نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

کسب درآمد از روبیکا و اینستاگرام به طور همزمان

با توسعه مدرنیته و افزایش استقبال مردم از فضای مجازی، کسب وکارهای آنلاین به شکل انفجاری توسعه یافتند.

شیوع بیماری کرونا و گسترش دورکاری در سرتاسر جهان و همچنین کشور ما به این سیل توسعه دامن زدند، تا جایی که به جرات می‌توان گفت در حال حاضر یکی از پولسازترین راه‌های کسب درآمد اینترنتی علاوه‌بر همکاری در فروش، همین فضای مجازی به‌خصوص روبیکا و اینستاگرام است. اگر شما هم به‌دنبال پولسازی در این فضای بی‌انتها هستید با ما همراه باشید تا شما را با دو پلتفرم پولساز ایران و ایده‌های کسب درآمد از آن‌ها آشنا کنیم.

کسب درآمد از اینستاگرام

در کشور ما اینستاگرام پرطرفدارترین شبکه اجتماعی است که روزبه‌روز به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود. در اینستاگرام ایده‌های بسیاری برای کسب درآمد وجود دارد و افراد زیادی ازطریق این شبکه پرمخاطب به درآمد رویایی رسیده‌اند. فضای رایگان و در دسترس اینستاگرام بستری مناسب برای کسب درآمد است؛ این فضا روزبه‌روز هم برای کسب درآمد بهبود می‌یابد و به امکانات آن افزوده می‌شود. بسیاری از ایده‌های پولسازی از اینستاگرام نیاز به داشتن سرمایه اولیه و کسب مجوز و حتی صرف زمان و هزینه ندارند. برخی از پولسازترین ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام به شرح زیر هستند.

کسب درآمد از اینستاگرام ازطریق فروش کالا

اینستاگرام یک ویترین کم‌هزینه و پرمخاطب است که شما می‌توانید محصولاتتان را به‌راحتی در آن به فروش برسانید. فرقی نمی‌کند که شما فروشگاه حقیقی داشته باشید یا اینکه فقط ازطریق فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینستاگرام به عرصه محصولات خود بپردازید. از مزایای خوب اینستاگرام برای فروش کالا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای فروش کالا در اینستاگرام

- عدم نیاز به مکان فیزیکی و پرداخت اجاره بها و هزینه‌های برق و آب و...

- تعداد مخاطبان بسیار زیاد نسبت به فضای واقعی

- امکان بازاریابی و تبلیغات کم‌هزینه و افزایش تعداد مشتریان

- امکان برندسازی و دیده شدن بیشتر فروشگاه‌های واقعی

کسب درآمد از اینستاگرام ازطریق سیستم همکاری در فروش یا فروش غیرمستقیم

افرادی که برای کسب درآمد ازطریق فروش اینستاگرامی سرمایه ندارند می‌توانند ازطریق سیستم مشارکت در فروش به درآمد برسند. درواقع، این افراد به‌عنوان ادمین، پشتیبان، پاسخگوی آنلاین، ارسال‌کننده محصولات، تبلیغ نویسی و... می‌توانند در بالا رفتن میزان فروش صاحبان مشاغل سهیم باشند و به‌صورت ماهانه یا پورسانتی درآمد کسب کنند.

اخیرا اینستاگرام با فراهم کردن امکان پرداخت مستقیم فرصت کسب درآمد دلاری ازطریق سیستم همکاری در فروش برای سایت‌ها و برندهای خارجی را هم فراهم کرده است. افراد ازطریق اشتراک‌گذاری لینک‌ها در فضای اینستاگرام مشتریان را به وب‌سایت و صفحات فروشگاهی ارجاع می‌دهند و به ازای این کار درآمد دلاری کسب می‌کنند.

 کسب درآمد از اینستاگرام از طریق ارائه خدمات

کسب درآمد از اینستاگرام ازطریق ارائه خدمات

از متداول‌ترین راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام که به سرمایه آنچنانی نیاز ندارد، کسب درآمد ازطریق ارائه خدمات در اینستاگرام است. ایده‌های بسیاری برای کسب درآمد از این راه وجود دارد که بعضی از پولسازترین آن‌ها عبارت‌اند از:

ارائه خدمات آموزشی

یکی از ایده‌های کسب درآمد ازطریق ارائه خدمات در اینستاگرام، ارائه خدمات آموزشی در فضای اینستاگرام و فروش پکیج‌های آموزشی است. اگر شما در زمینه خاصی مهارت دارید کافی است به آموزش آن در فضای اینستاگرام بپردازید و ازطریق جذب فالورهای اینستاگرام و جلب اعتماد آن‌ها درنهایت با فروش پکیج‌های آموزشی به درآمد برسید. از پولسازترین پکیج‌های آموزشی که در اینستاگرام در بین کاربران ایرانی فروش‌های میلیاردی را تجربه کرده‌اند، پکیج‌های آموزشی با محتوا مربوط‌به موفقیت و قانون جذب را می‌توان نام برد.

ارائه خدمات به کاربران اینستاگرام برای ارتقا پیج‌های آنها

افراد زیادی ازطریق این ایده‌ها به درآمدهای فوق‌العاده رسیده‌اند. بسیاری از کاربران اینستاگرام در فضای اینستاگرام پیج‌های کاری و خدماتی دارند و برای ارتقا این پیج‌ها حاضر به پرداخت هزینه‌های زیادی هستند تا به هر نحو به دیده شدن کسب وکار و خدمات خود کمک کنند. در این بین افرادی که با ایده‌های مختلف ازطریق ارائه خدمات به صاحبان مشاغل و پیج‌های خدماتی از آن‌ها هزینه زیادی دریافت می‌کنند برای این ایده‌های خدماتی عبارت‌اند از:

گسترده

اگر شخصی بخواهد پیج شخصی خود را در اینستاگرام تبلیغ کند، باید مراحل زیادی را طی کند. برخی از این مراحل شامل پیدا کردن یک پیج مطمئن به منظور سفارش تبلیغات، ساخت بنر تبلیغاتی با محتوا مناسب، چک کردن روند کار، پرداخت هزینه‌ها و... می‌شوند. طبیعتا اگر این فرد قصد تبلیغات هم‌زمان در چند پیج را داشته باشد، باید زمان و انرژی زیادی برای طی کردن این مراحل صرف کند. گسترده‌ها گروه‌هایی هستند که افراد می‌توانند با سفارش تبلیغات به آن‌ها پیج خود را به‌صورت هم‌زمان در چندین پیج تبلیغ کنند و بازدهی تضمین شده‌ای از این تبلیغات گسترده دریافت کنند. ایده گسترده اولین‌بار در تلگرام مورد استفاده قرار گرفت و جز ایده‌های بسیار درآمدزایی در فضای مجازی به حساب می‌آید. شما با واسطه‌گری بین اشخاص و پیج‌های پرمخاطب می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای و فقط با مدیریت مراحل کار و تضمین اصالت پیج‌های تبلیغاتی به درآمد نجومی برسید.

تولیدمحتوا

تولیدمحتوا برای کاربران اینستاگرام یکی دیگر از ایده‌های خدماتی برای کسب درآمد از اینستاگرام است. افراد زیادی در اینستاگرام کسب وکارهای مجازی دارند. رقابت کسب وکارهای اینستاگرامی بیشتر بر سر جلوه‌های بصری و مهارت‌های دیده شدن از راه الگوریتم اینستاگرام وابسته است. تولیدمحتوا و پشتیبانی فنی این پیج‌ها برای افرادی که در این زمینه مهارت دارند یکی از بهترین ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام بدون داشتن سرمایه است.

امنیت پیج

بعضی از کاربران اینستاگرام مانند بلاگرها و پیج‌های آموزشی یا حتی پیج‌های فروشگاهی دنبال‌کنندگان زیادی در این شبکه اجتماعی دارند. برای صاحبان این پیج‌ها ازدست دادن این پیج و مخاطبانش به‌معنی از دست رفتن کسب وکار و سال‌ها زحمت و هزینه‌شان است. در این بین افرادی هستند که به ترفندهای بازگردانی پیج‌های از دست رفته و جلوگیری از هک شدن پیج توسط هکرها مسلط هستند.

این افراد در قبال برقراری امنیت برای پیج‌های پرمخاطب مبالغی را از صاحبان پیج دریافت می‌کنند. ایده امنیت پیج مدتی است که در اینستاگرام رایج شده است و سلبریتی‌ها و بلاگرهای زیادی برای تأمین امنیت پیج‌شان از این افراد استفاده می‌کنند؛ اما حقیقتا هنوز هم پشت پرده این ایده برای کسی قابل دسترس نیست. چون اینستاگرام به‌عنوان یک شبکه اجتماعی بسیار رایج هنوز هم از وجود ترفندهای مخفی برای بازگردانی پیج‌های دسیبل شده و... خبری منتشر نکرده است و به نظر تأمین امنیت پیج تنها یک ترفند پولساز است که عملا هیچ زحمتی جز فعال کردن پسوردهای چند کاراکتری و تایید دو مرحله‌ای اینستاگرام ندارد.

کسب درآمد ازطریق بهینه‌سازی محتوا

بهینه‌سازی محتوا یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باعث افزایش تعداد دنبال‌کنندگان یک پیج یا وب‌سایت می‌شود. در اینستاگرام مشاغل زیادی فعال هستند که صاحبان آن‌ها نسبت به الگوریتم اینستاگرام ناآشنا هستند. این افراد برای رونق پیج و کسب وکارشان از افرادی برای ایجاد جلوه‌های بصری، هشتگ‌گذاری هدفمند، کپشن‌گذاری صحیح و تعامل در اینستاگرام به منظور ارتقا پیج کمک می‌گیرند.

درواقع، هر اندازه که پیجی با الگوریتم اینستاگرام تطابق بیشتری داشته باشد امکان قرار گرفتن پست‌ها در کاوش و جذب لایک، کامنت و فالورهای واقعی برای آن پیج افزایش می‌یابد. معمولا این کار در قالب ادمینی یا تولیدمحتوا برای اینستاگرام انجام می‌شود و افرادی که این مهارت‌ها را دارند می‌توانند از این طریق کسب درآمد کنند.

اینفلوئنسرها و تبلیغات

اینفلوئنسرها افراد شناخته شده و اصطلاحا تأثیرگذار در فضای مجازی هستند. این افراد یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبلیغات گسترده در فضای مجازی به حساب می‌آیند. در شبکه اینستاگرام اینفلوئنسرها به چند دسته مختلف تقسیم می‌شوند؛ این افراد می‌توانند قهرمانان ورزشی، سلبریتی‌ها، بلاگرها و ماینرها و... باشند. معمولا بلاگرها و ماینرها افرادی هستند که ازطریق شهرت خود به کسب درآمد در فضای مجازی می‌پردازند.

بلاگرها افرادی هستند که بیشتر ازطریق اشتراک‌گذاری لایف استایل یا تجربیات و هنرهای خود به شهرت رسیده‌اند و پیج‌های پرمخاطبی دارند. ماینرها هم افرادی هستند که ویدیوهای سرگرم‌کننده که غالبا کمدی هستند منتشر می‌کنند. این افراد ازطریق معرفی برندها و خدمات مختلف به فالورهایشان و دریافت هزینه تبلیغات کسب درآمد می‌کنند.

کسب درآمد ازطریق فروش لایک و کامنت و فالورفیک

بعضی از پیج‌های شخصی یا کاری برای دیده شدن بیشتر و جلب اعتماد مخاطبان اقدام به خرید لایک و کامنت و حتی فالورهای فیک می‌کنند تا در مدت زمانی کوتاه تر و با هزینه‌ای کمتر به دیده شدن پیج‌شان کمک کنند. افرادی هم در فضای اینستاگرام در قبال فروش لایک و کامنت یا فالورهای فیک مبالغی را از این کاربران اینستاگرام دریافت می‌کنند.

کسب درآمد از اینستاگرام ازطریق راه‌اندازی کمپین‌های مجازی

یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد میلیونی از اینستاگرام راه‌اندازی کمپین‌های مجازی است. بیشتر این کمپین‌های مجازی با هدف جذب فالورهای واقعی برای حامیان این کمپین‌ها صورت می‌گیرد. در این کمپین‌ها معمولا صاحبان پیج اصلی با درنظرگرفتن هدایایی مخاطبان خود را به‌دنبال کردن صفحات مربوط‌به حامیان و اسپانسرهای خود در اینستاگرام تشویق می‌کنند. کاربران زیادی با هدف به‌دست آوردن جایزه این صفحات را دنبال می‌کنند و درنهایت جایزه به قید قرعه به یک یا چند نفر از این افراد اهدا می‌شود.

برگزارکنندگان این کمپین‌ها معمولا ارقام بسیار زیادی از حامیان و اسپانسرها دریافت می‌کنند. این راه کسب درآمد از اینستاگرام راه بسیار کم هزینه و پردرآمدی است و زحمت آن بیشتر در جلب اعتماد فالورها و تشویق هدفمند آن‌ها برای دنبال کردن حامیان خلاصه می‌شود. یکی از راه‌هایی که این افراد برای جلب اعتماد کاربران از آن استفاده می‌کنند، برگزاری قرعه‌کشی‌های زنده و پخش ویدیوهای تبلیغاتی از برندگان این کمپین‌ها است.

کسب درآمد ازطریق پیش‌بینی نوسانات بازارهای مالی

اگرچه کسب درآمد از اینستاگرام ازطریق پیش‌بینی و ترویج محتواهایی مانند شرط‌بندی و سرمایه‌گذاری‌های خارجی غیرقانونی است. اما افراد زیادی از همین طریق در فضای اینستاگرام کسب درآمد می‌کنند. این افراد به‌دنبال‌کنندگان خود پیشنهاد خرید و فروش ارز یا کالاهای باارزش را در زمان‌های خاص و باتوجه‌به پیش‌بینی نوسانات بازار ارائه می‌دهند. و افرادی که ازطریق درست آمدن این پیش‌بینی‌ها به درآمد می‌رسند مبلغی را به فرد پیش‌بینی‌کننده پرداخت می‌کنند.

کسب درآمد از روبیکا

کسب درآمد از روبیکا

روبیکا یک اپلیکیشن همه‌کاره است که خدمات مختلفی مانند پخش آنلاین تلویزیونی، پرداخت‌های بانکی، پخش انواع ویدیو و فیلم و... را ارائه می‌دهد. روبیکا یک اپلیکیشن ایرانی با 26 میلیون کاربر فعال ایرانی است که می‌توان از آن همانند اینستاگرام درآمدزایی کرد. کسب درآمد از روبیکا یکی از اهداف توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن کاربردی است تا بتواند در بستر یک اپلیکیشن ایرانی برای هم‌وطنان ایرانی ایجاد اشتغال کند. شما می‌توانید با نصب روبیکا و یادگیری مهارت‌های ساده به‌راحتی کسب درآمد از روبیکا را تجربه کنید و حتی به کسب وکار حضوری خود رونق ببخشید. امروزه به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم می‌توان از روبیکا کسب درآمد داشت.

کسب درآمد از روبیکا ازطریق اشتراک‌گذاری تصاویر و افزایش تعداد بازدیدها

شما می‌توانید با ایجاد یک پیج یا کانال در روبیکا محتواهای جذابی را در کانال یا پیج روبیکایی‌تان بارگذاری کنید و ازطریق تعداد دانلود و بازخوردها از روبیکا کسب درآمد داشته باشید. این امکان روبیکا برای کسب درآمد مانند کسب درآمد از یوتوب است. تولیدمحتوای مناسب و بارگذاری آن در اپلیکیشن ایرانی روبیکا یکی از ساده‌ترین راه‌های کسب درآمد از روبیکا است؛ اما باید بدانید که این راه از پردرآمدترین راه‌‌های کسب درآمد از روبیکا نیست و اتفاقا درآمد پایینی هم دارد.

کسب درآمد از روبیکا ازطریق فروش محصول

روش بعدی این است که اگر شما صاحب کسب‌وکار اینترنتی هستید می‌توانید با قرار دادن عکس از محصولات‌تان آن‌ها را در اپلیکیشن روبیکا به فروش برسانید. داشتن امکاناتی چون اتصال به درگاه پرداخت مستقیم و همچنین سازندگان ایرانی از مزیت‌های اینکه به‌جای اعتماد مشتریان مجازی شما در روبیکا کمک می‌کند. درواقع، در فروش اینترنتی ازطریق روبیکا شما با عضو شدن در بخش فروشندگان روبیکا دیگر دردسری برای جلب اعتماد مشتری نخواهید داشت و این خود به‌تنهایی مزیتی بزرگ به حساب می‌آید.

کسب درآمد ازطریق تبلیغات در روبیکا

مانند اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی دیگر شما در روبیکا هم می‌توانید با کمک تعداد بالای بازدیدکنندگان صفحه خود به درآمد فوق‌العاده‌ای برسید. اگر شما کانال پرمخاطبی در روبیکا داشته باشید می‌توانید تبلیغاتی را در کانال یا پیج خود منتشر کنید و هم به خودتان و هم به هم‌وطنتان در راه کسب درآمد از روبیکا کمک کنید، چون افراد و کسب وکارهای زیادی هستند که به‌تازگی به روبیکا ملحق شده‌اند و برای دیده شدن بیشتر و فروش خدمات و محصولاتشان به تبلیغات نیازمند هستند.

شما می‌توانید با گذاشتن بنر تبلیغ تعرفه‌ای را در نظر بگیرید و برای افرادی که از شما درخواست تبلیغ دارند تبلیغات انجام بدهید و درآمدزایی کنید. این ایده یکی از راحت‌ترین ایده‌های کسب درآمد ازطریق روبیکا است.

کسب درآمد ازطریق روبیکا با ساخت بازی

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد ازطریق روبیکا، بازی کردن و ساخت بازی است. شما می‌توانید با ساخت بازی و اشتراک‌گذاری آن در فضای روبیکا به کسب درآمد بپردازید. اگر شما با برنامه‌نویسی و ساخت بازی آشنایی دارید این راه "کسب درآمد از روبیکا" برای شما مناسب‌ترین راه است؛ چرا که فضای رقابتی تنگاتنگی ندارد و شما را به سهولت و با سرعت زیاد به درآمد می‌رساند.

سخن پایانی

«کسب درآمد» ازطریق فضای مجازی یکی از بهترین و به صرفه‌ترین راه‌های کسب درآمد است که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. ما در این مقاله به معرفی دو اپلیکیشن پرکاربرد و پرطرفدار پرداختیم و ایده‌های متعددی برای کسب درآمد ازطریق این دو اپلیکیشن ارائه دادیم. شما می‌توانید با سنجش توانایی‌ها و استعدادهای خود ازطریق راه‌های عنوان شده در این مقاله به کسب درآمد در فضای اینستاگرام یا روبیکا بپردازید یا حتی از به واسطه خلاقیت و ایده‌پردازی خود از فضای مجازی کسب درآمد کنید.

فضای مجازی بستری گسترده با مخاطبان و امکانات زیاد است که در دسترس بودن و کم هزینه بودن آن یکی از بزرگ‌ترین مزایای ایجاد شغل و کسب درآمد از این فضا است. با توجه استقبال زیاد افراد و نقش پررنگ فضای مجازی در زندگی همه ما و رواج بیشتر فضای مجازی در سال‌های آینده برنامه‌ریزی برای کسب مهارت به منظور درآمدزایی از این امکان بالقوه یکی از برنامه‌هایی است که باید افراد به آن بپردازند تا در دنیای دیجیتال از دستاوردهای بی‌نظیر اینترنت برای کسب درآمد زیاد محروم نمانند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده