نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰

پلتفرم آژانس مسافرتی جهت رزرو آنلاین مراکز اقامتی!

این روزها همه آژانس‌های گردشگری و OTAها برای به‌دست آوردن سود بیش‌تر، دوست دارند رزروهای بیشتری را نسبت به قبل ثبت کنند.

اما مسلما نمی‌خواهند دردسرهای زیادی را برای آن به جان بخرند! آژانس‌ها و OTAها، همچنین به‌دنبال راهی برای افزایش فروش، در حداقل زمان و با حداکثر سرعت هستند. این کار با استفاده از تیپورت و با مقداری از چاشنی تکنولوژی امکانپذیر است.

آژانس‌ها با چه چالش‌هایی رو‌به‌رو هستند؟

برای بهتر متوجه شدن، اول باید بدانید فروشندگان هتل‌ها با چه چالش‌هایی رو‌به‌رو هستند:

کاهش تعداد رزرو: آژانس‌ها به سبب بستر محدودی که برای فروش دارند، طی مدتی شاهد افت رزرو می‌شوند. ممکن است تعداد بسیاری از آژانس‌ها، برای جذب مسافران هزینه زیادی برای تبلیغات صرف کنند؛ ولی این تبلیغات برای مدت زمان معینی تأثیرگذار بوده و مجددا تعداد رزروها کاهش می‌یابد.

محدودیت در انواع اقامتگاه: در روش رزرو سنتی اکثر آژانس‌ها، تنها با یک یا دونوع از اقامتگاه‌ها از جمله هتل و مهمانپذیر سروکار دارند. بنابراین در اکثر مواقع به‌دلیل عدم دسترسی به انواع دیگر اقامتگاه مانند بومگردی، هتل آپارتمان، اقامتگاه‌های سنتی و... نمی‌توانند سودی از این نوع اقامتگاه‌ها کسب کنند.

کند بودن فرایند رزرو: معمولا آژانس‌ها به‌دلیل مواجهه با انواع مشتریان، باید قیمت و ظرفیت هتل‌های موردتطابق را استعلام کرده و در صورت تایید مشتری، مرحله دریافت هزینه و هماهنگی با هتل را جهت رزرو نهایی انجام دهند. این رزرو دستی که با هماهنگی و تماس تلفنی همراه است، وقت زیادی را گرفته و فرایند رزرو را طولانی می‌کند.

عدم امکان مقایسه اقامتگاه‌ها: به علت محدود بودن دسترسی به هتل‌ها در روش‌های سنتی، آژانس‌ها نمی‌توانند به تمامی هتل‌های سراسر ایران دسترسی داشته باشند. پس به همین سبب مقایسه قیمت اتاق‌ و امکانات اقامتگاه به حداقل‌ترین حالت ممکن می‌رسد. آژانس‌ها حتی اگر به همه هتل‌ها نیز دسترسی داشته باشند، پروسه مقایسه قیمت و امکانات با روش‌های سنتی بسیار دشوار و وقت‌گیر است.

عدم دسترسی سریع به آخرین وضعیت اتاق و نرخ: آژانس‌ها برای دسترسی به آخرین نرخ اتاق‌ها و وضعیت رزرو یا عدم رزرو آن‌ها، باید به‌صورت تلفنی با هتل تماس برقرار کرده و این موارد را استعلام کند. در این نوع استعلام‌ها، خطر رخ دادن اشتباه زیاد است و وقت بسیاری را از مسئول رزرو و مشتریان می‌گیرد.

پاسخگویی پرسنل هتل فقط در ساعات کاری: یکی از مشکلاتی که در رزرو‌های غیرآنلاین وجود دارد، عدم پاسخگویی پرسنل هتل جهت استعلام قیمت و وضعیت در ساعات غیرکاری است. این بدان معنا است که باید فقط در ساعات کاری، این موارد را پیگیری کرد و پشتیبانی 24 ساعته ای درکار نیست.

عدم تسویه حساب سریع با هتل: به‌دلیل پرداخت هزینه به‌صورت نقد یا با دستگاه پوز توسط مشتریان، آژانس‌ها موفق به تسویه سریع با هتل نیستند. عدم تسویه آنی با هتل، می‌تواند مشکلاتی مانند بی نظمی در پرداخت‌ها و عدم تمایل در ادامه همکاری هتل با آژانس را به‌وجود بیاورد.

پنل تیپورت

تنها راه‌حل چالش‌ها

تنها راهکار برای خلاص شدن از مشکلاتی که گفته شد، وجود بستری یکپارچه به نام « تیپورت » است. با چنل منیجر، آژانس‌های مسافرتی و OTAها می‌توانند سود خود را با فروش بیش‌تر و دریافت کمیسیون، افزایش دهند. در چنل منیجر می‌توان امکانات و تصاویر انواع اقامتگاه را مشاهده کرد و به‌صورت کاملا آنلاین رزرو هتل را انجام داد.

تیپورت، کامل‌ترین چنل منیجر

چنل منیجر تیپورت، بستری اساسی برای توزیع آنلاین و فروش سریع هتل همراه‌با ارائه حداکثر امکانات، به‌صورت کاملا آنلاین و اینترنتی است. چنل منیجر تیپورت، آژانس‌ها و OTAها را در معرض دید مسافران زیادی قرار می‌دهد. چنل منیجر تیپورت، پلی برای حفظ ارتباط میان هتل‌ها و آژانس‌ها و OTAها می‌باشد. با تایید نهایی رزرو انجام شده، تغییراتِ صورت گرفته، جهت مشاهده سریعا در چنل منیجر اعمال می‌شود تا از خطای رزرو بیش از حد ظرفیت جلوگیری شود. همراه شوید با مزایای مهم چنل منیجر تیپورت:

  • افزایش رزرو و سود آژانس‌ها و OTAها
  • امکان رزرو انواع اقامتگاه
  • رزرو کاملا آنلاین
  • پرداخت اینترنتی
  • تسویه حساب آنی با هتل
  • به‌روزرسانی سریع تغییرات
  • مقایسه سریع قیمت و ظرفیت هتل
  • امکان بهره‌گیری 24 ساعته
  • جلوگیری از خطای OverBooking (رزرو بیش از حد ظرفیت)
  • کاهش نیروی انسانی
  • کاهش هزینه‌ها

برای ثبت آژانس خود به‌صورت رایگان و بدون کارمزد لطفا در سایت تیپورت ثبت نام کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده