مهم‌ترین امکانات این هتل که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد : کافی شاپ ، پارکینک جنب هتل ، پذیرش ۲۴ ساعته و صندوق امکانات است.

نا گفته نماند که یکی از ویژگی‌های مهم این هتل فاصله ی آن تا حرم امام رضا است که با خودرو ۱۰ دقیقه زمان میبرد.

آدرس: میدان ده دی- ابتدای خیابان رازی

هتل انقلاب مشهد

هتل انقلاب

هتل انقلاب نیز از هتل‌های دو ستاره خیابان امام رضاست. با اقامت در این هتل علاوه‌بر اینکه به حرم امام رضا نزدیک هستید می‌توانید به‌راحتی و بدون اتلاف وقت از بازار رضا خرید‌های خود را انجام دهید. ساختمان هتل ۶ طبقه دارد و اتاق‌های هتل در انواع دو تخته، سه تخته و چهار تختهدر نظر گرفته شده است. امکانات و خدمات هتل انقلاب شامل رستوران، کافی شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته و صندوق امانات است. لازم به ذکر است که زائرینی که با وسیله نقلیه شخصی سفر کرده‌اند این انقلاب قابلیت ارائه پارکینگ به زائران را ندارد بلکه جهت تأمین خواسته ، زائرین می‌توانند از پارکینگ های عمومی اطراف استفاده کنند

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۸ جنب هتل رسالت مشهد

هتل امینیان

هتل امینیان علاوه‌بر اینکه هتلی مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود در نزدیکی حرم امام رضا نیز قرار دارد. برای طی کردن مسیر هتل تا حرم امام رضا با خودرو یک فاصله ۱۰ دقیقه‌ای را باید مد نظر داشته باشید. در این هتل می‌توانید اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت‌هایی با ظرفیت چهار نفر را رزرو کنید. گفتنی است واحدهای اقامتی این هتل را با امکانات فولبرد می‌توانید با قیمتی مناسب رزرو کنید.یکی از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، کافی شاپ و خدمات تور اشاره کرد.

آدرس: بلوار امام رضا، خیابان عنصری، عنصری غربی ۹

هتل‌های یک ستاره مشهد

همان‌طور که ذکر شد؛ هتل‌های یک ستاره مشهد با قیمتی مناسب نیز از دیگر گزینه‌های شما برای اقامتی مقرون‌به‌صرفه در شهر مشهد است. اما باید در نظر داشته باشید که برای اقامت در این دسته از هتل‌ها باید کمی انتظار خود را از اقامتی کاملا بر وفق مراد پایین بیاورید. گرچه در این مورد باید گفت که در میان هتل‌های یک ستاره مشهد هتل‌هایی با قیمت‌هایی نزدیک به هتل‌های دو ستاره هم پیدا می‌شود از جمله می‌توان به هتل‌هایی مانند هتل نسیم، هتل آبشار، هتل صابر، هتل ذاکر، هتل سقا و... اشاره کرد.

اما از میان هتل ‌های یک ستاره ‌‌ای که می‌توانند اقامتی ارزان را در مشهد برای شما رقم بزنند؛ می‌توان به هتل آرسان، هتل آپارتمان قصر آیدین، هتل پرستاره، هتل آپارتمان میزبان، هتل آپارتمان مینا، هتل آپارتمان معین درباری، هتل آپارتمان قصر خورشید، هتل آپارتمان افرا، هتل آپارتمان جمالی، هتل آپارتمان ارغوان، هتل آپارتمان غدیر و..... اشاره کرد.

به پایان معرفی ارزان‌ترین هتل‌های مشهد رسیدیم. امیدواریم در سفر به مشهد این فهرست به کارتان بیاید و بتوانید هتل مشهد ارزانی کخ مد نظرتان است را در این شهر رزرو کنید. اگر هنوز برای سفر به مشهد آماده نشده‌اید دل به جاده‌اش بسپارید بی‌تردید در اشتیاق رسیدن گذر زمان را حس نخواهید کرد.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده