نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

خريد صندلی گیمینگ Razer Enki از دراگون شاپ

صندلی گیمینگ جدید ریزر با نام Enki اخیرا در بازار ایران موجود شده که در ادامه می‌توانید با امکانات آن آشنا شوید.

گیمرهای حرفه‌ای با برند ریزر آشنایی دارند، برندی که در طی سال‌های اخیر با تولید ماوس، کیبورد، هدست، کارت کپچر و سایر لوازم گیمینگ، کمکی فوق‌العاده به گیمرها برای بهتر عمل‌کردن در بازی و لذت‌بردنِ بیشتر از بازی کرده است. این برند یک سال پیش با تولید صندلی گیمینگ Iskur رسماً وارد دنیای صندلی‌های گیمینگ شد و پس از استقبال بسیار زیادی که از صندلی گیمینگ Iskur شد، امسال صندلی گیمینگی جدید با نام Enki را وارد باز کرد. این صندلی گیمینگ Razer Enki طراحی متفاوتی نسبت به Iskur دارد و بیشتر به کلاسیک‌ها نزدیک است، اما عملکرد آن در تأمین راحتی گیمر حین بازی فراتر از صندلی‌های گیمینگ کلاسیک است. در مورد عملکرد و آپشن‌های این صندلی گیمینگ جدید ریزر در ادامه بیشتر خواهیم گفت.

بررسی جدیدترین صندلی ریزر: Razer Enki

استفاده از طراحی کلاسیک برای این صندلی گیمینگ مانع از آن نشده که باری دیگر طراحان ریزر خلاقیت‌شان را هنگام طراحی صندلی به کار گیرند. اصلاً آن‌هایی که از محصولات ریزر استفاده می‌کنند عادت کرده‌اند به خلاقانه‌بودن محصولات این برند و به‌نوعی همین خلاقانه‌بودن، مُهر و نشانه‌ی اصلی محصولات ریزر است.

برخلاف بسیاری از صندلی‌های گیمینگ کلاسیک که از یک بالشتک گردنی در بالا و یک بالشتک کمری در پایین تکیه‌گاه برخوردار هستند، طراحی ریزر بالشتک کمری این صندلی را به‌صورت داخلی طراحی کرده‌اند. درواقع در قسمت تکیه‌گاه صندلی گیمینگ ریزر Enki، برآمدگی‌ای وجود دارد که برای گودی کمر طراحی شده‌است. این برآمدگی کاملاً استاندارد است و فقط زمانی‌که روی صندلی می‌نشینید، می‌توانید فایده‌ی آن را به‌صورت ملموس و محسوس حس کنید. به‌لطف این برآمدگی – که ناشی از بالشتک درونی صندلی است – می‌توانید چندین ساعت روی صندلی بنشینید و مشغول بازی شوید، بدون آن‌که در قسمت کمر دچار درد و خستگی شوید.

صندلی گیمینگ Razer Enki کنار میز

اما راحتی صندلی گیمینگ Razer Enki فقط به قسمت پایین تکیه‌گاه محدود نیست. این صندلی کاملاً ارگونومیک و اصولی طراحی شده‌است و این مسئله حتی در جزئی‌تر موارد مربوط‌به طراحی هم قابل‌مشاهده است. به‌عنوان مثال، زاویه‌ی عرض تکیه‌گاه صندلی ۱۱۰ درجه است، یعنی بهترین زاویه برای هر تکیه‌گاه. همچنین نشیمن‌گاه صندلی دارای عرضی ۲۱ اینچی است و به این ترتیب هنگام نشستن روی صندلی کاملاً حس راحتی و آزادی خواهید داشت. این حس البته فقط برای یک ساعت اول نیست، بلکه چندین ساعت می‌توانید این حس خوب را داشته باشید و به این ترتیب با داشتن این صندلی و نشستن روی آن، می‌توانید بدون آن‌که اندیشه‌ و تمرکزتان روی درد و ناراحتی عضلات و مفاصل باشد، کاملاً روی بازی متمرکز باشید و بهترین عملکردتان را در بازی داشته باشید.

جالب‌تر اینکه صندلی Razer Enki از روکش دوگانه برخوردار شده‌است. یعنی در کناره‌ها و پشت صندلی از روکش چرم مصنوعی و در قسمت مرکزی صندلی از روکش مخمل استفاده شده‌است. دلیل اصلی اینکه در قسمت مرکزی صندلی از روکش مخمل استفاده شده، جلوگیری از تعریق پشت گیمر هنگام نشستن روی صندلی است. چرم مصنوعی معمولاً باعث تعریق پوست می‌شود، اما مخمل بهترین پارچه برای جلوگیری از تعریق است. می‌بینید که طراحان ریزر نه فقط روی خستگی و درد عضلات و مفاصل، بلکه حتی روی تعریق پوست هم تمرکز داشته و چاره اندیشیده‌اند.

این محصول جدید برند ریزر از دسته‌هایی حرفه‌ای هم برخوردار است. دسته‌های این صندلی ریزر را در جهت‌های مختلف – هر جهتی که بخواهید – می‌توانید حرکت دهید و بهترین موقعیت را برای آن‌ها انتخاب کنید. البته صندلی گیمینگ Razer Enki یک مدل دیگر هم دارد که از پسوند X برخوردار است. این Razer Enki X نسبت به Razer Enki استاندارد محدودیت‌هایی در حرکت دسته‌ها دارد. درضمن، تکیه‌گاه صندلی گیمینگ جدید Razer کاملاً قابل تنظیم است. زاویه‌ی تکیه‌گاه را می‌توانید تا ۱۵۲ درجه تنظیم کنید و بنابراین حتی امکان دراز کشیدن و خوابیدن روی این صندلی فراهم است. نکته‌ی مثبت این است که برای تنظیم زاویه مجبور نیستید که اهرم را بکشید و گاهی حتی بدون دست و صرفاً با خم‌شدن می‌توانید زاویه را تغییر دهید و تنظیم کنید.

قسمت پشت صندلی Razer Enki

این صندلی همچنین از بالشتکی مجزا برای نصب در قسمت بالایی تکیه‌گاه برخوردار است. خوشبختانه این بالشتک هم روکشی مخملی دارد و بنابراین تکیه‌دادن به آن باعث تعریق در گردن نمی‌شود. هر زمان که بخواهید می‌توانید بالشتک را نصب کنید و هر زمان هم که نخواهید از آن استفاده کنید، به‌سادگی می‌توانید آن را از صندلی جدا کنید.

در مجموع اگر راحتی حین بازی برای‌تان اهمیت دارد و می‌خواهید زمان بازی‌کردن به‌جز چالش‌های خود بازی، ذهن‌تان درگیر چیزی دیگر نباشد می‌توانید روی این محصول جدید ریزر حساب کنید.

خرید صندلی گیمینگ Razer Enki

این محصول جدید برند ریزر را فروشگاه تخصصی دراگون شاپ در اولین فرصت وارد ایران کرده است. اگر علاقه‌مند به خرید این صندلی حرفه‌ای هستید، می‌توانید از لینک زیر استفاده کرده و با ورود به فروشگاه آنلاین دراگون شاپ، محصول را سفارش دهید. با سفارش آنلاین این محصول جدید ریزر، صندلی با بسته‌بندی اصولی و ایمن و در سریع‌ترین زمان برای شما در هر جای ایران ارسال می‌شود. درضمن برای حُسن انتخاب‌تان، کد تخفیفی اختصاصی برای شما تدارک دیده‌ایم با استفاده از کد تخفیف razerenki100 می‌توانید از تخفیف ویژه برای خرید صندلی Razer Enki بهره برید.

خرید صندلی ریزر Enki

فروشگاه آنلاین دراگون شاپ، امکان خرید حضوری صندلی Razer Enki را هم برای شما فراهم کرده است. با مراجعه به آدرس زیر می‌توانید این صندلی را به‌صورت حضوری خریداری کنید:

دفتر مرکزی دراگون شاپ: تهران، میدان هفت تیر، کوچه شاهد (صحرایی)، پلاک ۲، طبقه اول، دراگون شاپ

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده