نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

معرفی اپلیکیشن خرید و فروش آهن آلات

نفوذ و محبوبیت جهانی تلفن های همراه با سرعت بسیاری در حال افزایش است و این عامل سبب رشد بیش‌ازپیش تجارت اپلیکیشن های همراه شده است.

تبلت ها و موبایل های هوشمند نیز مانند هر رایانه‌ای دارای نرم‌افزارها و برنامه های کاربردی متنوعی هستند. در بازار نرم افزارهای موبایل و گوشی‌های همراه، واژه اپلیکیشن بیشتر از واژه نرم‌افزار جا افتاده است و این اصطلاح همان معنای نرم‌افزار کاربردی را می‌دهد که اپلیکیشن موبایل یا نرم‌افزار موبایل نامیده می‌شود. با پیچیده تر شدن اینترنت و همچنین ایجاد و توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها، حوزه‌هایی مانند بازاریابی، حسابداری و تبلیغات نیز دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند. افراد برای فراهم کردن نیازها و خواسته هایشان از اپلیکیشن ها و سایت‌ها استفاده می‌کنند و سفارش خود را انجام می‌دهند. خرید آنلاین آهن آلات نیز یک کسب‌و‌کار جدید در حال توسعه است که توسط آن، مشتریان می‌توانند به محصولات در سایت دسترسی داشته باشند و همچنین فروشندگان نیز می‌توانند به همان شیوه به مشتریان دسترسی داشته باشند.

علاوه‌بر آن، خرید آنلاین آهن آلات به مشتریان این توانایی را می‌دهد که محصولات متنوع بیشتری را نسبت به شیوه خرید سنتی پیدا کنند. در عین حال امکان مقایسه محصولات و مقایسه قیمت‌ها نیز وجود دارد. شرکت مرکزآهن نیز به‌تازگی با راه اندازی اپلیکیشن خرید محصولات فولادی این امر را برای فعالان حوزه ساخت و ساز آسان کرده است. در این برنامه شما می‌توانید به‌راحتی و تنها با چند کلیک به محصول موردنظر خود دست یافته و دیگر نیازی به مراجعه حضوری جهت خرید آهن آلات نداشته باشید. از جمله مزایای استفاده از اپلیکیشن مرکزآهن می‌توان به ارتباط مستقیم با بنگاه، خرید آسان آهن آلات، خرید بدون واسطه و قیمت‌های مناسب اشاره کرد. در ادامه به معرفی کامل این نرم‌افزار و نحوه استفاده از آن خواهیم پرداخت.

نحوه استفاده از اپلیکیشن مرکزآهن

برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید با ورود به کافه بازار و جست و جوی نام مرکزآهن به‌راحتی و به‌صورت رایگان این برنامه را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود برنامه در سایت مرکزآهن نیز آورده شده است و شما می‌توانید با ورود به سایت و جست و جوی نام اپلیکیشن مرکزآهن به این لینک دسترسی داشته باشید. پس از نصب اپلیکیشن در گوشی خود می‌توانید وارد برنامه شوید. پس از ورود به نرم‌افزار مرکزآهن در صفحه نخست فهرست تمامی محصولات فولادی را مشاهده خواهید کرد و می‌توانید جهت خرید یا مشاهده قیمت هریک از محصولات روی گزینه مربوطه کلیک کنید.

مرکز آهن

https://www.markazeahan.com/app

برای مثال چنانچه قصد خرید میلگرد ذوب آهن را داشته باشید پس از ورود به گزینه میلگرد لیستی از کارخانجات برای شما نمایان خواهد شد. پس از انتخاب کارخانه موردنظر می‌توانید سایز دلخواه خود را نیز انتخاب کنید و پس از استعلام قیمت با کلیک روی گزینه‌ی خرید، سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان مرکزآهن در اسرع وقت نسبت به سفارش شما پیگیری خواهند کرد.

همچنین در قسمت جست و جوی اپلیکیشن نیز می‌توانید به‌راحتی محصول موردنظر خود را بیابید و نسبت به خرید آن اقدام کنید. همچنین چنانچه قصد دارید خرید را به‌صورت مستقیم انجام دهید می‌توانید با کلیک روی گزینه تماس به شماره های شرکت دسترسی داشته و به‌صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه در تماس باشید. فهرست کارشناسان مجموعه مرکزآهن به همراه مشخصات کامل آن‌ها نیز جهت دسترسی کاربران در اپلیکیشن قرار داشته شده است و شما می‌توانید با کلیک روی صفحه هریک از کارشناسان با آن‌ها گفت و گو کرده یا درخواست تماس خود را ثبت کنید.

خدمات اپلیکیشن مرکزآهن

علاوه‌بر خرید و سفارش آهن آلات و استعلام قیمت، در این اپلیکیشن خدمات زیادی در دسترس خریداران قرار داده شده است. از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دریافت آخرین اخبار بازار آهن: شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن مرکزآهن به‌صورت لحظه ای از آخرین اخبار حوزه آهن مطلع گردیده و بهترین زمان خرید محصول موردنظر خود را بررسی کنید.

ویدئوهای تحلیل نوسانات و پرسش و پاسخ: در این قسمت نوسانات بازار آهن و بهترین زمان خرید این محصول توسط کارشناسان این حوزه بررسی شده و به‌صورت ویدئو یا پرسش و پاسخ با شما به اشتراک گذاشته می‌شود. با مشاهده این ویدئوها شما می‌توانید به‌راحتی از اخبار بازار آهن مطلع شده و نوسانات این بازار را پیگیری کنید. همچنین چنانچه سوالی در خصوص خرید این محصولات داشته باشید می‌توانید با مشاوران مجموعه در میان گذاشته و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنید.

محاسبات فنی و تخصصی مقاطع: یکی از نیازهای هریک از فعالان حوزه ساخت و ساز دسترسی آسان به محاسبات وزن یا سایر محاسبات مربوط‌به حوزه آهن آلات است. اپلیکیشن مرکزآهن این محاسبات را به‌راحتی در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید با نصب این برنامه و ورود به بخش محاسبات نیاز خود را برطرف کنید.

پاسخ به سوالات مشتریان: شما می‌توانید پس از نصب برنامه و ورود به قسمت منو، در بخش از من بپرس سوالات خود را با هریک از کارشناسان مطرح کنید. در این صفحه لیستی از متخصصان حوزه آهن به همراه تخصص هریک آورده شده و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه هریک از کارشناسان سوالات خود را مطرح کنید.

از دیگر خدمات این نرم‌افزار می‌توان به پادکست های خبری، دسترسی آسان به مقالات حوزه آهن و دسترسی سریع به کانال تلگرام و اینستاگرام مجموعه اشاره کرد.

لازم به ذکر است که کارشناسان مجموعه پس از ثبت سفارش شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به آن پیگیری خواهند کرد و پس از تایید قیمت، مقاطع فولادی سفارش داده شده برای شما ارسال خواهد شد. جهت دانلود اپلیکیشن مجموعه می‌توانید به کافه بازار مراجعه کرده یا با ورود به سایت مرکزآهن لینک مربوطه را دریافت کنید. با خرید آهن از اپلیکیشن مرکزآهن می‌توانید خریدی آسان و بدون دغدغه را تجربه کنید و از مشاوره کارشناسان این مجموعه بهره‌مند شوید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده