نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

هوش مصنوعی داهوا ازنگاه دوربین مارکت

با دور شدن از سال 2020 و نزدیک شدن به پایان همه گیری ویروس کرونا، مراکز کاری و تجاری، با جمعیت های زیادی مواجه می‌شوند.

در نتیجه با پایین آمدن میزان امنیت این اماکن و تغییر دمای محیط، استفاده از دوربین مداربسته برای برقراری امنیت در این مکان ها اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند. در این شرایط بدیهی است هر چه تکنولوژی های به کار رفته در دوربین مدار بسته به روز تر باشد، و دوربین در شرایط مختلفی بتواند به درستی به کار خود ادامه دهد، امنیت بیشتری برقرار می‌شود.

دوربین های مدار بسته حرارتی که کارکرد های خود را در زمینه های نظامی آغاز کردند، با فناوری های پیشرفته ی خود و نیز افزایش محبوبیت در صنایع مختلف، اکنون به بازار های غیر نظامی نیز وارد شده اند.

 دوربین های مدار بسته حرارتی، نخست برای استفاده در صنایع هوافضا و دفاعی مورد استفاده قرار گرفتند. این دوربین ها با قدرت تشخیص حرارت بیشتر، برای کاربرد های امنیت نظامی و مرزی بسیار مناسب هستند؛ اما دوربین های مدار بسته حرارتی جدید، برای اهداف تجاری و امنیتی در صنایع مختلف بسیار مناسب می‌باشند.

 

 

داهوا، پیشگام تولید دوربین مدار بسته حرارتی در جهان

فناوری داهوا، ارائه دهنده خدمات هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیاء با محوریت ویدیو در جهان، گام اولیه خود برای بیداری فناوری های مربوط به دوربین حرارتی داهوا را برداشت. کمپانی داهوا، با گسترش دامنه محصولات خود و به کارگیری راه حل های حرارتی سطح اولیه در آن ها، این فناوری را که شاید تا سال ها دست نیافتنی به نظر می‌رسید، با موفقیت وارد جهان تکنولوژی کرد تا کاربران بیشتری از قابلیت های آن بهره مند شوند.

این کمپانی، اخیرا سری Eureka، نسل سوم دوربین های مدار بسته حرارتی را که برای SMB و بازار مصرف جهانی طراحی شده بود را وارد بازار کرد. این دوربین از مزایای هوش مصنوعی و فناوری های حرارتی بهره مند بوده و راه حل های امنیتی را به طور همه جانبه ای پوشش می‌دهد.

حفاظت از محیط، جلوگیری از آتش سوزی و هشدار های امنیتی قبل از وقوع حادثه، از جمله موارد امنیتی است که در فناوری دوربین های Eureka شاهد آن هستیم.

این دوربین ها هم چنین دارای گواهینامه حفاظت از حریم خصوصی، گواهینامه ISO 27018 و گواهینامه ISO 27701 از BSI بوده، که توان آن ها در مدیریت شخصی و و حفاظت از اطلاعات و مقررات حریم خصوصی را تثبیت می‌کند.

یورکا تکنولوژی داهوا

دوربین مدار بسته حرارتی؛ مقرون به صرفه و هوشمند

فناوری های به کار رفته در دوربین های مدار بسته، با فراگیری عملکرد بالا، مصرف کم برق، کوچک سازی و هوش مصنوعی، توسعه می‌یابند. در ادامه مقاله مختصرا به روند پیشرفت فناوری های یاد شده در این دوربین ها خواهیم پرداخت.

کاهش اندازه و هزینه دوربین

به کارگیری جدیدترین تراشه 12 میکرومتر پیکسلی، در نسل تجاری دوربین های مدار بسته حرارتی، دارای مزایای متعددی اعم از کم بودن هزینه، کم مصرف بودن، و فاصله کانونی کوتاه‌تر در زاویه دید یکسان، می‌باشد. حجم لنزهایی که به تشخیص هدف می‌رسند، در این دوربین ها حداقل 1/3 کاهش می‌سابد و به این ترتیب سیستم بسیار سبک تر می‌شود. بهینه سازی بسته بندی دوربین ها در سطح ویفر و سایر فناوری های نوآورانه به کار رفته در آن ها، از دیگر عوامل مهمی هستند که قیمت این دوربین ها تا حد قابل توجهی کاهش داده اند.

بدون شک فناوری های روز به کاررفته در این دوربین ها به همراه قیمت کم آن، بازار خوبی را برای فروش دوربین های مدار بسته شرکت dahuasecurity در آینده ای نزدیک رقم خواهد زد.

هدایت آینده هوش مصنوعی با ترکیب دو فناوری AI و Thermal

رشد فناوری های مجهز به هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و رایانش ابری، سرعت تحول و ارتقاء صنایع مختلف را وارد موج جدیدی کرده و راه حل ها و برنامه های حسگر هوشمند که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند، به ویژه راه حل های حرارتی، برای انجام تجزیه و تحلیل عمیق تر نیز بر این موج سوارند و آینده امنیت هوشمند را هدایت می‌کنند. وجود این فناوری ها در یک سیستم امنیتی، تصاویر را با کیفیت و وضوح بالا ارائه می‌دهد و تجزیه و تحلیل هوشمند و مدرن مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند هشدار های اولیه را به طور دقیق تر به کاربران ارائه داده و با فیلتر کردن زنگ هشدار های کاذب در سیستم، کارایی کلی سیستم امنیتی را به میزان قابل توجهی بالا ببرد.

تنظیمات امنیتی به دست کاربران

برای درک وضوح وضعیت امنیتی و قابلیت های دستگاه، مرکز امنیت محصول به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند تنظیمات امنیتی مناسب و متناسب با سناریو ها را به راحتی و با سرعت انجام دهند.

قابلیت های کلی امنیتی که در این دوربین ها قابلیت تنظیم مجدد و ویرایش را دارند؛ شامل حفاظت از حریم خصوصی (انسداد صورت و پنهان کردن اطلاعات و...)، رمزگذاری فیلم، زنگ امنیتی، حفاظت قابل اعتماد، مدیریت صدور گواهینامه CA، سرویس مدیریت کلید و دفاع در برابر حملات می‌باشند.

با خواندن این مقاله حتما به اهمیت و ضرورت وجود سیستم های امنیتی در زندگی روزمره پی برده اید. لذا برای آشنایی و اطلاعات بیشتر درباره این سیستم ها و کاربردهای مختلف آن ها، شما را به خواندن مقالات حوزه دوربین مداربسته سایت دوربین مارکت دعوت می‌کنیم. هم چنین اگر قصد خرید دوربین مدار بسته و سیستم های امنیتی وابسته به آن را دارید، می‌توانید از کارشناسان دوربین مارکت، مشاوره رایگان دریافت کنید!

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده