نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰

ناوگانی منظم، چابک و بهینه با سامانه مدیریت ناوگان لوجیکو

اگر فروشگاه اینترنتی دارید، یا مدیر عملیات شرکت پخش و توزیع هستید یا کسب و کاری دارید که بخش لجستیک شما فعال است، برای تجربه مدیریتی هوشمند، اصولی، منطقی و راحت نیاز به سامانه مدیریت ناوگان دارید.

سامانه مدیریت ناوگان سیستمی نرم‌افزاری است که امکاناتی نظیر رهگیری لحظه‌ای ناوگان، گزارش‌ها جامع از بخش‌های مختلف، تخصیص هوشمند سفارشات و موارید از این دست را در اختیار شما قرار داده تا با استفاده از آن‌ها، مدیریت به روز را تجربه کنید. در ادامه این مطلب از اهمیت مدیریت اصولی ناوگان صحبت کردیم و مهم‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزار مدیریت ناوگان را بررسی کردیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مدیریت ناوگان؛ هسته لجستیک فروشگاه‌ها

مدیریت ناوگان و ارسال سفارشات از بخش‌های اصلی لجستیک است. به سازمان‌های بزرگ و کسب و کارهای کوچکی که اندازه بازار آن‌ها از حد خاصی می‌گذرد پیشنهاد می‌شود که از ناوگان شخصی برای خود استفاده کنند. مدیریت ناوگان شامل فعالیت‌هایی مانند خرید تجهیزات، تعمیرات و نگه‌داری، ارسال به محل مشتری و تخصیص و تعیین رانندگان است. استفاده از ناوگان شخصی علاوه‌بر مزایایی که دارد، ممکن است در ابتدا دشواری‌هایی نیز نظیر عدم هماهنگی، هزینه زیاد و مدیریت سخت داشته باشد که البته برای تمام این مشکلات راه‌حل‌هایی وجود دارد.

عدم استفاده از سامانه مدیریت ناوگان = هزینه زیاد

همان‌طور که گفتیم مدیریت ناوگان یکی از دشواری‌های داشتن ناوگان خصوصی است. مدیریت همزمان چندین پیک و راننده و تخصیص وظایف آن‌ها از دشوارترین کارهایی است که مدیر لجستیک با آن سر و کار دارد. از طرفی وقت مدیر لجستیک محدود و وظایف او زیاد است که این مورد درکنار اهمیت بهینه‌سازی ناوگان باعث می‌شود تا برطرف کردن هرچه سریع‌تر این مشکل از اولویت‌های هر سازمان باشد. برای حل این مشکل راه‌حل‌های متفاوتی وجود دارد که استفاده از سامانه مدیریت ناوگان یا همان نرم‌افزار مدیریت ناوگان و ارسال سفارشات یکی از راهکارهای نرم‌افزاری مدیریت بهینه ناوگان است.

سامانه مدیریت ناوگان چیست؟

سامانه مدیریت ناوگان یک سیستم نرم‌افزاری است که امکاناتی نظیر رهگیری و کنترل رانندگان، پیک‌ها و همکاران خود را برای شما فراهم می‌کند. اغلب سامانه‌های مدیریت ناوگان شامل یک پنل مدیریتی و یک اپلیکیشن موبایل برای راننده‌ها و پیک‌ها هستند که درکنار رهگیری و ردیابی همکاران خدماتی مثل مدیریت ارسال‌ها و سفارشات، تخصیص خودکار ارسال‌ها به رانندگان و پیک‌ها، گزارش عملکرد همکاران، گزارش‌ها جامع از وضعیت ارسال‌ها و ترتیب‌بندی هوشمند را در اختیار شما قرار می‌دهند.

بهترین سامانه مدیریت ناوگان کدام است؟

چندین سال است که نرم افزارهای مدیریت ناوگان در بازار ایران عرضه شده‌اند و هر کدام خدمات خاصی را به کسب و کارها ارائه می‌دهند. انتخاب بهترین نرم‌افزار از بین این سامانه‌ها به نوع کسب‌و‌کار شما و نیاز شما از این سامانه بستگی دارد. مثلا قیمت بعضی از این سامانه‌ها براساس تعداد ناوگان و بعضی براساس تعداد سفارش محاسبه می‌شود پس اگر شما تعداد سفارش زیاد و تعداد ناوگان کمی دارید منطقی است از سامانه‌هایی که قیمتشان براساس تعداد ناوگان محاسبه می‌شود استفاده کنید.

مدیریت ناوگان تریلی و ون با موبایل و لوجیکو

سامانه مدیریت ناوگان مناسب برای شما

همان‌طور که گفته شد هر کسب و کاری براساس نیاز خود باید سامانه مدیریت ناوگان را انتخاب کند اما هر سامانه مدیریت ناوگانی باید حداقل خدماتی را ارائه دهد. یکی از این خدمات مدیریت راحت ارسال‌ها است. نرم‌افزار و سامانه انتخابی شما باید پشتیبانی فنی خوبی داشته باشد. هر نرم‌افزار و سامانه ای به مشکل می‌خورد و خصوصا در سامانه مدیریت ناوگان لازم است تا مشکلات در سریع‌ترین زمان ممکن حل شود. ازاین‌رو داشتن پشتیانی فنی قوی و توسعه پذیری نرم‌افزار از مهم‌ترین نکاتی است که سامانه مدیریت ناوگان باید از آن برخوردار باشد.از دیگر ویژگی‌های سامانه مدیریت ناوگان اتصال به API است. خیلی از سازمان‌ها از نرم افزارهای داخلی و مستقلی برای بخش‌های خود استفاده می‌کنند و ممکن است بخواهند سامانه مدیریت ناوگان را به دیگر سامانه‌های خود متصل کنند بنابراین سامانه انتخابی شما باید به‌راحتی و با کلید API به دیگر نرم‌افزارها متصل شود. قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه بودن نیز یکی دیگر از ویژگی‌های سامانه مدیریت ناوگان خوب است. همان‌طور که قبل تر گفتیم، هدف استفاده از سامانه مدیریت ناوگان بهینه‌سازی ناوگان و کاهش هزینه‌ها است. نرم‌افزار انتخابی شما باید متناسب با قیمت خود؛ خدمات مناسبی به شما ارائه کند.

سامانه لوجیکو

لوجیکو؛ بهترین سامانه مدیریت ناوگان در ایران

لوجیکو از معروف‌ترین سامانه‎های مدیرت ناوگان در ایران است که 4 سال پیش فعالیت خود را با هدف کمک به کسب و کارهای داخلی و بهنیه سازی ناوگان آغاز کرده و امکاناتی نظیر رهگیری لحظه‌ای همکاران، مدیریت هوشمند سفارشات، دریافت گزارش‌ها جامع و ترتیب‌بندی هوشمند در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون سامانه مدیریت ناوگان لوجیکو و خرید این نرم‌افزار می‌توانید از طریف لینک زیر وارد دمو لوجیکو شده و نرم‌افزار لوجیکو را امتحان کنید.

مشاهده سامانه مدیریت ناوگان لوجیکو: https://yun.ir/s4i6r2

اینستاگرام لوجیکو: logiico@

تلفن: 021-86120842

وبسایت: Logiico.xyz

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده