نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰

روش‌های تبدیل شدن به یک گیمر پولدار از زبان پردیس وو

سرور پردیس یک سرور ورلد آف وارکرافت است که از سال 2010 فعالیت می‌کند و قدمت زیادی دارد.

با بازی کردن این گیم در سرور پردیس، شما می‌توانید به ارائه خدمات به سایر بازیکنان، از آن‌ها پول دریافت کنید. اگر با این بازی آشنایی ندارید حتما روی لینک زیر کلیک کنید.

شخصیت های وارکرفت

آشنایی بیشتر با بازی ورلد آف وارکرافت

شما در سرور پردیس این امکان را دارید که شغلی برای خود انتخاب کنید و با ارائه خدمات به سایر بازیکنان به درآمد واقعی دست پیدا کنید. این سرور از نسخه کاتا، 4.3.4 پشتیبانی می‌کند. این نسخه در سال 2010 عرضه شد ولی به‌دلیل محبوبیت بالا و سبک بودن بازی در مقایسه با نسخه های جدید برای بازی انتخاب شده است. حجم بازی حدود ۱۸ گیگ است.

شما می‌توانید با تهیه بازی ورلد آف وارکرافت نسخه 4.3.4 (کاتاکلیزم) از سایر سایت‌های دانلود، مانند سایت download.ir و سپس تغییر ریلم بازی به آدرس cata.pardiswow.net (یا دانلود از خود سایت پردیس) به جمع سایر بازیکنان پردیس بپیوندید. درحال حاضر سرور مدت زمان کمی است که به شکل فرش ران شده، پس اکثر باسها و اینسها هنوز توسط هیچ گیلد (اتحادی) شکست داده نشده اند و این موضوع جذابیت بازی در این سرور را دو چندان می‌کند. همچنین فیکس بسیار بالا و شباهت خیلی زیاد به سرور اصلی از نظر برنامه‌نویسی، از دیگر نقاط قوت این سرور است. تعداد بازیکن این سرور نیز باتوجه‌به تازه بودن ریلم، زیاد است.

وارکرفت شخصیت سبز با موهای قرمز

اگر شما قبلا بازی ورلد آف وارکرافت را در سرور دیگری انجام داده اید می‌توانید با ارائه آن اکانت، یک بوست رایگان در سرور پردیس بگیرید و به عبارتی هیروی خود را به این سرور منتقل کنید. توجه داشته باشید که این فرصت محدود است و به‌زودی این فرم از دسترس خارج خواهد شد.

ورود به صفحه درخواست بوست رایگان در سرور

فرصت را از دست ندهید و همین الان به جمع ما در پردیس اضافه شوید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده