نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

چرا صرافی ارز دیجیتال همتاپی؟

خرید و فروش ارزش‌های دیجیتال در حال حاضر طرفداران زیادی دارد و در این مطلب با صرافی همتاپی که در این زمینه فعال است، آشنا می‌شویم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال این روزها به یکی از موضوعات داغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده و افراد زیادی را ترغیب به سرمایه‌گذاری در این بازار کرده است. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به خرید‌ و‌ فروش و سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال علاقمند هستید، تنها کافی است در موتورهای جست‌وجو عبارت‌هایی نظیر خرید بیت کوین، فروش بیت کوین، خرید ارز دیجیتال و فروش ارز دیجیتال را جست‌وجو کنید. با این جستجوی ساده خواهید دید که روش‌های مختلفی برای خرید و فروش ارز دیجیتال وجود دارد. یکی از مطمئن‌ترین و آسان‌ترین روش‌های خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال است.

اگرچه در حال حاضر صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی زیادی مانند بایننس در دنیا وجود دارند که در سطح جهانی در حال ارائه خدمات هستند. اما ضروری است که بدانید صرافی‌های خارجی به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهند و در صورت شناسایی این کاربران نیز ممکن است حساب کاربری آن‌ها را مسدود کنند. آنچه مشخص است بهترین روش برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال توسط کاربران ایرانی، استفاده از صرافی‌های معتبر داخلی است. باتوجه‌به اینکه صرافی‌های خوب و با اعتبار زیادی در ایران در حال فعالیت هستند، باید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید که متناسب با معیارهای شما باشد و خدماتی که شما می‌خواهید را ارائه دهد. همتاپی یکی از معتبرترین و بهترین صرافی‌های داخلی است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن خیلی راحت و با سرعت بالا ارزهای دیجیتال خود را خرید و فروش کنند.

معرفی همتاپی

صرافی همتاپی در پاییز سال ۱۳۹۸ با بهره‌گیری از دانش جوانان ایرانی و با استفاده از زیر ساخت ملی شکل گرفت. هدف اصلی از طراحی این صرافی داخلی این بود که کاربران ایرانی بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ و نگرانی از تحریم‌های بین‌المللی و خطر مسدود شدن دارایی‌هایشان، به خرید و فروش ارزهای دیجیتال موردنظر خود بپردازند. این صرافی با تلاش‌های مستمر خود توانست در سال ۹۹ به‌عنوان نخستین شرکت فعال در زمینه بلاکچین، مقام برترین استارتاپ در استان خراسان رضوی را از آن خود کند. با انتخاب صرافی همتاپی به‌راحتی می‌توانید از سرویس‌های مالی مبتنی بر ارزهای دیجیتال به منظور خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال، تبدیل ارزهای دیجیتال به تومان و انجام حواله جات در سطح بین‌المللی استفاده کنید. توجه داشته باشید در حال حاضر در این صرافی 9 ارز معروف و برتر را می‌توانید خرید و فروش کنید که این تعداد در آینده‌ای نزدیک افزایش خواهد یافت. اما سطح امنیت صرافی همتاپی چقدر است؟

صرافی دیجیتال همتابی

آیا صرافی همتاپی امنیت بالایی دارد؟

همان‌طور که می‌دانید امنیت در بازار ارزهای دیجیتال به‌خصوص در صرافی ارزهای دیجیتال یکی از مهم‌ترین معیارهایی است که کاربران را ترغیب به انتخاب آن صرافی می‌کند. باتوجه‌به این موضوع که همتاپی یکی از بهترین و معتبرترین صرافی‌های داخلی است، بهتر است بدانید که این صرافی به منظور بالا بردن سطح امنیت خود از آخرین فناوری‌های امنیتی استفاده کرده است. علاوه‌بر این، قابلیت احراز هویت دو عاملی را برای کاربرانش فراهم کرده است تا بتوانند امنیت حساب کاربری خود را افزایش دهند. بنابراین می‌توان گفت که بله، همتاپی از امنیت بالایی برخوردار است.

اما آیا امنیت بالا در یک صرافی برای انتخاب آن کافی است؟ باید بگوییم خیر، علاوه‌بر امنیت بالا یک صرافی خوب و معتبر باید سرعت انجام معاملات بالایی هم داشته باشد.

سرعت انجام معاملات در همتاپی چگونه است؟

سرعت انجام معاملات در سامانه معاملات ارزهای دیجیتال همتاپی بالا است. تمامی فعالیت‌های مرتبط با خرید و فروش ارزهای دیجیتال از ثبت نام و احراز هویت تا ثبت کردن سفارش برای خرید و فروش و واریز و برداشت ارزهای دیجیتال در هر ساعت از شبانه روز حتی در ایام تعطیل به‌صورت اتومات و آنی انجام می‌شود. چرا که این صرافی از بازاری با حجم بالا برخوردار است.

کارمزد معاملات در صرافی آنلاین همتاپی چقدر است؟

صرافی همتاپی یکی از آن صرافی‌هایی است که قیمت کاملا منصفانه‌ای دارد و برای خدماتی که ارائه می‌دهد، کارمزدی دریافت نمی‌کند. شاید بهتر است بگوییم با انتخاب این صرافی برای انجام معاملات خود، تنها باید کارمزد شبکه ارز دیجیتال مدنظر خود را بپردازید. باید بدانید که این کارمزد توسط شبکه ارز دیجیتال مشخص می‌شود و صرافی همتاپی هیچ دخالتی در تعیین آن ندارد. توجه داشته باشید که در صرافی همتاپی، حتی انتقال درون شبکه (از کیف پول همتا به کیف پول دیگری در سامانه همتا) کارمزد انتقال ندارد و فقط برای انتقال برون شبکه (از کیف پول همتا به کیف پول‌های شخصی یا سایر صرافی‌ها) افراد باید کارمزد انتقال شبکه را پرداخت کنند.

آیا همتاپی کیف پول اختصاصی ارائه می‌دهد؟

باید بدانید که همتاپی یک صرافی ایرانی با استانداردهای جهانی است. این صرافی برای اولین‌بار در ایران کیف پول ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین با امنیت بالا به کاربرانش ارائه داده است. کاربران بعد از تکمیل کردن مراحل ثبت نام در سامانه همتاپی می‌توانند به‌صورت رایگان از تمامی کیف‌ پول‌ها ارائه شده در این صرافی استفاده کنند.

کیف پول‌های اختصاصی صرافی ارز دیجیتال همتاپی عبارت است از :

  • کیف پول‌ بیت کوین (BTC)
  • کیف پول‌ اتریوم (ETH)
  • کیف پول‌ تتر (USDT)
  • کیف پول‌ بیت کوین کش (BCH)
  • کیف پول‌ ترون (TRX)
  • کیف پول‌ لایت کوین (LTC)
  • کیف پول‌ لینک (LINK)

همتا پی چه خدمات دیگری ارائه می‌دهد؟

  • صرافی ارز دیجیتال همتاپی پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد. یعنی در هر ساعت از شبانه روز حتی در ایام تعطیل هم کاربران می‌توانند با استفاده از چت آنلاین سوالات خود را از پشتیبانان این مجموعه بپرسند.
  • لازم است بدانید خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این صرافی آنلاین به دو صورت قابل انجام است:
  1. به‌صورت مستقیم با بهترین قیمت با صرافی همتاپی معامله کنند.
  2. این صرافی تالار معاملات برای کاربران خود طراحی کرده است تا بتوانند خیلی راحت با دیگر کاربران سایت با قیمت مدنظر خود معامله کنند.
  • در این صرافی آنلاین کاربران می‌توانند خرید و فروش ارز دیجیتال خود را با استفاده از ارز دیجیتال تتر نیز انجام دهند.

باید بگوییم که موارد بیان شده تنها تعداد معدودی از خدمات ارائه شده توسط صرافی ارز دیجیتال همتاپی است. با وجود اینکه بازار ارزهای دیجیتال و صرافی‌های ارز دیجیتال در کشور ما ایران هنوز خیلی فراگیر نشده است، اما باید بگوییم صرافی همتاپی یکی از بهترین و معتبرترین صرافی‌های داخلی است که علاوه‌بر امنیت بالا و ارائه بهترین قیمت، توانایی ارائه خدمات بسیار متنوعی در زمینه ارزهای دیجیتال را نیز داراست.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده