نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

درگاه پرداخت رایان‌پی مناسب برای استریمرهای ایران

استریمرها در سال‌های اخیر توانسته‌اند در بستر اینترنت و در قالب یک کسب‌و‌کار الکترونیکی، به درآمدهای بسیار خوبی دست پیدا کنند.

اکنون مشهورترین استریمرها در ایران و جهان، گیم‌استریمرها هستند، و در این حوزه‌ فعالیت دارند و از قضا بسیاری‌شان در کسب درآمدهای بسیار بالا موفق هستند. به‌طور کلی پلتفرم‌های مختلفی برای فعالیت استریمرها وجود دارد تا بتوانند در بستر آن به تولید محتوا بپردازند، اما در میان آن‌ها، دو پلتفرم خارجی Twitch و You Tube و پلتفرم آپارات در ایران از جمله پرمخاطب‌ترین پلتفرم‌ها برای استریمرها به شمار می‌روند. در حقیقت استریمرها با جذب مخاطبان بیشتر می‌توانند درآمد خود را به شکل تصاعدی افزایش دهند و پلتفرم‌ها نیز از فعالیت مستمر و پویای استریمرها استقبال می‌کنند. هرچه‌قدر استریمرها محتوای با کیفیت‌تری را به‌صورت منظم تولید کنند، به قاعده حمایت‌های مالی بیش‌تری نیز از طرف مخاطبان‌شان دریافت خواهند کرد. این به غیر از درآمدی است که استریمرها ازطریق تبلیغات برندهای گوناگون به‌دست می‌آورند.

رایان پی آپارات

دریافت حمایت مالی ازطریق درگاه پرداخت رایان پی

همان‌طور که اشاره کردیم به‌طور کلی استریمرها به دو شیوه درآمد کسب می‌کنند. اول ازطریق حمایت مالی و دوم ازطریق تبلیغات. اما حمایت مالی مخاطبان استریمرها از چه طریقی انجام می‌شود؛ درواقع لینک پرداخت اینترنتی در این زمینه بهترین گزینه برای استریمرها است. برای نمونه درگاه پرداخت رایان پی، به‌عنوان یکی از شرکت‌های پرداخت یار معتبر که استریمرهای ایرانی می‌‌توانند به‌سادگی و با مراجعه به سایت رایان پی، پس از طی مراحل ثبت‌نام و احراز هویت در طی ۲۴ ساعت، این سرویس را دریافت کنند. به عبارت دیگر استریمرها می‌توانند به کمک لینک پرداخت از حمایت مالی آنلاین طرفداران خود بهرمند شوند. لینک پرداخت رایان پی امکانات و قابلیت‌هایی دارد که به استریمرها امکان می‌دهد حمایت‌های مالی دریافت شده‌ی خودشان را به‌صورت آنلاین در هنگام استریم کردن محتوا به نمایش بگذارند. درنهایت نیز این شیوه سبب می‌شود درآمد آن‌ها ازطریق حمایت‌های مالی افزایش بیابد. رایان‌پی با پشتیبانی از 99 تراکنش همزمان در ثانیه این نوید را به استریمرهای پرمخاطب می‌دهد که تمام تراکنش‌های آن‌ها بدون هیچ خللی انجام خواهند شد. در ادامه به معرفی برخی از مشهورترین و پردرآمدترین استریمرهای ایران و جهان می‌پردازیم.

استریمرهای مشهور جهان

حسن آبی

حسن آبی یکی از برترین استریمرهای جهان است. او را بیشتر در راستای تفسیرهای سیاسی‌اس از وقایع می‌شناسند و مخاطبانش به همین دلیل جذب محتواها او شده‌اند. دیدگاه‌های او همواره بازخوردهای رسانه‌ای مختلفی داشته است. حسن آبی در بستر پلتفرم توییچ فعالیت می‌کند و بازخوردهای رسانه‌ای استریم‌های حسن آبی برای این پلتفرم معمولا بی‌سابقه بوده است. حسن آبی گاهی از استریمرهای دیگر نیز دعوت می‌کند تا با او به بازی بپردازند و این همکاری‌های او با دیگر استریمرها نیز از جمله محتواهای پربازید او به شمار می‌رود. درآمد حسن‌آبی در 2 سال اخیر چیزی در حدود 2.810.480 دلار از پلتفرم توییچ تخمین زده می‌شود.

Summit1g سامیت‌وان‌جی

یکی از موفق‌ترین استریمرهای جهان شخصی است با نام جرید راسل لازار اهل امریکا که درواقع بازیکن سابق رقابت‌های CSGO بوده است که یک نوع ورزش الکترونیک به‌شمار می‌رود. او از سال 2012 وارد جهان استریمرها شده است و درواقع یک گیم‌استریمر حرفه‌ای است که انواع بازی‌های مشهور و محبوب را انجام می‌دهد و ازاین‌رو طرفدارها و مخاطبان بسیاری دارد. از جمله بازی‌هایی که او تا به حال به آن‌ها پرداخته است، می‌توان به بازی‌هایی چون Escape from ، PUBG ، GTA V و summit hit اشاره کرد. سامیت‌وان‌جی در بستر توییچ فعالیت می‌کند و در سال 2020 در ازای هر استریم حدود ۳۱۰۰۰۰ بیننده داشته است. او اکنون بیش از ۵ میلیون دنبال کننده دارد که بیش‌ترین تعداد دنبال کننده در پلتفرم توییچ به‌شمار می‌رود.

اکس‌کیوسی

یکی دیگر از برترین استریمرهای جهان، فلیکس لنگیل کانادایی است. او در جهان استریمرها با نام مستعار XQC شناخته می‌شود. او نیز بازیکن حرفه‌ای سابق اورواچ بوده است و در پلتفرم توییچ فعالیت می‌کند. شهرت اکس‌کیوسی بیشتر به خاطر بازی‌های حرفه‌ای است که در ورزش الکترونیک اورواچ انجام داده است. درواقع او پیش از استریمر شدن به‌عنوان کاپیتان تیم Dallas Fuel در لیگ اورواچ شرکت داشت. اما در سال‌های اخیر در توییچ به‌عنوان استریمر بازی‌های گوناگون دیگری را نیز انجام می‌دهد. در روزمه‌ی فعالیت‌های او حدود ۶ میلیون ساعت تماشا برای یک ماه تولید محتوا وجود دارد.

Tyler1 تایلر وان

یکی از محبوب‌ترین استریمرهای پلتفرم توییچ در جهان تایلروان است. او شخصیت خاصی دارد و در عین‌حال که رفتارهایی گاهاً ناهنجار نیز از او سر می‌زند، اما از جمله محبوب‌ترین استریمرها در این فضا به شمار می‌رود. تایلر وان درواقع بازیگر حرفه‌ای لیگ است و تنها ۲۳ سال سن دارد. این استریمر چند ویژگی ظاهری ثابت و منحصربفرد دارد؛ جوانی عضلانی و کوتاه‌قد که همواره با یک زیرپوش رکابی در حال فریاد زدن است و البته از یک هدست لاجیتک نیز استفاده می‌کند. مهارت اصلی تایلر وان بازی کردن با شخصیت Draven است. تایلر وان علاقه‌ی خاصی به این هیرو دارد و مهارت خاصی نیز در بازی کردن با آن به‌دست آورده است. اکنون محبوبیت او در توییچ به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

DrLupo

یکی دیگر از مشهورترین استریمرهای جهان در حال حاضر Benjamin DrLupo نام دارد. او در یوتیوب و توییچ فعالیت می‌کند و توانسته بیش از ۲.۵ میلیون دنبال‌کننده را به خود جذب کند. این استریمر مشهور درواقع بازیگر حرفه‌ای Rogue است و علت اصلی محبوبیت و شهرتش نیز فعالیت‌های خیریه و بازی‌های Fortnit بوده است. همچنین او علا‌وه‌بر اینکه به‌صورت منفرد استریمر موفقی است، عضو یک گروه استریمر با عنوان Ninja نیز است و در صفحه‌ی خود در بستر توییچ، بازی‌های این گروه را نیز منتشر می‌کند. در رزومه‌ی فعالیت‌های او، سه و نیم میلیون تماشا برای استریم کردن بازی Tarkov به چشم‌ می‌‌خورد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده