نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

تماشای آنلاین کارتون های جدید دوبله فارسی در آپارات کودک

انیمیشن یکی از ژانر های جذاب و هیجان انگیز است که رده سنی خاصی ندارد و همه افراد از کودکان تا بزرگسالان می‌توانند این سبک فیلم را تماشا کنند. شاید تصور کنید که انیمیشن و کارتون منحصر به کودکان است و بزرگسالان با دیدن آن‌ها حوصله شان سر می‌رود. اما اینطور نیست.

امروزه انیمیشن هایی منتشر و اکران شده‌اند که مخاطبان آن بیشتر جوانان و بزرگسالان هستند. کارتون و انیمیشن سبکی است که موضوعات مختلف اجتماعی، عاشقانه، آموزشی و... را به صورتی جذاب و آموزنده نمایش می‌دهد؛ به همین خاطر هیچ رده سنی خاصی نداشته و تمامی افراد می‌توانند آن را تماشا کنند.

انیمیشن ها به‌صورت سریالی، تک قسمتی یا چند قسمتی پخش می‌شوند تا بتوانند مخاطبان خود را ساعت ها سرگرم کنند. برخی از کارتون ها نیز علاوه‌بر انیمیشن ژانر های دیگری مثل کمدی، ماجراجویی و... را در خود جای داده‌اند. در سال 2020 و 2021 انیمیشن های زیادیپخش شد که مورد استقبال بسیاری از کودکان، نوجوانان و جوانان قرارگرفت. ما در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از محبوب‌ترین کارتون های سریالی مثل ماجراجویی در پاریس، جنگ ستارگان، روز های داگ، باب اسفنجی، هیولاها در محل کار و... که در سال‌های اخیر منتشر کرده‌اند را معرفی نماییم.

لیستی از پرطرفدار ترین کارتون های سریال

شاید شما هم جزئی از والدینی باشید که برای سرگرم کردن کودکان تان از سریال های کارتونی آموزنده و زیبا بهره می برید. کارتون های سریالی محبوب در چند سال گذشته که علاوه‌بر نکات اخلاقی و آموزشی، بسیار مهیج و زیبا هستند، عبارت است از:

  • سریال ماجراجویی در پاریس
  • سریال باب اسفنجی شلوار مکعبی
  • سریال هیولاها در محل کار
  • سریال روز های داگ
  • سریال چی می‌شد اگر
  • سریال پاندا کنگ فوکار

تمامی سریال های ذکر شده داستانی جذاب و مهیج دارند که کودکان و حتی برخی از بزرگسالان را مجذوب خود می‌کنند. سریال هایی مثل باب اسفنجی، پاندای کنگ فوکار یا هیولاها در محل کار از دسته سریال هایی هستند که بسیاری از جوانان و بزرگسالان به آن‌ها علاقه‌مند بوده و آن‌ها را تماشا کرده‌اند. در ادامه هر یک از انیمیشن های ذکر شده را به‌صورت جامع بررسی کرده و خلاصه ای از داستان آن‌ها را برای شما عزیزان بیان می‌کنیم.

سریال ماجراجویی در پاریس

یکی از جذاب ترین سریال ها که فصل 4 آن در سال 2021 منتشر شده، انیمیشن دختر کفشدوزکی در ماجراجویی در پاریس است. این انیمیشن زیبا و تماشایی در ژانر های اکشن، خانوادگی و فانتزی نیز قرار داد. امتیازی که سایت رسمی IMDB به سریال دختر کفشدوزکی در ماجراجویی در پاریس داده است، امتیاز 8 از 10 است. این کارتون محصول کشور ژاپن و کره جنوبی است. این کارتون درباره دو نوجوان به نام های مرینت و آدریان است که در شهر پاریس زندگی می‌کنند. این دو نوجوان پس از تهدید های یک موجود شرور، به دو ابر قهرمان تبدیل شده و نام های لیدی باگ و کت نویر را روی خود می گذارند.

این دو ابر قهرمان در این سریال در مقابل تبهکاران شرور می جنگند تا از شهر پاریس دربرابر آن‌ها محافظت کنند.

سریال باب اسفنجی شلوار مکعبی

یکی از زیباترین سریال های پر طرفدار که بسیار از والدین نیز با آن خاطره دارند، سریال باب اسفنجی شلوار مکعبی است. این سریال در سال 2020 در چندین فصل منتشر شد. این سریال جذاب و دیدی محصول شرکت نیکلودئون است که از سایت رسمی MIDB امتیاز 8.2 را به‌دست آورده است. در فصل 13 این کارتون زیبا آقای خرچنگ برای افزایش سود خود و رونق گرفتن رستوران تصمیم های جدیدی می‌گیرد. در این تصمیم آقای خرچنگ چند سری از حیوانات اهلی را در رستوران خود به نمایش می‌گذارد تا بتواند به وسیله آن‌ها مشتری های زیادی را جذب کند.

سریال باب اسفنجی شلوار مکعبی

این نقشه به خوبی پیش می‌رود که ناگهان سر و کله صاحبان حیوانات پیدا می‌شود و ماجراهای مهیج و بامزه ای در رستوران خرچنگ رقم می خورد. انیمیشن سریالی باب اسفنجی یکی از محبوب‌ترین انیمیشن هایی است که کودکان و حتی بزرگسالان دیدن آن را از دست نمی دهند.

سریال انیمیشنی هیولاها در محل کار

یکی دیگر از جدیدترین سریال های سال 2021 که محبوبیت بسیاری در بین مخاطبان داشته است، انیمیشن سریالی هیولا ها است. این انیمیشن در ابتدا به‌صورت فیلم های سینمایی اکران می‌شد که در سال 2021 سریال جذابی و تماشایی از آن منتشر شد. سریال هیولا ها محصول کشور آمریکا به کارگردانی بابز گاناووی است. در این سریال خواهید دید که چند ماه پس از گذشت آخرین اتفاقاتی که در کارخانه هیولاها رخ داد، مایک و سالی متوجه شدند که خنده کودکان 10 برابر انرژی بیشتری را نسبت به وحشت کردن و جیغ زدن آن‌ها به‌دنبال دارد. به همین خاطر به‌صورت کلی، برنامه کارخانه هیولا ها را تغییر داده و به‌جای ترساندن کودکان، آن‌ها را می خنداندند.

در این سریال اتفاقات جالب و هیجان انگیزی رخ می‌دهد که دیدن این سریال را تماشایی می‌کند.

سریال روز های داگ

یکی دیگر از سریال های زیبا و دیدنی، سریال روز های داگ است. این انیمیشن در سال 2021 اکران شده و فصل 5 آن به‌تازگی منتشر شده است. این انیمیشن در سایت معتبر IMDB امتیاز 8.4 را از 10 کسب کرده است. انیمیشن روز های داگ محصول آمریکا و به کارگردانی Bob Peterson است. کارتون روز های داگ درباره سگی است که در انیمیشن UP حضور داشت. این انیمیشن روز های زندگی این سگ دوست داشتنی و بامزه را نشان می‌دهد که اتفاقات جالب و خطرناکی برای او رخ می‌دهد.

سریال انیمیشنی چی می‌شد اگر

یکی از انیمیشن های جذاب که در ژانر اکشن و ماجراجویی هم قرار گرفته است، انیمیشن "چی می‌شد اگر" نام دارد. این انیمیشن به کارگردانی Bryan Andrews است که در سال 2021 منتشر شده است. انیمیشن چی می‌شد اگر از سایت معتبر IMDB امتیاز 8.1 را کسب کرده است. خلاصه این انیمیشن درباره اما و اگر هایی است که در دنیای مارول گذشته است. این انیمیشن بسیار زیبا و مهیج است و نکات آموزنده ای را به کودکان می آموزد.

سریال پاندا کنگ فوکار

یکی دیگر از انیمیشن های سریالی محبوب در بین کودکان و نوجوانان، انیمیشن پاندای کنگ فوکار است. این انیمیشن محصول کشور آمریکا است. در این انیمیشن جذاب پاندای دوست داشتنی و مهربان با بسیاری از جنگجویان و بتهکاران رو‌به‌رو می‌شود که به کمک پنج آتشین و استاد شان آن‌ها را شکست می‌دهند. این انیمیشن در برخی از قسمت ها موزیکال است و ماجراجویی های مهیج و تماشایی را به نمایش می‌گذارد.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده