نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

اجاره خودرو در کیش

جزیره زیبای کیش با داشتن انواع جاذبه‌های گردشگری سالانه شاهد مسافران زیادی ‌است.

این جزیزه یکی از جزایر مهم جنوبی ایران محسوب می‌شود. آب و هوای جزیره کیش در اکثر اوقات از سال گرم و مرطوب ‌است و بارندگی در این منطقه کم است. درختان و گیاهانی که در این جزیره رشد می‌کنند، شامل نخل، ممرز و ... ‌است. جزیره کیش یک منطقه توریستی جذاب در کشور ما ‌است و هتل‌ها و مهمان خانه‌های مجللی را در خود جای داده است. یکی از پرطرفدار‌ترین تفریح مسافران در این منطقه، پیاده‌روی در پارک‌ها، دوچرخه‌سواری و گردش در جزیره با اجاره خودرو در کیش ‌است. برای گشت‌و‌گذار در مناطق زیبای این جزیره می‌توانید یک ماشین یا موتور کرایه کنید. مراکز خرید زیادی در کیش وجود دارند که مکان مناسبی برای گردش و تفریح هستند. یکی از تفریحات شایع در این جزیره، اجاره خودرو در کیش از سوییچ کیش است. شما می‌توانید با اجاره انواع ماشین‌های لوکس و زیبا اوقات خوشی را در جزیره سپری کنید.

اجاره ماشین در کیش

همان‌طور که گفته شد اجاره ماشین در کیش یکی از تفریحات مهیج و جذاب در این جزیره ‌است. وجود انواع ماشین‌های گران‌قیمت و مدرن در این جزیره برای بسیاری از مردم جالب و هیجان‌انگیز است. یکی دیگر از دلایل اجاره خودرو در کیش، مکان‌های دیدنی بسیار زیاد آن است. برای گشت‌و‌گذار در جزیره و بازدید از این مناطق توریستی، می‌توانید از یک خودرو اجاره‌ای با بهترین امکانات استفاده کنید.

کیش، جزیره ای تفریحی با مساحت 91.5 کیلومتر مربع (35.3 مایل مربع) در شهرستان بندرلنگه، استان هرمزگان، در سواحل جنوبی ایران در خلیج فارس است. به‌دلیل موقعیت منطقه آزاد تجاری، این جزیره با مراکز خرید متعدد، جاذبه‌های توریستی و هتل‌ها و استراحتگاه‌های مدرن به‌عنوان یک منطقه توریستی فوق‌العاده به حساب می‌آید. جمعیت آن تقریباً 40000 نفر و حدود 1 میلیون بازدید کننده در سال دارد.

جزیره کیش پس از دبی و شرم الشیخ یکی از پربازدیدترین مقاصد تعطیلات در خاورمیانه است. گردشگران بسیاری از کشورها که برای ورورد به ایران نیاز به ویزا دارد و مایل هستند که به منطقه آزاد کیش سفر کنند، از اخذ ویزا معاف هستند. برای آن دسته از مسافران، مجوز سفر در بدو ورود توسط مقامات کیش صادر می‌شود و مدت اعتبار آن 14 روز است.

جزیره کیش در تاریخ با نام‌های کامتینا و آراکیا ذکر شده است. با تأسیس سلسله هخامنشیان، خلیج فارس به‌شدت تحت‌تأثیر قرار گرفت. کیش به‌ویژه از لحاظ اقتصادی و سیاسی با تمدن مادها پیوند خورده بود. در سایه امپراتوری، جزایر خلیج رونق یافت، دریانوردی در خلیج فارس گسترش یافت و از کشتی‌های بهتری برای حمل مسافر و کالا استفاده شد. وسایل کمک ناوبری از جمله فانوس دریایی برای تسهیل دریانوردی در خلیج فارس راه اندازی شد.

در دهه 1970، محمدرضا پهلوی، آخرین شاه ایران، جزیره کیش را به یک اقامتگاه مجلل برای نخبگان بین‌المللی و یک کانون گردشگری تبدیل کرد و یک کازینو بزرگ (پس از انقلاب ایران به هتل بین‌المللی شایان تغییر نام داد) . فرودگاه کیش برای جابجایی کنکورد طراحی شده است. پس از انقلاب اسلامی جزیره کیش به مرکز خرید معاف از گمرک تبدیل شد.

دلیل اصلی وجود اماکن و مناطق گردشگری و تاریخی در جزیره کیش، وجود قدمت و تمدن دیرینه آن است و بسیاری از مسافران برای بازدید از این مناطق به جزیره کیش سفر می‌کنند. شما می‌توانید با اجاره خودرو در کیش ازطریق روش‌ حضوری درمنطقه یا روش آسان‌تر ازکه طریق سایت‌ها و مجموعه‌های مرتبط ‌است، قبل از ورود به جزیره ماشین مورد نظر خود را با هر طرح و مدلی و باتوجه‌به قیمت‌های موجود کرایه کنید و در زمان ورود به جزیزه آن را تحویل بگیرید.

شرایط اجاره خودرو در جزیره کیش

شرایط اجاره خودرو در کیش

شرایط اجاره خودرو در کیش در بیشتر شرکت‌ها یک شرایط ثابت ‌است و مدارک و مشخصات مختلفی را برای کرایه هر نمونه از خودرو نیاز دارند. به‌عنوان مثال، دریافت چک معتبر و بانکی، مدارک مربوط‌به شغل معتبر، دریافت ودیعه جریمه راهنمایی و رانندگی، ودیعه نقدی برای کرایه ماشین در کیش، استعلام و احزار محل سکونت.

تهیه این مدارک برای اجاره خودرو در کیش برای بعضی از افراد کمی‌دشوار است، به همین دلیل ممکن است از کرایه ماشین منصرف شوند. و اما مجموعه سوییچ کیش به‌عنوان یک مجموعه فعال در زمینه انواع ماشین‌های اجاره در سراسر کشور و حتی خارج از کشور، شرایط نسبتاً آسانی را برای مشتریان و همراهان خود در نظر گرفته است تا بتوانند از خدمات سوییچ کیش به‌راحتی و با کمترین دردسر بهره‌مند شوند. هدف اصلی مجموعه سوییج کسب رضایت مشتریان و ارائه بهترین و سریع‌ترین خدمات در زمینه کرایه خودرو در کیش و سایر مناطق کشور بوده است.

شرایط آسان و راحت اجاره خودرو سوییچ کیش

از خدمات سوییچ کیش می‌توان به اجاره انواع ماشین و اجاره موتور در کیش را نام برد. ماشین‌های موجود در این مجموعه از تنوع بالایی برخوردار هستند و شما می‌توانید باتوجه‌به بودجه در دسترس، خودرو مورد نظر خود را برای کرایه یک روزه یا بیشتر انتخاب کنید. از آن‌جا که تهیه مدارک برای همه ی افراد امکان‌پذیر نیست، سوییچ کیش با شرایط و مدارک آسان و با بهترین قیمت انواع ماشین‌های کرایه‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و شما می‌توانید برای اجاره خودرو در کیش اقدام کنید. سابقه بسیار بالای سوییچ کیش در زمنیه رنت ماشین در کیش، باعث شده است که صلاحیت و کیفیت ارائه خدمات این مجموعه به مشتریان و همراهان آن ثابت شود. همکاری با معتبر‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های اجاره خودرو با سوییچ کیش سبب اطمینان بسیار بالای مشتریان این مجموعه شده است. شرایط ایجاد شده در سوییچ کیش برای اجاره خودرو در کیش شامل؛ اجاره خودرو بدون راننده، اجاره خودرو بدون چک و اجاره خودرو بدون ودیعه نقدی ‌است.

ارائه سرویس در سوییچ کیش همیشه نیازمند ارائه چک کارمندی و معتبر نیست و مشتریان قادر خواهند با تحویل مدارک دیگر خودرو مورد نظر خود را کرایه کنند و این نشان‌دهنده سازگاری مجموعه سوییچ کیش با مشتریان و همراهان خود ‌است.

مدارک قابل ارائه در ازای چک کارمندی شامل؛ ارائه اسناد و مدارک شناسایی برای اجاره آسان خودرو در کیش ازطریق سوییچ کیش است. از دیگر شرایط آسان سوییچ کیش این است که لازم به ارائه مدارک شغلی معتبر است. شما می‌توانید با ارائه جواز کسب یا کپی آن خودرو مورد نیاز خود را برای هر مدت زمان اجاره کنید.

همان‌طور که گفته شد برای اجاره خودرو می‌توانید ازطریق سایت‌های مربوطه و در شهر خود اقدم کنید. یکی از بهترین مزیت‌های اجاره خودرو در کیش ازطریق مجموعه سوییچ کیش این است که شما می‌توانید به‌صورت رایگان ازطریق سایت مجموعه ماشین مورد نظر خود را برای هر مدت زمان رزرو کنید و در صورت لغو رزور و منصرف شدن هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد شد و به‌صورت رایگان می‌توانید رزرو خود را لغو و کنسل کند.

زنی کلید به دست داخل خودرو اجاره ای

هزینه اجاره ماشین در کیش

در رابطه با هزینه اجاره ماشین در کیش، سوییچ کیش کیش این امکان را فراهم اورده است که شما بتوانید با هزینه‌ای کمتر از سایر شرکت‌های اجاره خودرو، ماشین مورد نظر خود را کرایه کند. شرایط آسان و قیمت ارزان از ویژگی‌های بارز این مجموعه ‌است که آن را از سایر شرکت‌ها متمایز می‌سازد. تمامی خودرو‌های موجود در سوییچ کیش از نظر فنی سالم و بررسی شده‌اند و شما می‌توانید با این خودرو‌های اجاره‌ای سفری امن، راحت و بدون دردسر را تجربه کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده